Ga naar inhoud

TerryKF

Member
  • Items

    20
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4 2.2i 2005 sterling-grau, Infiniti fx35 2007 antraciet, BMW X1 2011 2.0i zwart
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Ouddorp
  • Interesse(s)
    Auto's, boten en kitesurfen

TerryKF's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

0

Reputatie

  1. Voordat sommige mensen onderdelen gaan vervangen. Het is niet een probleem in het stuurhuis maar in het stuurkolom. 2 verschillende dingen met hele verschillende prijzen.
  2. Afhankelijk van datum wil ik ook wel chippen en op de bank.
  3. @fredz3. TOP! ik stuur je vanavond (ivm werk) pm. Thx!
  4. Ok, in het kader van "slecht is beter" worden het de dramatische Wanli's het dus. Nog tips over de maten van de velgen/banden?
  5. Zo, al behoorlijk wat reacties in een uur . @Fred, mooie prijsje. Ik woon alleen in het uiterste puntje van ZH @Dubbelendwars. Ik heb al contact gehad met driftsport en een spontane mail van ze gekregen, thanks.
  6. Ik zag dat sommige van jullie in 2012 een keer een driftdag hebben gehad bij een driftschool. Helemaal top natuurlijk, ik sta daar ook zeker voor open, jammer dat ik toen niet heb meegedaan. Ik heb al wat info aangevraagd en ga me zeker inschrijven voor een driftcursus maar ik wordt er niet blij van om mijn 255 rft banden even op te branden. Daarnaast lijkt me het handig om wat smallere en kleinere banden te gebruiken om makkelijker de drift in te zetten, ook omdat ik de (slechts) de 2.2 motor heb. Het 2de hands velgensetje is echt alleen om te driften en hoeft er niet deftig uit te zien. Met stalen velgen ben ik net zo blij. Is het aanbevolen om 16" of zelfs 15" velgen te monteren met smallere en kleinere (diameter) banden, en hoever kan ik dan gaan? Welke ET waarde van de velg moet ik minimaal in acht houden voor mijn z4 2.2. Kan ik daarnaast, om zoveel mogelijk grip te houden op mijn voorwielen, de huidige 18" 225 er op houden (ziet er niet uit, weet ik) of is het beter om alle wielen wisselen? Alvast bedankt.
  7. En je hebt nu gelijk witte knippers als ik het goed zie, dan istie ook echt af.
  8. Je kan ook overwegen om een hele andere kleur voor je hardtop te kiezen of je hardtop laten wrappen in een matte kleur. Kleine kleurschillen vallen snel op.
  9. Srry sander, ik heb de pre facelift van 2005. Maar volgend mij heb ik 2 lenzen waarvan de binnenste zwart zijn oals ruud beschrijft.
  10. De kant en klare lampen. Zelf aanpassen van de lampen lijkt me niet mijn sterkste punt om te gaan doen.
  11. Thx. Duidelijk verhaal! Ik ga ebay in de gaten houden!
  12. Even een vraag aan alle experts hier. Ik heb het hele forum al rond gezocht naar een antwoord op mijn vraag maar ik kan door mijn gematigde technische kennis niet het duidelijke antwoord vinden wat ik zoek. Situatie: Mijn z4 heeft bi-xenon verlichting. Als ik mijn normale verlichting aan zet gaat de buitenste lamp aan en gaat bij mijn binnenste lamp alleen de ring branden maar heel zachtjes en dit is een stuk "geler". Bij stadsverlichting brandt alleen de ring van de de binnenste lampen en dit is ook weer zwakjes en is een erg geel van kleur Bij geen verlichting en met stadsverlichting en ik doe mijn seinlicht aan, (wat je vast moet blijven houden) komt er een prachtig mooie witte ring van mijn binnenste lampen. Bij het voeren van groot licht komt alleen dat zwakke, gele licht van de ring van mijn binnenste lampen. Wat wil ik; 1. Het liefst 4 heldere witte ringen, maar waarschijnlijk heb ik dan geheel nieuw koplampunits nodig, toch? 2. Waar ben ik ook blij mee. Hoe krijg ik alleen die heldere witte ringen, (zoals bij het seinen) continu aan tijdens het voeren van mijn normale verlichting en/of bij het voeren van stadsverlichting? Gebruikt men hier de LED's voor die je los kan kopen en kan installeren?
  13. Ik, 32 jaar, ga met mijn z4 nog steeds een Raider halen bij de snoepwinkel.
  14. @ichi, hmmm..... Stilstaand nooit geprobeerd. Maar spoorvorming is inderdaad een heel ander gevoel dan SS.
  15. Het hangen van het stuur ervaar ik als "magneet" weerstandjes en eigenlijk alleen bij > 80km/h waarbij je dan kleine stuurcorrecties moet maken bij rechtuit rijden en bij grote/ruime bochten maken. Rij en stuur je aggressief dan merk je er nagenoeg niets van. Mijn stuur schuurt, trilt en tikt totaal niet. Even een aanvullende vraag voor mensen die dit ook hebben, is er misschien een verband met sticky steering en grote velgen/breedset velgen? Ik heb namelijk de 108 styling / 18" breedset 225/255. Misschien zijn grote velgen een extra belasting op je stuurhuis? (ik zeg ook maar wat).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.