Ga naar inhoud

Peter Knops

Member
  • Items

    31
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Sittard
  • Interesse(s)
    IJshockey & BMW Z4...!!

Recente bezoekers van dit profiel

565 profielweergaven

Peter Knops's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

1

Reputatie

  1. I am in.... En koppers ook.. En ook die van Vossen ?
  2. Ziet er goed uit Ruud... Is een mooi alternatief voor de witte knippers... zeker bij een donkere auto..
  3. Ophangrubbers had ik ook laten vervangen, uitgelijnd ook... dat mocht niet helpen... mijn diameter van de banden waren en zijn voor gelijk ( 19 inch) enkel de breedte niet 235 tegen 265 slijtage ook gelijkmatig... het was enkel het verschil in banden en wellicht het verschil in profiel... maar hij leek het achter te verliezen ipv voren.... maar nogmaals ik ben blij dat het verholpen is...
  4. Ik heb na weken eindelijk het "euvel" gevonden.... Ik heb op 21-05 de achterbanden vervangen, een ander type en merk dan de voorbanden ( die waren nog redelijk goed) Achter heb ik HANKOOK 265/30 R19 gemonteerd en voren lagen nog de "oudere" Continentals. Er was dus per direct helemaal NIET meer mee te rijden en dit heeft mij ook een gedeeltelijk het (rij) plezier tijdens de LIMBOrit ontnomen :-( Bij snelheden boven de 80 en bij het nemen van een flauwe bocht ging dus meteen het DSC lampje branden, verloor de auto zijn of haar stabiliteit en bij iets scherpere bochten trad blijkbaar daardoor ook de ABS in werking... dat is dus het inhouden waar "sleutelrubber guru"het over heeft.. en dat is NIET fijn.... Idd uitlezen meldt dus geen enkele fout... Na veel heen en weer naar de garage en test rijden hebben we de auto naar de banden leverancier gebracht, die heeft er vervolgens ook mee test gereden... Er was inderdaad NIET mee te rijden en snelheden boven de 120 waren al sowieso niet aan te raden omdat je het idee had de auto totaal te verliezen.. De voorbanden ook vernieuwd en het euvel is verholpen...zij ligt weer als een blok , loopt als een "naaimasjientje" en ben helemaal happy en acheraf blij dat het enkel de "banden" waren... ( heb ook wel de ophanging rubbers vervangen omdat er een schurend geluid werd geproduceerd wat te maken had ( blijkbaar) met de verlagings van de auto (Eibach) Ik was bang dat het schuren en de totale onstabiliteit met elkaar te maken had.... Dus... als iemand dit ook heeft.... de ZZZZ is dus gevoelig voor verschillende type banden ( voor en achter) grt Peter ( ps ben erg te spreken geweest over de service van de garage.. ( Bosch Service Center in Born)
  5. Bij snelheden boven de 120 km/u en dan het nemen van ( flauwe) bochten.. Iemand ervaring hiermee?
  6. Ik zoek een foto(s) van verlaagde Z4's (met verrmelding hoeveel verlaagd) Ik ben voornemens om de mijne te verlagen dmv Eibach veren.. ( 30 mm?) Op dit moment heb ik 19 inch velgen onder mijn Z4 Ik hoor graag, hoe het uitziet en welke ervaringen jullie hiermee hebben
  7. Ok.. Van de buiten kant dus.... Ik zie op je foto nl niet precies wat je vast taped... Komt goed, dank je wel
  8. @ Ruud , wat tape je nu precies vast, dat is mij niet helemaal duidelijk.. Ik heb de schroeven los, krijg echter het stekkertje met de kabeltjes niet los...:-( Ik hoop overigens dat het bij mij dit het probleem is van de kap en niet een kapotte motor.. :-(
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.