hallo allen, vorig jaar heb ik mijn zzz 2,8 aangekocht als ongevalwagen.omdat ik veel onderdelen nodig had regelmatig naar bmw garage in wijnegem voor (kostbare )onderderdelen.over een korting moest ik niets proberen te zeggen,zij houden de lat hoog.ok,ik heb dankzij dit forum de weg wel gevonden. echter het laatste onderdeel,het vierkant deksel voor het trekoog in de voorbumper,ruim een week op tijd besteld.ik kan daar enkel om 17u in de avond zijn,dus vroeg ik om dat klein stukje klaar te leggen bij de receptie.dat kon echter NIET zeiden ze.ik was dan maar zo braaf om een uur vroeger mijn werk te verlaten.eindelijk daar aangekomen,3 kwartier liggen wachten,ze konden het toch niet meer vinden zekers?ik was in alle staten,mijn auto moest de dag erop naar de carosserieafdeling om te laten spuiten.Mijn visie:als je met een auto rondrijd van 70000 euro ,dan doen ze alles en anders is de service 0,0. ik heb 'savonds een dekseltje gevonden 85km van hier in occasie,dus het spuitwerk kon doorgaan en prompt een andere bmw dealer gevonden in de buurt waar ik best tevreden mee ben