Ga naar inhoud

Roofless

Member
  • Items

    38
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4 Roadster 3.0i Aut 2003
  • Geslacht
    Male

Roofless's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

0

Reputatie

  1. Nope, kreeg wel een soort Columbo-achtige speurneus namens de autoverzekeraar op bezoek, die moest uitvogelen of ik de auto niet gestript had en in losse delen via marktplaats had verkocht. Op mijn verbazing reageerde hij met: ja, afgelopen week heb ik nog de eigenaar van een paarse M5 betrapt. Die had de auto in allerlei losse delen verkocht en hem als gestolen opgegeven. Daarna de auto-fout van mijn leven (tot nu toe) gemaakt: een zwarte V50 2.4i besteld. Uit de categorie "weinig lol met je auto" een topscore...
  2. Roofless

    Z4 E85 G-power

    Ik kwam zelfs op ruim 10k als BPM bedrag. Boffende Duitsers... dacht het niet
  3. Roofless

    Z4 E85 G-power

    Offtopic: briljante achtergrond gekozen voor je meest recente Z4 foto's. Respect
  4. hell, de boom kan niet hoog genoeg zijn. Ik houd mijn ogen open. Is andere koek dan toen mijn Leon I Topsport (lease) gejat werd voor mijn deur. Ook geen idee hoe ze het deden, want de sleutels etc lagen nog gewoon binnen. De expert vd verzekering dacht dat hij gewoon op een trailer getrokken is.
  5. Roofless

    Z4 E85 G-power

    Het wordt niet veel beter (buiten het Femme-universum): http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=140070754
  6. Uitstekende keuze! Ik ben erg benieuwd naar foto's.
  7. Roofless

    Z4 E85 G-power

    M6?! Ja doei. Heb ik eindelijk een actief BMW-forum gevonden... moet ik weer weg omdat ik geen Zzz(z) rijd.
  8. Roofless

    Z4 E85 G-power

    Mwoh, zonder de ervaring van proefritten in genoemde modellen (toegegeven) was mijn getunede 2.0 TFSI Leon, wel degelijk relevant meer sensatie (272pk) dan de ongetunede van een bevallige collega (200pk). Tenzij ik overvallen wordt door een kansloos hoge bonus over de omzet van 2010, kent die 125% een hoog utopisch karakter. Het kwam, bij niet extreem doortrappen, aardig in de buurt van de M3 (de Leon kon de M3 nooit bijhouden als het op full-attack mode aankwam, maar in 90% van het doortrappen in het dagelijks verkeer, was het verschil vrij klein). M.a.w. ik kan me dus indenken dat de stap van 231 pk (automaat, in mijn geval) naar 265 pk (handbak) voldoende, en naar 300 Alpina pk's ruim voldoende vooruitgang is. Ik twijfel er niet aan dat de M uiteindelijk de gaafste optie is.
  9. Roofless

    Z4 E85 G-power

    Offtopic: ik las jouw onderschrift: mij overkomt dat juist vooral achter franse auto's. Picasso's, 307's en Xzara's, maar bovenal C5's.
  10. Roofless

    Z4 E85 G-power

    Alsof er na het zien van Femme's film nog alternatieven zijn naast een Alpina.
  11. Roofless

    Z4 E85 G-power

    Goed dat je die film post. Ik was hem op Autoblog ook tegengekomen toen ik internet aan het downloaden was op zoek naar Alpina Roadster S info.
  12. Roofless

    Z4 E85 G-power

    offtopic: waarom ben ik dit forum niet veel eerder gaan volgen??
  13. Roofless

    Z4 E85 G-power

    @ Roodkapje: tja, het zou eigenlijk "Z4: the Search for More Power" moeten heten. Klinkt als een b-film Toch goed dat er nu meer opties op mijn netvlies staan, dan toen ik startte met dit topic: - Huidige 3.0i uitrusten met (G-Power) kompressor - Alpina Roadster S - 3.0si - M Euro's inachtnemend zal ik voor alle 4 de opties een ruime blik naar het Oosten werpen. De Alpina Roadster S en de 3.0si zijn het meest reëel na een blik op de bankrekening, met een kleine voorkeur voor de 3.0si. Hoewel dat de minste winst oplevert, voelt het als de meest courante en betrouwbare oplossing van de 2. Met de vriendelijkste gevolgen voor verzekering, verbruik en belasting, schat ik zo in.
  14. Roofless

    Z4 E85 G-power

    600 km rijden, maar wel een hele mooie: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....mp;pageNumber=1
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.