Ga naar inhoud

Lexqp

Member
  • Items

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    z3 coupe, Subaru Justy

Lexqp's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

0

Reputatie

  1. Zaten onder mijn auto toen ik hem kocht, maar vond ze onder de Z3 niet echt super rijden. Heb ze toen voor zo'n €500 vekocht. Toevallig hetzelfde geld wat mijn huidige setjes (winter en zomer) moesten kosten. Lijkt me een vrij gangbare prijs voor originele BMW velgen inclusief banden. Qua design vond ik deze wel super trouwens, zeker onder een Z4. Gewoon doorzoeken dus voor een betere prijs (Al sta je iedere week met een afwasborstel naast al die spaakjes wil staan om het pekel er tussenuit te schrobben om ze mooi te houden).
  2. Ik sluit me aan, wat een schitterend ding. Wat denken jullie? Kunnen we als Forum ook quantumkorting krijgen? Lijkt wel een beetje op de 456 shooting brake, al is die met 7 geproduceerde modellen (waarvan er 6 naar Brunai zijn gegaan) ook nooit echt van de grond gekomen. Hopen dat dit beter gaat, want wil hier wel vaker mee geconfronteerd worden in de NL file. www.autotype.nl/ferrari/16478-ferrari-456-gta.html
  3. @SanderE39: Denk dat je in dat marketingverhaal best gelijk kan hebben. Ach, hoewel ik best tevreden ben gaan die banden ook geen autoleven lang mee. Volgende keer inderdaad maar eens wat anders proberen, dan weet je pas wat je hebt/had. Verder deel ik je mening over twee verschillende sets velgen, wisselt leuk af. Vind alleen je zwarte velgen, met of zonder dak, de mooiste variant . Was het altijd maar 8 maanden per jaar winter ipv andersom.
  4. ltjl Geplaatst Vandaag, 15:47 Hier heb ik andere ervaringen mee. Na afgelopen winter heb ik een Subaru Justy (Swift met 4x4) aangeschaft om mee naar het werk te blijven rijden (grote parkeerplaats en veel onachtzaam deurendeukvolk). Ook All weathers op laten leggen, maar vindt het helemaal geen toegevoegde waarde. Banden slippen voor het einde van de straat al vol met sneeuw en door het ontbreken van de wintergroefjes, slaat hij de sneeuw er ook niet uit. Rij nu wellicht meer met de Z3 met winterbanden (Bridgestones) wat met een 4x4tje voor de deur wellicht beetje vreemd overkomt voor de buren. Volgens mij kan iedereen het beste een set zomerbanden en winterbanden aanschaffen. Is effe een investering, maar uiteindelijk slijt het net zo snel/langzaam, maar rij je wel altijd met ideale rubber eronder. BTW: Ik heb juist Bridgestones (zowel zomer- als winterbanden) gekozen omdat BMW dat voorschrijft, maar als ik bovenstaande lees ben ik zo'n beetje de enige hier. Kan iemand uitleggen waarom? Slechte ervaringen mee of slechte prijs/prestatie?
  5. Nou zo lastig is het allemaal niet, ik ben alleen erg onhandig... Om uiteindelijk de veer van dat sokkeltje af te krijgen, kreeg ik met mijn vaste gereedschap (het broodmes) niet voor elkaar. Denk dat het uieindelijk wel goedkoper was geweest als ik het in een keer goed had besteld maar goed. Ze draaien weer en roesten niet langer, dus ik ben tevreden.
  6. Ja. Werkt prima Alles eerst los besteld om moedig zelf aan de reparatie te beginnen. Toen ik uitgeklust was en meer onderdeeltje had dan bij aanvang heb ik alles in een grote doos weer teruggestuurd en kreeg twee kant en klare spiegels. UIteindelijk was ik tegen de €250,- kwijt (inclusief dubbele verzending, maar plastic roest lang zal ze leven niet.
  7. Ben er inderdaad ook eens geweest. Het is een stuk minder vaag of malafide dan men zou verwachten. Enige met dit soort bedrijven is dat ze je eerlijk voor een keuze stellen. Of een scherpe prijs en zo de auto mee voor eigen risico, of een scherpe inruilprijs, garantie, afleverkosten en dus zekerheid. Om dat te kunnen garanderen hebben ze wel wat extra marge nodig en die wordt zo wel erg duidelijk. Bij de dealer of grotere occasioncenters doen ze het feitelijk op dezelfde manier, behalve dat ze daar dus met flinke kortingen schermen indien geen inruil. Ga je wel inruilen, dan wordt de marge daar gewoon weer teruggehaald (lees een veel lagere inruilprijs). Is dus gewoon een kwestie van linksom of rechtsom aan de klant uitleggen wat er onderaan de streep overblijft. Zelf goed opletten blijft sowieso het devies, bij de dealer heb je dezelfde kans om een "maandagochtend-auto" te kopen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.