Ga naar inhoud

Car gallery de Adelaar

Member
  • Items

    76
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z3 Z4

Recente bezoekers van dit profiel

641 profielweergaven

Car gallery de Adelaar's prestaties

1.9 member

1.9 member (2/12)

0

Reputatie

  1. Eigenlijk zou je als je je auto heel erg weinig gebruikt je banden op 3,5 bar moeten pompen als je hem parkeert (dus voor langere tijd) en lucht er uit laten lopen voordaat je er weer mee gaat rijden. Maar indien je dit laatste vergeet enorme consequenties. Trillen wordt ook vaak veroorzaakt door cupvorming, zelfs al bij nieuwe banden. Bij ons in de buurt zit een bandenbedrijf (van Essen in Dieren) die een machine hebben waarmee ze de banden perfect rond kunnen slijpen ook bij een remvlak.
  2. Hallo, Ik heb al een PM naar roodkapje gestuurd de onbetwist Z specialist van dit forum, maar indien iemand anders het geluid herkent aub uw reactie. Ik heb gisteren een Z4 3.0 van 2003 bekeken en hoorde een vreemde ratel in de motor, het kwam in nabij het spruitstuk vandaan, ik stond aan de bestuurderskant en naast het spruitstuk ongeveer in het midden zit een vierkant kastje ongeveer 15 x 10 cm (geschat) en een rond dingetje daar ongeveer hoorde ik de ratel. Bij stationair toerental iets maar toen ik iets gas gaf vond ik het eng klinken en durfde hem niet aan te schaffen zonder te weten wat het was. Ik heb de verkoper gezegd dat ik pas interesse had wanneer de ratelprobleem verholpen was. Ik dacht zelf aan een nokkenasversteller maar kan het natuurlijk mis hebben. Ben erg benieuwd of iemand op het forum dit eerder gehad heeft. Vriendelijke Groet, Francisca Makkinje Car Gallery de Adelaar, Apeldoorn
  3. Ik denk inderdaad dat de opties het verschil maken en wanneer je de de CO2 uitstoot (te vinden op de CVO) invult krijg je ook een iets ander resultaat, Goozeman heeft mij zijn opties in een pm gestuurd en heb die dus aangevinkt bij de uitvoering-opties. Ik werk met exact dezelfde software dan de douane (in ieder geval de douane te Zwolle) en heb geen ervaring met de calculator op autoweek of bpm berekenen.com
  4. Ik zag net in een ander topic dat hij 55dkm heeft gereden, dan is het te betalen BPM bedrag op basis van handelswaarde zelfs 3.453 Euro
  5. Zo werkt de afschrijvingstabel niet!! De douane (althans in Zwolle) werkt met Autotelex-autodigitaal (dat is een BPM berekeningsprogramma) en dat programma geeft na het invoeren van het bouwjaar, motortype, transmissie en opties automatisch 2 waarden aan (1 op afschrijving en 1 op handelswaarde) waarvan de laagste (mag je hopen) gebruikt wordt. Ik weet niet wat uw auto gelopen heeft maar ik heb hem bij autodigitaal ingevoerd met de door u aan mij gestuurde opties en een kilometerstand van 100.000km en dan is het te betalen bedrag op basis van afschrijving 1.824 Euries en op basis van handelswaarde 3.341 dus voor u totaal niet interessant!!
  6. Ik heb u toch een berekening per post gestuurd, is die niet aangekomen?? Ik kom nu met de opties die u heeft aangegeven en een Co2 uitstoot van 216gram, op een te betalen BPM bedrag van 1.824 Euro
  7. Ik heb het inderdaad als service (gratis) aangeleverd
  8. Het is ons dagelijks werk, mail of fax chassisnr, datum 1e toelating en de volledige optielijst maar even naar de zaak dan zal ik je de complete papierwinkel voor de BPM aangifte retour sturen.
  9. Ik kan er ook niks aan doen dat mijn familie er goed uitziet
  10. Moet ik nu weer een link naar mijn zus of zo plaatsen om dit weer te overtreffen??
  11. Om die opmerking vind ik de uitkomst van een poll dus wel zeer interessant, is een auto met omschreven opties (reactie 156) Full options of niet?? Dat maakt dan namelijk uit of het bij de Adelaar wel een concrete betekenis heeft!!! Jij doelt op een zeer uitgebreide omschrijving van de auto, ja daar staat alles in; de opties, de standaard dingen, de km stand etc etc dit is dus niet uitsluitend een optielijst maar zoals gezegd een omschrijving van de gehele auto. En dank voor je laatste opmerking
  12. Ik heb net even alle advertenties op mijn site bekeken: Ik heb slechts bij 1 auto Full Options in de koptekst staan (een BMW X6 3.0D) Dus waar hebben we het over!!
  13. Ik heb gereageerd op reaktie 147 en heb toen reactie 155 (over de DSG of automaat) pas gezien dus het reageren en je reactie die daarop volgde hebben elkaar overlapt, dus die trek ik terug. aanval is niet altijd de beste verdediging, ik lees alles zeer zorgvuldig en als ik iets fout heb of doe geef ik dat ruiterlijk toe, als jij dat ook doet is het toch veel gezelliger?? (ongelijk is een bult) Ik heb over jouw mening een poll opgezet en de uitkomst daarvan bepaalt of ik een Z4 met genoemde opties terecht Full Options mag noemen of niet Bij iedere auto staat een zeer uitgebreide omschrijving van de opties die er op zitten en foto's van alle kanten binnen en buiten, dus is er geen onduidelijk over de aanwezige opties toch?? Als een auto het hele lijstje heeft zet ik er boven: deze auto heeft werkelijk alle leverbare opties!!! Ik heb bijvoorbeeld een MB SLK 200 staan met zelfs een verwarmd stuur, Comand (navi met 16:9 kleurenscherm), nekverwarming etc etc. Daar heb die omschrijving een tijdje in de koptekst gehad
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.