Hallo forumleden,na al veelgelezen en gespeurd te hebben op het forum wordt het tijd ons even voor te stellen : Nadat begin 2009 de TDM 850 na 10 jaar het veld moest ruimen was het weer tijd voor een cabrio. Het dagelijks vervoer gebeurt in 97 Carina 2 liter station terwijl dochter lief zich verplaatst in een MR 2 van 85. Na lang geleden te zijn begonnen met een Triumph Spifire MK2 zou het zo iets dergelijks weer moeten worden, todat we stom toevallig vorig jaar bij een Volvo dealer deze niet al te dure RJ-RL -77 tegenkwamen. Een Nederlandse auto,mooie kleur ( wel her en der wat plekjes ) ,193000 km NAP (boekjes erbij),1,9 i, goede softtop en net interrieur,zelfs een trekhaak ?,liep niet helemaal lekker maar moest volgens verkoper even afgesteld worden.........,schakeld als ie warm is goed ,maar maakt wat vreemde geluiden bij versnelling wissellen. In vergelijking met een Spitfire enorm luxueus en enorm veel power. Natuurlijk veel te snel toegehapt en de auto zonder garantie nadat ie APK gekeurd en " geheel nagezien" was opgehaald. tijdens de terugrit naar Veendam ging die al snel van 4 naar 3 cilinders over; maar huis net gehaald. Bleek 1 bougieschacht geheel gevuld met olie ??; electrode afstand bougies zo groot dat het een wonder was dat ie uberhaupt nog fonkte !!( bijvul foutje of bekend probleem ) Na reinigen en 4 verse bougies ging het al stukken beter. We beleven nu ook enorm veel plezier aan de auto,maar in de winter moet een en ander wel worden aangepakt. Maar nu mijn vragen : -kent een van jullie deze auto,want wat ik graag wil weten is wat voor uitlaatgas turbo is er gemonteerd ? -heeft iemand misschien nog een vulaansluitleiding van de airco liggen (vulgedeelte is afgebroken) Verder heb ik nog een aantal technische vragen maar ik zal eerst nog even het forumafzoeken of die al eerder beandwoord zijn. groeten Jeroen