Ga naar inhoud

MarsZ3M

Member
  • Items

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    130i. 520
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Eindhoven

Contact Informatie

Recente bezoekers van dit profiel

320 profielweergaven

MarsZ3M's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

0

Reputatie

  1. Was dat niet een 2.8 eerste model?
  2. Ja eigenlijk was die 6 pitter in de 130i ook helemaal top, enige nadeel bij veel km was zijn dorst! Reedt er 1:7,5 mee .... Maar goed, nu ik de zakelijke km met een oliestokert rij mag de funcar best iets verbruiken! Ben benieuwd, zal binnenkort wat gaan proefrijden. Nu met de winter voor de deur lijkt het me goed om 'in te stappen', prijzen flink lager dan in voorjaar! Ga wel voor de fase II ZZZ, vind de achterzijde en interieur mooier. Dus... een 2.2 of een 3.0! Die 2.2 is stukje goedkoper zie ik op www.gaspedaal.nl. Kan natuurlijk ook in Duitsland shoppen. Meer aanbod lijkt me! Zag een mooie Z3Mroadster 'langskomen' bij een mede forumganger, in D gescoord toch? Moet echt bruut zijn! Nou, ik zal eens rondkijken, dank voor de tips alvast!
  3. Beste medeforumers! Ben op zoek naar een ZZZ, liefst een 6 cyl danwel de meest potente 4 cyl (140 pk?). Wie heeft een do en don't voor wat betreft de keuze? Zijn de 2.2 motoren goed of rijdt een 4 cyl (lichter) nagenoeg net zo lekker (minder zwaar in de neus?) en heeft die minder onderhoudskosten cq cyl. kop ellende? Heb zelf ruim 2 jaar in een 130i M Cup gereden. Was een fijne motor, bij 10d km moest onder garantie gelukkig de cyl. kop vervangen worden. Verder vond ik de auto erg stuiterig en maakte hij zoveel herrie dat ze in de straat overtuigd waren dat er een wegpiraat woonde.... Vandaar geen 3 liter meer.... Wie heeft wijze raad/praat? Alvast bedankt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.