.1 welkom .2 als je een 4-cilinder kiest, kies dan de 1.9i. Net even meer BMW dan de 1.8. Ik had een zwarte uit Duitsland, handgeschakeld, heerlijk wagentje voor erbij en genoeg pit voor de Nederlandse wegen. .3 als je een 6-cilinder kiest, kies dan de 2.8i. Meer BMW dan de 2.0 en 2.2 en veiliger (vind ik dan toch) dan de 3.0. Met veiliger bedoel ik niet zozeer het aantal pk's (scheelt bijna 40) maar de kwaliteit van de motor. De drieliter wil nog wel eens olie verbruiken en dat risico wilde ik niet lopen. Ik heb dus bewust voor een late 2.8i gekozen, een facelift model, dat wel, en heb er nog geen dag spijt van. .4 qua onderhoud maakt het niet veel uit. Maar aan de pomp merk je natuurlijk wel het verschil... (met de 1.9 was het 1 op 12, met de 2.8 is het 1 op 8). .5 Suc...6!