Ga naar inhoud

DonCampo

Member
  • Items

    18
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Focus ST, Z3
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    utrecht

Recente bezoekers van dit profiel

738 profielweergaven

DonCampo's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

0

Reputatie

  1. Dank voor jullie snelle reacties. Ik zal nog eens even verder zoeken op het forum naar oudere posts over dit onderwerp. Ik ga morgen even bellen met Ekris wat zij vragen voor het stuur, en anders inderdaad Ebay!
  2. Hi mede Z4 rijders, ik zou graag binnenkort een M-stuurwiel en M schakelpook (laten) inbouwen. Wie kan mij vertellen waar ik dit gunstig kan kopen en eventueel laten inbouwen? Thanks voor de tips
  3. Hi all, ik ben erg tevreden over m'n Z4 2.5 maar vind het uitlaatgeluid wel een beetje tegenvallen, zeker vergeleken met mijn Focus ST die met 5 cilinders echt fantastisch klinkt Da's natuurlijk jammer en vandaar dat ik op zoek ben naar een mooie sportdemper. Wat raden jullie aan, en waar kan ik deze het beste kopen en laten monteren? Ik hoor merken als Eisenmann maar is dat wat...? Dank voor jullie reacties
  4. DonCampo

    Verlaging Z4

    Hi all, Ik heb al even gezocht op het forum maar nog niet gevonden wat ik zoek (don't shoot me als ik iets over het hoofd heb gezien) Zou mijn Z4 graag iets willen verlagen, heeft iemand hier ervaring mee? Er zitten momenteel 18" velgen onder met Dunlop Sportmaxx banden (225 voor en 225 achter). Welke verlagingsset is aan te bevelen om circa 2 cm dichter op het asfalt te komen? Dank voor jullie input
  5. ja, klopt, deze: http://picasaweb.google.com/giovanni.camporelli/BMWZ4 Love it or hate it heb ik gemerkt aan verschillende reacties. B)
  6. Hi daar, ik ben ook van plan om de 14e naar Hoensbroek te komen...als er nog plaats is natuurlijk Ik kom zelf vanaf Driebergen en las dat er wat meer mensen vanaf omgeving Utrecht gaan. Op welke plaats (en tijd) hebben jullie afgesproken? Ik zal niet blijven slapen of meegaan naar de Nurnburgring, maar denk er wel aan om mee te wokken. Is er een mogelijkheid om dat op de dag zelf nog aan te geven of is dat te kort dag? Groeten en tot de 14e PS: ik hoop dat jullie niet al te erg schrikken van de kleur van de Z4 ;)
  7. Ok, vandaag merkte ik dat ik een ongelofelijke leek ben op het gebied van de Z4:newblush: Net uitgevonden dat de noodgreep voor het hydraulisch circuit (de rode plastic hendel in de kofferbak) op de een of andere manier verkeerd stond waardoor de hydraulische pomp geen druk kon opbouwen om het dak te bewegen.... Een paar dagen dus voor niets zorgen gemaakt :fiew: Natuurlijk erg blij dat het dak weer werkt; kan ik het geld dat ik aan de reparatie dacht kwijt te zijn tenminste besteden aan leuke dingen @Ruud: bedankt voor je suggestie!!
  8. Hi, dank voor je reply. Kun je zeggen waar ik de microswitch zou kunnen vinden? Overigens loopt de motor van de softtop wel of bedient deze microswitch meer dan alleen de hydraulische pomp?
  9. Ha, kijk daar kan ik wat mee: heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ga even contact opnemen
  10. Hi all, ik heb in een andere post (techniek Z4) mijn meeste recente probleem gemeld: de electrische kap van m'n Z4 werkt niet meer. Vandaag even gebeld naar Ekris in Zeist die vertellen dat het sowieso als 800 euro kost om de kape eraf te halen en te zien of er een probleem is...en dan nog circa 800 euro aan onderdelen. Leuk zo'n hobbyauto.. Daarom een vraag: welke Z3/Z4 specialist met verstand van zaken (en redelijke prijzen raden) jullie aan om hier eens over te bellen? Liefst omgeving Utrecht, maar verder mag ook! Groeten, en veel dankl, Giovanni
  11. Hi allemaal, vandaag een vervelend probleem gehad met m'n Z4. Lekker naar Zeeland gereden met de kap dicht en toen het zonnetje doorbrak gestopt om de kap te openen. Helaas voor mij had deze daar helemaal geen zin meer in Eerst ging het LED lichtje oranje branden en ik had ooit gelezen dat dat te maken kan hebben met de vergrendeling in de kofferruimte. Na die gecheckt te hebben ging inderaad weer gewoon het rode lampje branden terwijl ik op de "open" toets druk. Keurig gaat het dak electrisch uit de vergendeling en daarna loopt het motortje van de softtop wel maar de kap komt niet in beweging. Het is dan wel mogelijk om de kap handmatig (voorzichtig) naar achter te doen, maar sluiten en openen op electrisch wijze kan ik echt vergeten. Tot vorige week zondag ging het opnenen en sluiten nog perfect en nu ineens dit :foto: Overigens heb ik gisteren korte tijd de accupool van de accu gehaald maar dat zal hier toch niets mee te maken hebben gehad hoop ik? Is er iemand die een vermoeden heeft waar het probleem gezocht moet worden...voordat ik direct richting dealer moet gaan? Heel veel dank!
  12. OK, dank je maar dan krijg ik alsnog een melding dat ik een www.domain.com/file moet aangeven...en dat heb ik niet Kijk daarom maar even hier: http://picasaweb.google.nl/giovanni.camporelli/BMWZ4#
  13. Hi all, net terug uit Dusseldorf en de Z4 staat op de oprit. Zonet even een paar fotootjes gemaakt voor het donker wordt... maar hoe kan ik deze toevoegen? :ok: Als ik het icoon aanklik waarvan ik vermoed dat het hiervoor bedoeld is dan wordt er om en url gevraagd maar het is een bestandje op mijn harddisk. Ik zie vast over het hoofd hoe dat gaat, als iemand me kan helpen dan graag
  14. Hallo allemaal, sorry dat het zo lang geduurd heeft voordat ik weer een berichtje post. Ben ondertussen nog op vakantie geweest en heb nog een aantal Z3's bekeken in binnen en buitenland. Ik kon maar niet beslisen en heb zelfs nog overwogen een Boxster te kopen Best een leuk apparaat, maar riskant qua (onderhouds)kosten en toch niet helemaal "het". De Z4 daarentegen vond ik wel mooi, maar vrij prijzig. Toch heb ik flink doorgezocht op internet en ben wat auto's gaan bekijken. Uiteindelijk is het er dan van gekomen en heb ik de knoop doorgehakt. Na een korte mailwisseling over de prijs heb ik afgelopen vrijdag een Z4 gekocht in Duitsland! Het is een 2.5i uit 2003 met 75.000km op de klok, dealerondehouden, groen met een lichtbeige leer, donkere houtinleg en beige kap. Best een "klassieke" combi dus. Liefde op het eerste gezicht... Twee weken geleden even gaan kijken bij de (particulier) verkoper, stuk gereden en eigenlijk toen al verknocht aan het apparaat! Vond het weggedrag en de rijervaring toch een stuk moderner dan de Z3. Begrijp me niet verkeerd; daar is absoluut niets mis mee, maar je merkt dat de Z4 een recenter concept is. Donderdag ga ik de auto ophalen en dan mag ik het RDW/BPM circus in Ik vind de auto in grote lijnen prima zoals deze nu is, maar er zijn wel een aantal zaken die ik wil gaan aanpassen: - 16" vijf spaaks velgen vervangen door een (2e hands?) setje vijfspaaks 17"/18", liefts wel origineel BMW. Zeer personlijk natuurlijk, maar heeft iemand misschien suggesties welk model mooi staat? - twee chromen eindpijpjes op de demper (las ik op het forum dat die bij de dealer circa 2x20 euro kosten): maakt de achterkant af. Leuke dingetjes om je op een regenachtige maandagavond druk over te maken toch Ik heb in ieder geval onwijs veel zin om straks lekker te gaan toeren met die fijne zes in lijn
  15. Bedankt voor jullie reacties. de foto's op marktplaats zij inderdaad ontzettend slecht. Ik heb dit weekend al wat betere foto's doorgemaild gekregen van de nederlandse Z3, en ik wilde ze graag even bij deze reactie posten, maar kan iemand me misschien vertellen hoe ik deze kan toevoegen? Over de prijs heb ik me ook zeer verbaasd, maar ik heb uit de mail van de verkoper begrepen dat mijn idee (18k) bespreekbaar is en we daar wel uitkomen. Blijft het verhaal dat ik de Duitse Z3 wel wat mooier vind met die blauwe kap, al is dat natuurlijk erg persoonlijk. Voordeel is wel dat ik per leaseauto naar de auto kan rijden dus die kosten hoef ik niet mee te nemen in het totaal. De 2156 euro aan BPM valt me trouwens best mee!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.