Ga naar inhoud

DJLeonardo

Platinum Member
  • Items

    4,140
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

DJLeonardo won de laatste dag op 10 februari 2014

DJLeonardo had de meest gelikete inhoud!

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    BMW E46 330i
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Nederland
  • Interesse(s)
    AV

Recente bezoekers van dit profiel

3,604 profielweergaven

DJLeonardo's prestaties

Bronze M member

Bronze M member (7/12)

3

Reputatie

  1. DJLeonardo

    -1?

    Nou dan krijg jij er van mij eentje bij hoor! Wat een onzin trouwens, het is hier toch geen feesboek?
  2. DJLeonardo

    E46 forum

    Ik ben na mijn Z3 naar e46forum.nl gegaan. Dat is nu geevolueerd tot bimmerportal. Er is veel info te vinden en er worden meetings georganiseerd. De sfeer is niet hetzelfde als op Z3 forum maar het komt in de buurt. Overigens zou ik ook even naar de 330 kijken. De motor is echt een aanrader t.o.v. de 328 (kan ik uit ervaring melden) Helemaal als je gaat voor de 6-bak versie vanaf April 2003.
  3. Vrachtwagen geflitst met 246 kilometer per uur 13 november 2012 14:04 Bij een transportbedrijf uit Reeuwijk was het ongetwijfeld even schrikken toen ze een dagvaarding kregen omdat een van hun vrachtwagens met maar liefst 246 kilometer per uur was geflitst. Gelukkig voor het bedrijf bleek het een foutje. De vrachtwagen was door een mobiel flitsapparaat geflitst op de A15 bij Hoogvliet. Volgens het KLPD is de truck ten onrechte op de bon geslingerd en hoeft de chauffeur niet voor de rechter te verschijnen. Oorzaak nog raadsel Het KLPD zoekt nog uit hoe het heeft kunnen gebeuren dat die hoge snelheid is gemeten en waarom de radarwaarnemer het heeft kunnen doorlaten. "Op de een of andere manier is het twee keer onjuist beoordeeld", zegt een KLPD-woordvoerder. Het is nog onduidelijk hoe het kwam dat de gemeten snelheid van 82 kilometer met een factor 3 is vermenigvuldigd. Mogelijk dat reflectie of een ander voertuig dat kort voor de camera is langsgereden hier schuldig aan is geweest. De meetapparatuur was in maart nog goedgekeurd. Het transportbedrijf krijgt binnenkort een excuusbrief. Bron: RTL365
  4. Misschien dat ambtenaren wel eens wat meer mogen gaan doen om ons geld te verdienen? behalve namen verzinnen voor wazige lokale belastingen om hun financiele gaatjes te vullen.
  5. Ik heb ervaring met het zelf opknappen van deze velgen. Ik heb ze gewoon geschuurd, geprimerd en dan met velgenzilver gespoten, daarna blanke lak. De randen zijn dan hetzelfde zilver als de spaken. Vond ik persoonlijk mooier.. Heeft me een paar avondjes gekost. Ik heb de spaken afgeplakt met een grote cirkel plastic, tape naar binnen toe de randjes in. Hetzelfde met de banden die er nog omheen zaten. appeltje eitje verder. hier is ook wel wat info te vinden: bimmerportal
  6. Hij lijkt te veel op de X1. Jammer, ik had niet verwacht dat BMW na het uitbrengen van de e60 een nog erger gedrocht op de wereld zou durven zetten. En toen kwam de X1, BRRR. En het begon net weer de goeie kant op te gaan met de F10. Gelukkig is de F20 nou ook weer niet zo heel lelijk. Dat is dan wel weer het bestaansrecht van de X1, je kan je altijd nog bedenken dat je gelukkig niet daarin hoeft te rijden. Het toegenomen vermogen is natuurlijk wel prettig. Daarvoor ruil ik uiteraard graag mijn huidige lease 116 in. Dan maar een lelijk neusje. Ach, uiteindelijk ben ik ook aan de huidige 1 gewend geraakt, vind hem inmiddels zelfs bijna mooi. Zeker de 1 coupe! Misschien dat BMW het ook dan met het uitbrengen van de F20 alsnog goedmaakt.
  7. Kijk even of het wel de moeite waard is. Rondell 58 is niet heel erg duur. Opnieuw coaten wel. Je kan ze ook laten stralen en spuiten met velgen zilver. Daarna een paar lagen blanke autolak en ze zijn weer mooi. Heb ik ook (zelf) gedaan.
  8. De 42 is van BBS en die lijkt hier niet echt op, ook de 16" zonder schroefjes niet.
  9. Dat is een Rondell 58. Ze gaan gauw bladderen idd, is een kwaaltje van die velgen (en daar zijn d'r meer van overigens)
  10. Ik wil wel meedoen met die dag. Ik heb tevens nog een plaatdeel dat een keer oxford groen 2 moet gaan worden en daarna op mijn auto. Tot die tijd is het wel een mooi test object. Of.... ik laat mijn nieuwe deel eerst spuiten en dan hebben we een deel met een klein deukje over om te testen. Ik heb heb compressor en verfpistool om mee te nemen.
  11. DJLeonardo

    Hommage

    Ron, dat is misschien wel origineel maar geen 328. Hij stond wel in Louwman Deze:
  12. Het ligt er aan welke Ferodo blokken je hebt. De gewone Ferodo Performance stellen niet zo veel voor. Ik heb ze nu ook, als ze op zijn koop ik andere. Ik heb wel eens van die Ferodo DS2500 blokken gehad. Die vond ik wel erg goed remmen. Wat ook erg helpt zijn geperforeerde schijven, gewoon in je eigen maat. Dan faden je remmen praktisch niet meer. De combi geperforeerde schijven/DS2500/RVS leidingen vond ik meer dan voldoende iig. Er is wel wat discussie over wat nou beter is: gegroefd of geperforeerd. Je hebt ze ook met allebei. Moet je maar eens induiken.
  13. Afgezien van het feit ook dat uiteindelijk het remvermogen wordt bepaalt door de grip van de banden op de weg en niet door de wrijving die een remschijf creeert. Te grote remmen is dus ook volkomen nutteloos, helemaal als je er niet eens een circuit mee opgaat oid. Mij is ooit gebleken dat voor dagelijks sportief gebruik de schijf van een Z3 2.8 groot genoeg is mits uitgerust met goeie sportschijven en goeie performance remblokken. Natuurlijk is dat niet geschikt voor veelvuldig remmen op een circuit maar wel voor een sportief toerritje of een flinke noodstop.
  14. Ach remmen, dat is toch zo... 2010. Vierkant de bocht om, da's pas stoer, en anders heb je nog de handrem.
  15. Ja, die van Sledge weet ik nog wel indertijd. Ik had er toen zelfs niks mee. Maar nu heb ik een nieuwe zilveren voornafen en dan steekt het roest ineens zo af. Ik was in de tuin ook al aan de slag geweest met Hammerite dus heb het nou toch staan, dus waarom ook niet.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.