Ga naar inhoud

Sharonees

Member
  • Items

    70
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4 2.5si
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Belgie

Recente bezoekers van dit profiel

1,164 profielweergaven

Sharonees's prestaties

1.9 member

1.9 member (2/12)

0

Reputatie

  1. Misschien iemand interesse als ik em laat herspuiten in gewenste kleur bij een carrosier?
  2. Hallo, bij deze verkoop ik m'n hardtop. Deze is een originele BMW Z3 Hardtop in Dakar geel. Dit zou ook niet veel moeten kosten om te herspuiten moest niemand een gele zoeken. Ik heb niet direct een idee van de prijs; maar ik vind op vele sites prijzen van gebruikte hardtops, boven de 1000euro. Dus ik zou zeggen, 1000euro of doe een goed bod via PM. Mvg, Chris
  3. Staat al dagen in de zon ;) en heeft ook niet meer geregend...
  4. Ja, die 710euro prijs is discontinued sinds 2007 volgens oemparts http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=54&fg=10 En denk niet dat er veel te reviseren valt, ik hoor NIX meer, enkel de relay die over en weer gaat in het opbergvak of ergens in de buurt Vraag me of de andere die ook het probleem hebben, niets meer horen, buiten het bewegen van de haken van het dak.
  5. Het onderdeel kan de dag erna geleverd worden als het op stock is (anders paar dagen meer) Ik twijfel er nog aan waar te laten maken. Momenteel heb ik uitgedokterd hoe ik de kap manueel kan openen en dichten, het rood hendeltje in de koffer deed niet echt zn werk, ik moest zelf nog wat een de "behuizing" van de kabel trekken, eigenlijk lichtjes naar onder trekken zodat deze toch iets meer trok en de kap ging van zelf open en dicht als is het wel zwaarder om alleen dicht te doen, maar het gaat. Nu weet ik nog niet waar deze te laten maken. Een grote BMW dealer had ze nog nooit hersteld, wel een keer verkocht zag ie, de motor dan... Dus zelfs voor elke bmw-tech is het een eerste keer. Ik heb nog interessante info gevonden, de volledige BMW TIS online voor de Z4 in alle talen, ook NL Dat is wat de BMW garages gebruiken als handleiding en daar waarschuwen ze ook voor kans op schade van de auto en zeker af te dekken. Kostprijs motor en behuizing is 428euro btw inc, in belgie. 288 motor, 66euro behuizing, btw excl. Alle info dat je nodig hebt, wel in combi met die goede fotos van het Z4 forum: http://tis.spaghetticoder.org/e85/Z4_2.5i_...onvertible_top/ Nu nog iemand vinden die de uitdaging aangaat...
  6. Thx, met verder zoeken ben ik toch tot de conclusie gekomen dat mijn motor eraan is... Op het Z4forum info gevonden hoe deze te vervangen, maar dat is geen lachertje, ik krijg zelfs schrik om deze bij de eerste de beste garage binnen te doen (ookal ga ik er lang naar toe), zou ik overwegen ergens anders naar toe te gaan. Vraag me af of Roodkapje dit al gedaan heeft... Ik heb liever iemand die passie heeft voor zo'n dingen dan een garage die de handleiding volgen en (lak)schade aanbrengen of nonchalant te werk gaat, plus het is een job voor 2 man Die kerel op Z4 forum rade sterk aan de wagen af te plakken, want hij toch zn wagen beschadigd. Kap verwijderen: http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=10189 Motor vervangen: http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=10190
  7. Hallo, ik ben net slachtoffer geworden van een niet meer sluitende kap. Ik merkte bij het openen dat het een beetje raar deed maar goed, toch vertrokken. Aangekomen wil ik ze sluiten, gaat deze maar 20cm naar boven, ik doe ze terug open, en probeer opnieuw,, zelfde 20cm, terug open en rap mn dinge gedaan. Terug in de wagen probeer ik weer te sluiten, maar nu doet die niets meer. Enkel hoor je wel het "slot" gezoom denk ik, om da kap "los" te maken en daar blijft het bij, niet het zwaardere gezoom dat de kap doet sluiten. wat nu! (buiten het manueel sluiten) waar kan ik naar kijken?
  8. Thx. Ik veronderstel dat 0W30 LL04 bruikbaar is? Of welke nog?
  9. Ik zit met een 2007 Z4 2.5Si en daar is blijkbaar het meten val de olie enkel electronisch, geen peilstok meer. Dus hoe weet je nu hoeveel je moet bijvullen? Gisteren als ik de motor afzette, ging het gele lampje even branden van de olie, daarna starte ik de motor weer, probeerde peil te meten, maar dit lukte mij niet. Normaal test die dan een aantal minuten, maar nu zag ik direct OIL en 1 streepje verwijderd van minimum. Werkt die test dan niet? Als ik daarna de motor afzette ging het lampje niet terug aan... Maar hoe weet ik nu juist hoeveel liter er bij moet zonder dat heel dat spul te vol zit of overloopt?
  10. Tijd voor een pol!!!! Z3 Roadster: Man of Vrouw!!!! Waarom zegt iederen dat toch, grrrrr, tis geen vrouwenwagen
  11. hehe, ik zit altijd dicht, polsen op het stuur. Niemand snapt het dat ik zo dicht zit, maar het is wel normaal. En ik geef geen stress op de poke, tis eigenlijk meer de aanraking omdat mn hand daar rijkt, ik houd die niet vast ofzo, m'n handpalm ligt er gewoon naast, ik leun met elleboog achteraan op de handremsteun, alle gewicht zit daarop, komt net mooi uit. Btw, thx 2.5Si, voor de reply, ik zal het dan maar als "normaal" ervaren
  12. Aangezien ik niet kan vergelijken, weet ik niet of het normaal is en gewoon het werken van de motor. het gaat over mn Z4 2.5Si. Ik voel een getokkel in de vernellingspoke als ik bijvoorbeeld in 4de rij en het toerental laat terug vallen van 3500 naar 2800 bijvoorbeeld, vooral op 3000 voel ik het in de poke, nergens anders in de wagen, andere versnellingen hebben het ook bij het terug vallen, maar iets minder. het is een licht geklop/getril/getokkel, alsof je de cylinders "voelt" werken. Hebben jullie dit ookal gevoeld? ik rij altijd met m'n hand op de poke en heb de wagen nog niet zo lang, voor de rest trekt alles lekker en als ik optrek en gaat over de 3000, voel ik niets in de poke...
  13. Nu je het zegt, benzineklep Die heb ik ook eens getest, deed deuren op slot en klep ging nog open. Bizar, kan toch bijna niet dat die beide stuk zijn... en Z4 is van 2007. Misschien is het daardoor dat m'n benzinewijzer zo snel daalt, iemand haalt die gewoon langzaam leeg Btw, voor iemand het vraagt, de deuren gaan wel op slot :sick:
  14. Ik heb een M-badge op de kofferklep, en ik wil die eraf! want dat past gewoon niet op een non-M (al heb ik wel M-zetels en M-individual stuur met zwart houte randje in ) Kan dat er makkelijk af zonder schade?
  15. Dit weekend in oostende, een uur staan rondrijden voor parking te vinden... Ik paseer elke terasje, stoppen de mensen met drinken en valt hun mond open... Funny. Ook koppels en mensen die aant het wandelen waren zag ik nog nakijken in mn spiegels. Lollig... Een jong koppel dat overstak, viel die kerel zijn vriendin haar mond open en kon zo liplezen: amai wat een knappe auto (op zn oostends waarschijnlijk :sick:) Vandaag aan roodlicht kwam ik naast een 206 Cabrio te staan, ik kwam rustig uitgebold, en zag ze al staren in zijspiegels, keek ff vriendelijk naar rechts, zaten 2 dames in :sick:, keek terug naar voor (beetje dikke nek uithangen ) paar seconden later keek ik weer even naar rechts. Stonden ze nog te staren lol... Ik denk dat mijn koppie en die auto vragen naar boven brengen (ben 28 ). Maar ik geniet ervan! De dames (18 tot 28jaar) die ik al als passagier gehad heb, zijn ook zeer positief over mn auto, altijd leuk te horen hehehe. Bij eentje was het bij het oppikken: wauw, mooie auto, echt mooi... Daarna ging ik ze weer oppikken om terug thuis af te zetten, stapt ze uit: echt wel ne mooie en ook die kleur...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.