Ga naar inhoud

KrisZ3

Member
  • Items

    56
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    z3 1.9i roadster
  • Geslacht
    Female
  • Locatie
    Zoetermeer
  • Interesse(s)
    just my car!

Contact Informatie

KrisZ3's prestaties

1.9 member

1.9 member (2/12)

0

Reputatie

  1. KrisZ3

    Zonnescherm

    nice maar zovee voor een zonnescherm zal ikke nie doen hahahaha gr Krissie
  2. heb bijna 177.000 op de teller weet dat het niet hoogste is maar haal ik de top 10?! en anders is de mijne wel de mooiste...voor mij dan hihi gr Krissie
  3. hmm..er zit een soort kruis systeem in de deur dat het raam naar boven en naar beneden brengt heb zelf gehad dat het vast kwam te zitten helemaal geen beweging meer in het raam ook niet met geweld moest de constructie vervangen worden was iets gebogen (en nee geen aanrijding gehad) dus hou het in de gaten wd40 is leuk maar hou het in de gaten. Bij mij schuurde het leterlijk tegen de metalen stang van binnen. mvg Kris
  4. KrisZ3

    Trillen in een bocht

    kan ook remklauw zijn hoor je ook piep met een bocht naar rechts? wat je kan doen is ff industrieterrein vinden veel bochten naar rechts maken dan stilzetten en voelen of linksvoor er meer hitte ontstaat bij wielkast aan de bovenkant achter het wiel voelen frictie maakt hitte en die zou je ook in dat deel moeten kunnen voelen. en bij de velg voelen of er meer hitte is. Ook kan je naar de schrijfrem kijken of er diepe sporen inzitten dan kan het je remblok zijn die tegen de schrijf hikt in een bocht. En bandenspanning checken van links en rechts voor of ze na het rijden hetzelfde blijven aan weers kanten. mvg Kris
  5. heb hetzelfde probleem naja minder nu ik merk dat het uitmaakt of je de ventilatieschachten helemaal open laat als je de auto stilzet (voor de avond of whatever) ook gebruik ik van volgens mij RainX de variant voor de binnenkant van de ramen tegen beslaan helft goed mvg Kris
  6. 1: ratel waarschijnlijk uitlaat gaat van de motor helemaal naar achter en ik meen dat deze uit 2 stukken bestaat ?! Ik bedoel uitlaat zit aan motor vast en rattel betekend iets 'los' en los betekend 'beweging' niet dat er wat stuk gaat straks maar zou ik persoonlijk niet te lang mee wachten bij mij was het onschuldig in de demper zelf maar je weet maar nooit, mvg Krissie
  7. heb hetzelde gehad naar 2 garages geweest, velg richten,balanceren enz daarna nogsteeds het probleem op verschillende snelheden. 3x op de brug geweest ophanging,inner en outer baljoints nagekeken zelfs banden op simulator gezet om te richten, stuurkolom enz echt eindeloos veel nagekeken na 4 maanden probleem nu gevonden de remklauw dada!! Pas nu na 4 maanden met strakke bocht naar rechts kan je em horen piepe en wordt de linker voorband heet. Door frictie op de weg wordt de spanning van die band vergeleken met de andere 3 zo rond de 0.4bar hoger en is de hele inrichting van de wielkast dus schrijf,veering enz heet laatst zelfs veel rook ontwikkeling moest ik stoppen om die zooi af te laten koelen Maar gebeurde gelukkig maar 2 x dat het zo erg werd maar zeker moeite waard dat als ze niet vinden daarna te kijken. succes mvg Krissie
  8. Mijn favo olie is Duckhams maar moeilijk te krijgen heeft op zicht dezelfde bestands delen maar is een oie dat als die oud wordt niet zo snel naar de ... gaat. Is alleen moeilijk te krijgen. Als je niet super veel kilometers maakt en dus minder beurtennodig hebt. Is dit perfect. Maar maak je veel km en dan maakt het niet super veel uit vaak is het ook hoe duurzaam die olie is. mvg Krissie
  9. Ik kocht de mijne met 114.000 op de teller en zit nu over de 60.000 meer op. BMW komt oorspronkelijk uit de vlieg wereld en zijn erg sterke motoren. Kijk er zullen altijd slijtage dingen zijn zoals vaak met de Z3 is rond 100.000 de koppeling aan vervanging toe en dat soort dingen maar elke auto heeft wat maar het echte motorwerk zal vast in orde zijn. Er was eens iemand hier bij het forum die 400.000 gelopen had dus je hebt nog ver te gaan
  10. hai, Misschien is de info die ik geef niet helemaal juist maar zijn zat mensen hier die mij kunnen corrigeren Heb zelf M-veren en denk met die 225 banden dat je snel met spoorvorming irri stuur gedrag krijgt misschien handig om een veerpootbrug erbij te nemen en M-veren te nemen bij mij is die stuk strakker door de bochten greetz Krissie
  11. Die manual heb ik al is zeker een tip regelmatig met problemen kan je uitpluizen wat er aan de hand is, echt top !!
  12. Wie heeft voor mij een veerpootbrug? Gaarne prijs en foto mailen naar kristinahepburn _at_ hotmail.com Alvast mega dank xx Kris :D
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.