Ga naar inhoud

BasZ4e85

Member
  • Items

    20
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

BasZ4e85 won de laatste dag op 27 september 2024

BasZ4e85 had de meest gelikete inhoud!

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4 3.0 E85 2003
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Helmond

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

BasZ4e85's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

1

Reputatie

  1. Dag Timewa, ik weet niet zeker op de auto is getuned. De LMM was van VDO. Dus gewoon origineel. Alleen de doos waar deze inzat was beschadigd/oud en al open geweest. ik ga deze terugsturen. Voorlopig ga ik verder met de oude LMM want de motor loopt gewoon goed de laatste tijd. De problemen begonnen eigenlijk nadat ik bij een witte pomp 95 had getankt. Nu heb ik 98 getankt een aantal keren bij Esso en de motor loopt veel beter.
  2. Ik heb de LMM meter er toch ingezet maar nu loopt de motor als hij koud is slecht stationair. Het toerental schommeld met 500t/min op en neer. Een ander probleem is dat de motor doordrukt bij het deactiveren van de cc. Dus de cc is ingeschakeld en je drukt een beetje op de rem dan lijkt het net op de motor geen seintje krijgt dat de cc uitgeschakeld word. Ik heb nu de oude LMM weet teruggezet. Het werkt nu allemaal weer goed. De nieuwe LMM ga ik terugsturen. Wat mij al meteen opviel is dat de doos er beschadigd en oud uitzag. Ik ga er wel een bij een ander bedrijf bestellen.
  3. Ik heb de nieuwe LMM al een tijdje liggen maar er nog niet ingezet. De motor hapert namelijk helemaal niet meer. Ik heb er nu inmiddels 2 tanken Esso 98 doorheen gereden. Het lijkt toch of de 98 beter bevalt bij mijn motor. Ik zit aan twee dingen te denken: De motor is gechipt en heeft daardoor 98 nodig. De temperatuur is nu veel lager waardoor de LMM of motor lekkerder loopt. Wat denken jullie?
  4. Bedankt voor je antwoord. Ik heb wel een Z4 gaat dat voor deze auto ook op?
  5. Ik hoorde laatst dat als je de MAF vervangt deze bij sommige auto’s moeten worden ingeleerd. Hoe zit dit bij mijn M54B30 motor?
  6. BasZ4e85

    Klonk klonk

    Dat is nog te doen. Bedankt voor de tip
  7. BasZ4e85

    Klonk klonk

    Bedankt voor de reacties. Ik was gewoon benieuwd wat het zou kosten. Ik rij nauwelijks met de auto nu het winter is dus ik laat allerlei dingen vernieuwen met de volgende buurt in februari. Iemand nog een tip voor een goede garage in de buurt van Helmond?
  8. BasZ4e85

    Klonk klonk

    Bedankt voor je bericht. Ik ga het niet zelf doen maar bij een garage.
  9. BasZ4e85

    Klonk klonk

    Sinds een tijdje hoor ik een klonk klonk geluid als ik over een slechtere weg rij. Ik heb even onder de auto gekeken en zag dat er een stangetje is afgebroken. als ik dit beweeg hoor ik het klonk geluid. Weet iemand of dit veel werk/geld kost om te laten vervagen?
  10. Ik heb de nieuwe LMM nog niet besteld. Nu weinig tijd voor de auto. ik ga in de kerstvakantie wat klussen aan de auto.
  11. Ik heb de link nog een keer aangeklikt maar deze zijn niet voor mijn Z4 geschikt. De aansluiting komt niet overeen. Ik heb daarna op OEM nummer 13 62 7 566 983 gezocht en dan krijg ik wel de juiste LMM.
  12. Bedankt voor alle hulp. Ik ga deze binnenkort bestellen.
  13. Bedankt voor je bericht 330dM. Ik kan die van jou voor mijn Z4 niet vinden maar ik kom wel deze tegen op verschillende sites. prijzen tussen de 200 en 300 euro. VDO lijkt mij de originele?
  14. Als je de rekening nog kan vinden met het typenummer van de MAF dan hoor ik het graag. Ik lees ook vaak dat het verbruik flink omhoog gaat als de MAF niet goed werkt. Daar heb ik dan weer geen last van. De boardcomputer geeft 7,4 op de 100 aan. hieronder een foto van mijn LMM. Kunnen jullie zien of dit een originele is?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.