Ga naar inhoud

Speedycon

Member
  • Items

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Boxmeer

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Speedycon's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

0

Reputatie

  1. Ik had nog kaarten uit 2013 (kopie) en heb nu nieuwe high kaarten gekocht (origineel high 2019 van BMW). Als ik de dvd erin doe krijg ik echter de foutmelding "Fout bij lezen van kaart CD/DVD. Aub CD/DVD controleren". De kopie met de kaart uit 2013 wordt wel nog steeds herkend en werkt. Ik dacht dat het misschien met de SW versie te maken kon hebben (alleen V32 ondersteund dual layer begreep ik? - ik weet niet of de 2019 dvd dual layer is). Ik ben gaan kijken bij instellingen voor het versie nr maar hier staat rechtsboven in de hoek helemaal geen versie nr bij mij. Bij startup heb ik een M logo dus ik weet dat het iig geen originele versie. Nu wil ik er voor de zekerheid V32 opzetten zodat ik zeker weet dat het de laatste versie is. Probleem is dat ik zelf geen cd brander meer heb. Heeft iemand nog een kopietje liggen met de V32 SW erop? Daarnaast begreep ik dat je daarna vervolgens met navtec de NL taal weer moet activeren? Klopt dit?
  2. Als ik jouw verhaal over parkeergarages hoor klinkt dat toch redelijk vergelijkbaar. Alleen is het in mijn geval misschien nog een tikje erger door de M bumper. Misschien is een schroefset dan toch het overwegen waard. Maar voordat ik dat doe is Bimmerfest is een goed idee. Dat is over slechts 1 maand. Als ik even kan ga ik een kijkje nemen. Het is ook nog eens vlakbij. Mbt de banden heb ik 255/35/r18 achter en 225/40/r18 voor. Volgens mij zijn dat standaard maten voor een M dus ik verwacht niet dat hier het probleem in zit. Ik heb ook nog even de afstand zijscherm tot hart naaf gemeten. Ik kom op ong. 33-33.5cm uit.
  3. Maurits bedankt voor de informatie en voor het nameten. Het verbaasd mij dat de minimale speling bij mij zo klein is terwijl hij slechts verlaagd is met Eibach veren (dus 3cm). Zelfs met standaard M verlaging zou hij dan met 11cm (9.5cm+1.5cm) lager liggen dan jouw coupe en roadster. Van de andere kant is jouw coupe met 13cm met standaard bumper en M-onderstel ook niet veel meer. Ik vraag me af of een standaard m coupe dan ook op 11cm ligt. Ik zou mijn bumper graag een keer willen vergelijken maar ik ken helaas niemand met een Z4 met M voorbumper. Als er hier nog iemand is die mij verder kan helpen….. Mbt een KW schoefset v1. Deze is volgens de website als volgt in hoogte verstelbaar: voor 20-50mm en achter 15-40mm. Kortom hij ligt op de hoogste stand voor (en achter) nog steeds lager dan de standaard M-techniek. Uiteraard helpt het veergedrag van het oudere onderstel niet. Echter stapvoets rijden zonder de drempel te raken is zelfs bij relatief milde drempels soms simpelweg niet mogelijk (zelfs stationair bollen of nog zachter zonder enig gas te geven). Zo langzaam speelt het veergedrag volgens mij geen grote rol meer. Ik ben daarom bang dat een schroefset mijn probleem niet oplost. Of zie ik iets over het hoofd?
  4. Het is een oud topic maar voor mij nu relevant vandaar mijn reactie. Ik lees dat 12cm ruimte nog te doen is. Er staan verschillende setups vermeld maar niet direct 1 gelijk aan die van mij. Ik heb sinds enkele dagen een coupe 3.0si (heb me daarom ook nog niet voor kunnen stellen) met m onderstel en een eibach pro veren set. Op de coupe zit een m voorbumper. Het rijdt prima maar Ik meet voor slechts 9.5cm ruimte en ik vind het niet praktisch in bijv parkeergarages. Is 9.5cm met deze combinatie/setup normaal? Ligt een m standaard op 11cm (+1.5cm voor de eibach set). Is een schroefset de beste oplossing om hem op te hogen? Zo ja welke kunnen jullie aanraden?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.