Ga naar inhoud

p88988

Member
  • Items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Brielle
  • Interesse(s)
    Motorfietsen en autos

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

p88988's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

0

Reputatie

  1. heren ik neem deze informatie mee zodra ik naar de garage kan en kom er nog op terug
  2. Guidok, Bedankt voor je input. Overigens heb ik hele goede ervaring met mijn voorgaande bmw's bij deze garage. Het is wat lastig om exact te omschrijven wat er aan de hand is en wat en waarom deze acties zijn ondergaan. Wat ik wel weet is dat met het uitlezen van de storing de O2 meter na de kat de boosdoener was volgens de uitleesapparatuur. De monteur gaf zelf ook aan dat hij zijn twijfels had vandaar dat we deze ook niet direct zijn gaan vervangen. Maar toch bedankt voor je tips ik bespreek ze met hem. gr
  3. hee heren dank voor de vele tips ik ga deze allemaal met de garage bespreken super dit forum thnx allemaal
  4. dat filter klinkt eigenlijk niet zo gek zou inderdaad verklaren waarom het ontstaat na vragen van veel vermogen , het rare blijft wel dat hij dan echt slechter gaat lopen en na uitzetten en weer aanzetten het volledig weg is maar deze ga ik zeker even ocntroleren dank voor de tip De tip van de bobines wisselen zal ik ook eens aangeven ook dank daarvoor
  5. Het ging bij de bobines erom dat er storing word aangegeven bij cylinder 1 t/m 3 en dat er overslag was , volgens hem kan dat ook betekenen dat de bobines kapot zijn maar aangezien er cylinder 1 t/m 3 word aangegeven zijn we begonnen met deze 3. Geeft het aanzuigen van valse lucht ook het gevoel dat na het vragen van veel vermogen er 1 of 2 cylinders uitvallen ?
  6. Motorstoring wie helpt Ik heb sinds 2 maandjes een BMW z4 3.0 Si automaat uit 2006 De eerste weken geen problemen maar plots ging het motorstoringslampje branden. Ik merkte eigenlijk nauwelijks iets aan het rijden behalve dat hij stationair wat onrustiger draaide. Bij de BMW specialist kon ik terecht en daar gaf de storing aan dat het de o2 meter achter de Kat van cylinder 1-3 was. De storing gereset en advies gekregen om eerst andere benzine te tanken omdat dit soms het euvel is. De storing was binnen 2 dagen terug dus toch maar de O2 sensor vervangen maar dit bleek het niet te zijn. Er was ondertussen een inspectiebeurt uitgevoerd dus ook nieuwe voorgeschreven bougies. Het uitlezen gaf ook aan dat bij de cylinders 1-3 misfires waren geconstateerd. Nu hebben van deze 3 cylinders de bobines vervangen maar de storing komt steeds terug. Wat me opvalt is dat hij netjes rijd tot ik een keer veel vermogen vraagt daarna gaat hij echt rot lopen (lijkt wel dat hij op 4 cylinders loopt), dus ook stationair en het vreemde is dat als ik de auto uitzet en weer start loopt hij weer oed. Wie heeft er een idee waar ik het moet zoeken ???
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.