Ga naar inhoud

Degekzelf

Member
  • Items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4 E*(
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Budel-schoot

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Degekzelf's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

0

Reputatie

  1. ondertussen ruim 700e armer en NOG steeds problemen met de ramen. dealer zei het ligt aan de accu resultaat 380e voor accu en uitlezen... vervolgens thuis u raad het al zelfde shit.. dus boos dealer gebeld ,die vervolgens zei accu kan er weer uit heb de oude staan maar zou niet meer 100% zijn. vervolgens laat de auto maar week hier. aangegeven dat ik een "klikgeluid en gezoem"hoorde als de auto stilstond. werd vervolgens niets mee gedaan, na week word ik gebeld "bmw protocol" nieuwe software probleem zou opgelost zijn ( rekening 304e ) MAAAAR hoefde nog niet betaald te worden want probeer auto maar 14 dagen uit. thuis aangekomen , auto neer gezet en sja.. 345.000 krachttermen en vloekwoorden de ether in gegooid aangezien probleem gewoon weer te zien en te horen was. wat mij nu opgevallen is is dat het lijkt of de stroom eraf getrokken word , het lampje op de epb ( handrem) gaat tijdelijk uit waarop onder de motorkap ergens een gezoem en paar "klikken" volgen. weet niet of het zo is maar lijkt een relais ofzo contact te maken?? ) ben het nu onderhand zat dat mijn Z4 op een zendmast cq mogelijke transformer lijkt en de kosten blijven oplopen. iemand hier een oplossing cq ervaring mee gehad ?? ben gewoon moedeloos geworden ondertussen gezien het probleem blijft en de kosten oplopen . Tot nu toe met veel plezier met de auto gereden maar dit begint mij enorm te irriteren en word er triest van..77.000 km zonder problemen en nu begint de ellende naar het lijkt.. ( z4 e89 nov 2009 2.3i sdrive ) zou fijn zijn als er een reactie volgt die mij kan helpen
  2. hallo vanaf gisteren uit het niets problemen met de ramen , heb al enig problemen hier gelezen maar mijne nog niet ertussen gezien. sinds gisteren gaan de ramen bij openen vd auto met zender opeens een paar cm op en neer, lijkt wel te spoken en kermis tegelijk. gisteren dus stukje gereden , zwaar irritant schrikt in begin van de ramen die paar cm op en neer gaan , af en toe melding op dashboard dat de deur links of rechts niet dicht zou zijn maar die hield nadien op. uiteindelijk naar dealer gereden deed die het een aantal keer maar je raad het al bij de dealer niets nada noppes. sleutel uitgelezen geen melding of wat dan ook , gisteren middag naar duitsland gereden om wat drank en boodschappen te halen .de rit zelf klein uurtje en maar enkele keer dat raam paar cm op en neer gaat ( vooral bijrijderskant ). vanmorgen open ik dus de auto en het is weer raak . blijft een flink aantal keren de ramen op en neer doen ( cm of 3 ) en zelfs 1x buiten de rubber gedrukt. iemand hier ervaring mee? 2009 bmw z4 e89 dus.. tot nu toe enorm van genoten zonder enige problemen . en kleine 70.000 km op de klok sinds aankoop. Dealer wilde wel evt uitlezen maar zou toch graag vtv even kijken of dit een bekend probleem is bij de e89.
  3. heb je dit al laten doen? zo ja veel verschil of te veel "herrie" ?
  4. dat leek mij ook maar goed ze namen zelfs de moeite om mij terug te bellen na mijn email met hun . (wist niet eens dat ze mijn nummer hadden ) ben nog niet toegekomen om er verder werk van te maken kom net zkh uit na zwaar longinfarct dus mag het maand anderhalf uiterst rustig aan doen.....als ze vanuit bmw vragen of dit ff via de dealer te laten melden.. wie ben ik dan..bedoel vind het prijskaartje gekoppeld aan evt vervanging nogal.... stoort me ondertussen wel heb ook een lichte zwarte kras in het grijze middengedeelte door onoplettendheid. wil die console los gaan halen om deze opnieuw te spuiten of houtlook moet eerst nog eens alle locaties van de schroeven zien te vinden....
  5. ik hier toevallig van de week contact over gehad met bmw nederland men vond zelf dat dit niet mocht voorkomen ( ik had op de kwaliteit gehamerd en het feit dat dak open . dicht veel minder gebruikt werd dan bijv de ramen etc die wel vaker gebruikt worden. Men had hier intern geen melding van .wilde echter toch dat ik langs de dealer zou gaan om dit te laten zien zodat hun dit intern door konden zetten naar bmw nederland en evt bmw duitsland , hiervoor zouden ze gebruik kunnen maken van een toolmate ( mede om te zien of dit een bekend probleem is of materiaalmoeheid/ fout etc) zelf ben ik al eerder langs bmw dealer in belgie gegaan is nu eenmaal korterbij voor mij daar schrok ik nogal van het prijskaartje voor 2 knopjes moet heel de bedieningspaneel vervangen worden aan 383e excl plus geschat 2 uur de/montage... vandaar ik mijn vraag ook door gemaild had naar bmw nederland. vind dat dit niet mag gebeuren maar dat er wel een erg hoog prijskaartje aan vast zit als de kwaliteit er NIET naar is... Lijkt mij verstandig dat mensen met dit probleem dit tevens ook melden bij de dealer en zodoende er een betere feedback naar bmw ned en duitsland gaat
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.