Ga naar inhoud

Straight 6

Member
  • Items

    29
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z3
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Goes
  • Interesse(s)
    BBQ, voorzien van een dubbele Weber
    Zeilen

Recente bezoekers van dit profiel

740 profielweergaven

Straight 6's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

1

Reputatie

  1. De oude LIdl Silvercrest radio (zat erin bij aankoop) vervangen door een Kenwood. Ook de standaard uitlaat vervangen door een Eisenmann. De Kenwood geeft een veel beter geluid alhoewel ik de hoofdspeakers ook maar ga vervangen denk ik voor een nog beter resultaat. De Eisenmann geeft een mooie beschaafde brom, reutelt een beetje bij gas los en het staat ook nog eens een stuk mooier. nog to-do: voorzijde over laten spuiten: steenslag en ingevreten poep M kieuwen nieuwe kap
  2. allemaal bedankt, zal idd naar een verfwinkel/auto schadebedrijf gaan voor een potje.
  3. Hoi, Ivm wat roestplekjes....weet iemand het kleurnummer/naam van de donker grijze kleur van de voorzijde motorruimte? gr. John
  4. Belachelijk! Hoe kun je het nu eens worden over de prijs zonder te weten hoe de auto rijdt? Nog iets om op te letten: eigen risico bij proefrit. Ik denk dat de meesten van ons klakkeloos het 'proefrit-contract' ondertekenen. Bij mijn proefrit was het eigen risico 5.000 Euro! Heb het niet geaccepteerd en laten verlagen naar 500 Euro. gr. John
  5. nog een adres gevonden voor de kieuwen: http://www.zettiworld.de/BMW-Z3/Karosserie-Ausstattung-709/Nachruestsatz-BMW-Z3-M--Coupe---M--Roadster-Kiemen.html
  6. dank allen, ik ben niet echt gecharmeerd van deze MZ3 roadster. veel km en veel werk aan. Indien ik voor de M kieuwen zou gaan worden ze zeker in de kleur van de auto gemonteerd, zeker geen chroom. Robbert: ik zie Coupe op de kieuwen staan, is dat origineel of eigen fantasie van de eigenaar?
  7. Hoi, Denk eraan om de standaard kieuwen op mijn 2.0 te vervangen door M-kieuwen. Niet om sneller te rijden of dringend een te moeten plaatsen, maar gewoon omdat ik ze veel mooier vind. Graag jullie mening al zal deze discussie waarschijnlijk eindigen met: over smaak valt niet te twisten of van moet je afblijven. Moet nog wel een adresje vinden, bij voorkeur niet op ebay. groeten John
  8. Stelschroef uitgedraaid, probleem opgelost! dank voor alle reacties. Morgen proberen de bult achter de stoel te verwijderen
  9. Heel fijn staalwol doet wonderen, geloofde het eerst ook niet, maar het een fantastisch resultaat zonder krassen.
  10. ook deze zijn aanwezig... denk dat de enige oplossing het verder naar binnen draaien van de pennen met veren is. Dit zal de klep dieper laten zakken, vraag is alleen : kan dit ongelimiteerd of kan d eklep ineens niet meer ontgrendeld worden???
  11. ter aanvulling: als de kap dit zit kan ik deze gemakkelijk nog 2-3 cm omhoog bewegen
  12. geen idee of rubbers uit de kofferbak van een z4 kunnen dienen voor een motorkap van een z3, zie nu zelf dat er 4 van deze doppen in de carrosserie geschroefd zitten. Denk nu zelf dat de schroef van de veer verder naar binnen moet worden gedraaid teneinde de kap dieper te laten zakken. Kun je dit ongestraft doen of gaat op een gegeven moment de kap niet meer open?
  13. De twee pennen zitten op hun plaats, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze het probleem van het 'wapperen' gaan opvangen. De 'kieren' tussen motorkap en zij-spatbord worden door uitdraaien van deze schroeven groter en de veren zijn niet zo dik dat ze het probleem verhelpen. Misschien dat er rubber doppen of stoppen ontbreken langs de rand van de motorkap?
  14. Ik zie alleen maar gaten aan de binnenzijde van de motorkap....
  15. Deze week met de storm bewoog mijn motorkap alsof ie niet goed vast zat. De haak zat goed op z'n plaats, de kap kon ook niet omhoog. Kan wel aan de bestuurders zijde de kap een beetje op en neer bewegen. Is dit bekend? gr John
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.