Ga naar inhoud

Botty

Member
  • Items

    141
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Geslacht
    Male
  • Interesse(s)
    Z3 QP 3.0i

Contact Informatie

Botty's prestaties

2.0 member

2.0 member (3/12)

0

Reputatie

  1. Neej maar. Ik leef nog in jouw herinnering. Wat fijn.
  2. Na Urbanus en Wim Helsen ben jij voor mij de grappigste Belg ooit. Ga zo door!
  3. Hoi Rob, een begrijpelijke maar foute analyse op genoemde pagina. Ik hoop dat alles goed gaat met mn Z3 vriendjes hier.
  4. Ik vond de eerste versie van je reply beter Martijn.
  5. Wie vertoond hier nou kinderachtig gedrag?
  6. Jep. Weber is italiaans. Maar goed genoeg om te zijn toegepast in BMW, Porsche, noem maar op.
  7. Dat was wel een inkoppertje! Volgens ADAC-bube was het een gietfout. De carburateur, van Weber, was net 1500 km oud. Kan gebeuren he, it's all in the game. De auto is een Autobianchi A112 Abarth, uit 1976. Soort italiaanse equivalent van de Mini Cooper. Zo een heeft paar jaar geleden de historische MonteCarlo rally gewonnen :D
  8. "We" heeft het bijna goed! Het brandstofretourmondstuk van mn carburateur (zie Wikipedia ) is 3 km voor "einde bestemming" afgebroken waardoor ik niet verder kon. In samenwerking met een ADAC bube is er een oplossing verzonnen waar zelfs McGyver jaloers op zou zijn en heb ik gelukkig de auto naar huis kunnen rijden. De eigenaar van de QP waar ik wilde gaan kijken is nog wel even langsgekomen met zijn auto maar dat was geen exemplaar waar ik mijn centjes in zou willen steken. De andere auto heb ik nog niet kunnen bekijken maar dat komt nog wel. Jij nog "kijkers" gehad voor jouw QP dit weekend?
  9. I'm not built to be everyone's darling
  10. Jep! Zowel morgen als overmorgen. Ik heb dr zin an! Wilde eigenlijk Martin meevragen al expert maar die heeft daar vast geen zin in (en waarschijnlijk drukke dag bij de AH morgen)
  11. Ik heb nog wel een ouwe Batavus fiets. Weet alleen de lift gegevens daar niet van. Beetje ingedutte boel op het Batavus Forum namelijk.
  12. Huub, van een statistiek freak verwacht ik niets anders ;)
  13. Danny, het Duitse blad Sportauto heeft metingen verricht in de windtunnel van Daimler Chrysler. De M roadster heeft 64 kg lift (achteras) bij 200 km/h, de M Coupe heeft dan 29 kg lift. Sportauto verricht bij een uitgebreide test altijd verschillende interessante metingen aan auto's, echt de moeite waard om te lezen. Een Porsche Boxter heeft bij 200 km/h een lift van 36 kg. Russische autojournalisten hebben in de windtunnel in Dmitrov een Audi TT getest, die had bij 144 km/h een lift op de achteras van 337 Newton. De M Coupe had bij dezelfde snelheid een lift van 118 Newton. Als je op internet zoekt naar de problemen in de beginfase met de Audi TT, dan vind je dat daar daadwerkelijk ongevallen van zijn gekomen. Ik heb echter geen conclusies verbonden aan het verschil in lift tussen de M roadster en de M Coupe. Zo'n roadster zal best aardig op de weg liggen. En de lift helpt vast bij het in model houden van het kapsel van de bestuurder. Daar hebben ze het waarschijnlijk om gedaan
  14. Martin, ik lach me sowieso rot, maar dan om jou. Ondanks jouw "juridische studie" weet je jezelf hier aardig voor lul te zetten, om maar even in jouw terminologie te blijven. Ik vraag me echt af waar jij je brood mee verdient, ik denk dat het qua niveau ergens tussen Jomanda en Rasta Rostelli in ligt. Maak jij uit welke zaken er toe doen om hier besproken te worden op dit Forum? Ik dacht het niet. Maak jij uit wat zin en onzin is? Ik mag HOPEN van niet. Maak jij uit wat IK wel en niet moet doen? Antwoord kan je wel raden denk ik. En anders bel je Jomanda maar op. Of Rasta Rostelli.
  15. Zeg, met zulke mooie RS stoelen erin moet ie toch veel harder kunnen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.