Goedendag, Heb ze zelf ook een keer eronderuit gehaald, de nummers 4. Het is een wel een werk.Alles moet van de zijkanten af. Start met de voorschermen de bevestigingen zie je zitten als je de motorklep opendoet tevens bij de scharnieren van de deuren. In de wielkasten zitten ook een paar bevestigingsboutjes. Op de tekeningen van de onderdelencatalogus staan alle bevestigings punten getekend,sommige zijn iets meer naar links of rechts maar dat zie je vanzelf tijdens de demontage. Je hebt als je de bevestigingen los wilt krijgen wel dunne lange vrouwehandjes/armpjes nodig of lange steek/ringsleutels nodig om bij de bevesigingen te komen die aan de onder/binnen kant zitten van de onderdelen. Na voorscherm volgt het rechthoekje waar je zijrichtingsverlichting in zitten. dan de plastic dorpel in de deuropening verwijderen. hieronder zitten nog bevestigingen. Tussen de binnenschermen van de wielenkasten de andere bevestigingen te proberen te bereiken, mogelijk moeten de wielen er even vanaf, evt als je dit mekkelijk vindt de binnenschermen verwijderen. Dan de bevestigingen in de deuropening waar het achterplaatwerk tegen aankomt, hierdoor krijg je een beetje ruimte om bij de bestigingen te komen van de dorpel.Dan nog alle bevestigingen aan de onderkant van de dorpel verwijderen. Zit wat coating over de bevestigingen en tussen de eigenlijke dorpel en de overzetplaat (de nummer 4) Je zult een paar nieuwe bevestings parkers nodig hebben, zijn gewoon standaard bij elke autohandel te verkrijgen, en een paar klipjes waarmee de plastic binnendorpel vastzit, deze breken gemakkelijk kapot bij het verwijderen van dit onderdeel. Het kunststof wordt bros na al die jaren. Te verkrijgen bij automateriaale de Turck in Eindhoven. Hebben ook een website. Eventueel nieuwe coating body schut aanbrengen. Het is geen how To maar misschien wel voldoende. De Z3 is in elkaar gezet eerst de overzetdorpel en dan de rest van de zijkant, demontage precies in omgekeerde volgorde, zal in de garage duur zijn door arbeidsloon. Succes Marnix