Ga naar inhoud

Erwinho

Member
  • Items

    22
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    in onderzoek
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Balk

Erwinho's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

0

Reputatie

  1. Helaas, niet meer verfügbar. Oftewel, verkocht
  2. Ik vind hem ook mooi. Heb de doorklik naar je foto's gezien, fraai! Dank.
  3. Ik kwam ook deze tegen: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=246199667&asrc=st&a=1 Lijkt erg scherp geprijsd. De foto's zijn echter minder scherp. Heeft iemand een mooie plaat van Toledoblau? Lijkt wel wat paars? En weet iemand of de prijzen achter Berlijn lager liggen? Dank weer!
  4. Dank voor de tips allemaal. Toch houd ik het gevoel dat als het vandaag zich niet voordoet, het dat morgen alsnog kan doen? Of zou een wagen met sticky steering dat nu toch wel moeten openbaren? Of moet ik gewoon niet zoveel over dit soort zaken op fora lezen? ;-)
  5. Ik ben zelf ook op zoek en heb de artikelen over sticky steering doorgelezen op dit forum. Zoveel meldingen op één hoop maakt een mens gauw ongerust... Graag check ik bij de experts hier of ik met onderstaande de juiste conclusies trek: Elke Z4 van vóór eind 2007 kan te maken krijgen met sticky steering Ook als het zich tot en met nu nooit heeft voorgedaan kan het nog steeds ineens optredenDus: Je hebt bij aankoop van een model vóór eind 2007 alleen zekerheid dat het niet meer kan optreden indien het stuurhuis is vervangen/gemodificeerd. Een toegewijde eigenaar heeft daar zeker het bewijs vanBij particulier is dat sowieso the way to goMaar ook bij aankoop bij een dealer met garantie geldt 2). Ook al is het (nog) nooit opgetreden, dat kan in de toekomst altijd nog eens gebeuren. En indien uit de garantie, is er geen sprake van coulance of bijdrage anderszins.Vooral dat laatste breek ik mijn hoofd over. Stel, je koopt een wagen uit 2005, en er is in 9 jaar tijd geen symptoom opgetreden, hoe groot is dan de kans in te schatten dat dit anno 2014 alsnog de kop op gaat steken? Edit: meer statistiek, heeft iemand een idee bij welk percentage van de Z4's uit de betreffende periode dit de kop op heeft gestoken? Dank voor jullie reacties, Erwinho
  6. Aha, dank je wel, Sandere!
  7. De automaat betreft de 2.2i, model 2005. Weet niet wie de fabrikant daarvan is. Kan zoiets niet in Nederland worden geserviced? Lijkt me wat omslachtig zo Hangt het moment van servicen meer af van de kilometrage of de leeftijd? Waaraan zou je kunnen herkennen dat je ermee aan de gang moet? Bedankt weer alvast!
  8. Dag allemaal! Ik had het onderstaande bericht in het lopende 'passagiersairbag uitschakelen' draadje geplaatst, maar dat dekt de lading niet meer zo. Vandaar. De afgelopen twee weken weer veel gekeken, nagedacht ėn zelfs al gereden. Proef dus. In een 2.0. Dat was al erg leuk. Het waaide straf maar erg veel lol. Hoop gewapper, maar dat zal bij rustiger weer wel wat meer meevallen. Het betrof een facelift uit 2007. De voornaamste inzichten van de afgelopen tijd zijn dat waar ik eerst dacht dat ik de facelift variant het fraaiste vond, ik dat nu niet meer zo zeker weet... En ik val meer en meer voor de kleur zilver (titansilber, toch?). En hoewel ik er nog nooit op heb gezeten, spreken mij de M-sportstoelen zeer aan. En verder is het speuren en speuren en speuren op internet. Erg leuk allemaal...! Nog iets om te delen en jullie opinie te vragen: ik heb een - naar mijn idee - fraai exemplaar gezien: http://suchen.mobile.../193022836.html Is een kleine zes cilinder, voor mij al een bonus, en heeft alles wat ik zoek en meer. Zoveel meer zelfs, dat ze een automaat heeft. Hoe zijn de ervaringen hiermee? Ik begrijp heel goed dat er hier veel rijders zien, die absoluut stick-shift willen, maar ach, ergens lijkt het mij ook wel fijn. Zijn die bakken een beetje duurzaam? Deze heeft een ton gelopen sinds 2005 en lijkt elke 20k netjes onderhouden, fraaie stoelen en zelfs een hardtop. Verder mooie kleur en fraaie velgen. Indien ik ooit zou willen verkopen, weten jullie hoe een automaat in de markt ligt? Nou, alvast weer bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Groeten, Erwin Edited by Erwinho, Yesterday, 22:53.
  9. Goedenavond iedereen weer! De afgelopen twee weken weer veel gekeken, nagedacht ėn zelfs al gereden. Proef dus. In een 2.0. Dat was al erg leuk. Het waaide straf maar erg veel lol. Hoop gewapper, maar dat zal bij rustiger weer wel wat meer meevallen. Het betrof een facelift uit 2007. De voornaamste inzichten van de afgelopen tijd zijn dat waar ik eerst dacht dat ik de facelift variant het fraaiste vond, ik dat nu niet meer zo zeker weet... En ik val meer en meer voor de kleur zilver (titansilber, toch?). En hoewel ik er nog nooit op heb gezeten, spreken mij de M-sportstoelen zeer aan. En verder is het speuren en speuren en speuren op internet. Erg leuk allemaal...! Nog iets om te delen en jullie opinie te vragen: ik heb een - naar mijn idee - fraai exemplaar gezien: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z4-z4-roadster-2-2i-leder-autom-pdc-xenon-hardtop-mainz/193022836.html Is een kleine zes cilinder, voor mij al een bonus, en heeft alles wat ik zoek en meer. Zoveel meer zelfs, dat ze een automaat heeft. Hoe zijn de ervaringen hiermee? Ik begrijp heel goed dat er hier veel rijders zien, die absoluut stick-shift willen, maar ach, ergens lijkt het mij ook wel fijn. Zijn die bakken een beetje duurzaam? Deze heeft een ton gelopen sinds 2005 en lijkt elke 20k netjes onderhouden, fraaie stoelen en zelfs een hardtop. Verder mooie kleur en fraaie velgen. Indien ik ooit zou willen verkopen, weten jullie hoe een automaat in de markt ligt? Nou, alvast weer bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Groeten, Erwin
  10. Ok, dank. Dus als ik het mag samenvatten, bevinden zich zowel in de pré facelift als in de facelift variant alle randvoorwaarden om ook later het in- en uitschakelen van de airbag middels een schakelaar in te bouwen? En dat geldt ook voor Duitse (import) auto's, lijkt me?
  11. En als ik zelf niet zo handig ben...? Dan de hele handel uitbesteden? Waar kan ik dan het beste heen gaan?
  12. OK, dank je! Dat gaat dus gegarandeerd goed komen? En moet ik daarbij dan bij de BMW dealer zijn? Dat maakt het dan wel een stuk simpeler
  13. Tja, dat weet je natuurlijk nooit. Ik weet dat deze door de kopers ter keuring is aangeboden bij de grote BMW dealer in Heerenveen en kennelijk was het OK want hij is aan hen verkocht.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.