Ga naar inhoud

Zetta4

Member
  • Items

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Z4
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Kerkrade
  • Interesse(s)
    Yolo

Recente bezoekers van dit profiel

755 profielweergaven

Zetta4's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

2

Reputatie

  1. Wat betreft de onderhouds historie, de Z4 is een liefhebbers auto, die worden vertroeteld als een kind, maar daarom hoef je niet de BMW DEALER met hun absurde tarieven te spekken!! Mijn 35is die ik 2016 in München heb opgehaald van bmw medewerker! sindsdien in onderhoud bij DARIUS Motorsport in Duitsland, een Z4 gek! Dit jaar bij 104000 km. een oliewissel en spoeling / filters /pakkingen ( Tim Eckart methode) voor de GETRAG bak laten doen, wallnut blasting voor het inlaat traject, oliewissel met filter, remvloeistofwissel en draagarmen vervangen (Meile) en bougies. Dit alles voor een zeer aangename prijs. trouwens verstuivers ouder dan index 12 zorgen op den duur voor problemen, noodloop enz. Kosten € 1.200,00
  2. Hallo Porsche 928 Steek is hetzelfde of ze passen qua ET WAARDE weet ik niet gr Zetta4
  3. Het was geweldig👍🏻👍🏻👏👏👏
  4. Breedset style 294 18” te koop Steek 5x120 achteras 8,5j 40 mm vooras 8 j 29 mm 1 velg met lichte beschadiging en 1 minimaal de andere 2 niets bridgestone potenza re050a i 255/35 r18 achteras 225/40 r18 vooras rft (run-flat) dot 0710 alle ruim 5 mm incl. Velgendoppen komen van een z4 e89. 700,00€
  5. Ik Kan alleen maar het bovenstaande beamen: afspraak per E-mail en toen: 25 augustus 2012 was ik bij Harald Richter en zijn Vrouw Petra om de pomp van mijn Z4 om te laten bouwen in de kofferbak met tevens een bekleding. ik heb dit uit voorzorg gedaan want mijn Z4 had bij de vorige eigenaar nog nooit in de regen of sneeuw gereden. De reis naar Hasloch was 380 km en dat is zeker geen straf in een Z Bij aankomst Kofiie en dan een perfect op elkaar afgestemd team Harald & Petra bij kontrole bleek de afwatering nog net vrij te zijn, alles werd schoon gemaakt (blaadjes die dan voor de afwatering gaan zitten en dan loopt de bak vol met alle gevolgen vooral in de winter wanneer het gaat vriezen) Ik heb versteld gestaan hoe snel alles ging, de pomp van mijn Z zag er nog uit als nieuw Harald doet alles vanuit de kofferbak (mooi alles afgedekt) met kamera, en Petra zit achter de voorstoelen met de handen bij de motor en doet daar haar werk Daarna een mooi beklede afdekplaat erop alles gecontroleerd ook de olie en toen weer naar huis. kijk maar eens bij hun op de website wat daar voor kneusjes van pompen tevoorschijn komen en die z.g. dood waren en weer tot leven worden gewekt en dan weer hun werk doen zoals bij de eerste dag, het geld is het dubbel dik waard. bij de "vriendelijke dealer" kost het veeeeel meeer en dan wordt de pomp weer op de zelfde plaats gelegd??????? mocht er wat aan mijn pomp komen (wat ik bijna uitsluit) dan kan ik de pomp zelf zonder veel poespas vervangen, te gek!! zou graag wat fotos erbij willen doen maar ik weet niet hoe dat gaat?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.