Ga naar inhoud

gman

Member
  • Items

    119
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    aspiring z3 driver

gman's prestaties

2.0 member

2.0 member (3/12)

0

Reputatie

  1. Jeez man wat heftig! JC move over Mooi gefilmd ook hoor reggie, oef t ziet er allemaal nog vrij duidelijk uit , dat stukje na fuchsrohre naar metgesfeld wow en dan vol in de ankers..... Ik denk dat je sowieso sneller was geweest als je je niet door die gast had laten opnaaien die jou voorbijkwam :hmmsmiley02: Hoeveel sneller dan de :sick: sedan ben je in de coupe? Hou het heel en keep 'em coming die mooie filmpjes en verslagen! Greetz! Gman
  2. Je kan ook de zekeringen en relais van het ABS losmaken onder de motorkap in de zekeringkast te vinden :hmmsmiley02: Greetz! Gman
  3. AIAI, sinds wanneer is een cabrio met een klapdak een coupe geworden? Helaas is de nieuwe z4 niet meer als coupe te verkrijgen...... niet zo erg zijn voorganger de "oude" z4 coupe was wel een echte en i.d.d. ook mooier en niet te gepolijst qua uiterlijk. De cabrio's die ik echt mooi vind zijn meestal met hardtop nog mooier: 500sl met hardtop, 911 met hardtop, de meeste bimmer cabrio's met hardtop. de nieuwe z4 cabrio met klapdak? jammer maar helaas voor de coupe rijder....tis geen echte coupe. Greetz! G
  4. Oef: http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=20475 Greetz! Gman
  5. 1 woord geweeeldig! :newblush: ;) ps: t mooiste vind ik dat je jouw doberman en bullterrier " hondjes" noemt greetz! Gman
  6. Hi Runny 17" zit je goed met 2.2 voor en 2.3 of 2.4 achter . Op 18" is dat iets te laag a/d achterkant maar niet veel hoor ( 265 is lekker!) Het voelt aan alsof de achterkant iets teveel "deint"/rolt over de wang als je te laag zit . Iets meer spanning en de wagen geeft meer een gevoel alsof je op de spreekwoordelijke rails de bocht uit accelereert. " te " hoge spanning voor geeft een meer onderstuurd gevoel alsof je bij het insturen van de bocht te laat respons hebt en iets meer rechtdoor gaat. "te" hoge spanning achter en de auto wil wat makkelijker stuiteren en uitbreken. Greetz! Gman
  7. Hoi Fabian, standaard gebruik : voor 2.3 achter 2.5 0,1 bar over de standaard spanning is aan te bevelen ( in ieder geval a/d voorkant wat scherpere respons en minder rollen over de voorkant ,veel gewicht op de vooras ) Trackday : 0.2 tot 0.4 over standaard afhankelijk van rijstijl en persoonlijke smaak ( m.a.w. ff kijken hoe clean je rijdt dan loopt de temperatuur minder snel op a/d voorkant cq achterkant ) Greetz! Gman
  8. ;) Vanmiddag was ik met een groep maten op de motor aan het toeren en op de terugweg van het strand gebeurde het......... Er was een mega file met een hoop auto's , chaos op rotondes, fietspaden echt een bende, opeens wees me maat naar een lage zwarte brede auto, het zal toch niet??? Jawel die kont , die magnifieke kont herkende ik meteen!! Die beauty dat was mijn ex ZZZ coupe Man wat zag ze er lekker uit!!! Echt tussen al die rijen auto's en chaos stond ze te pronken en te lonken met al haar ass(ets), laaaag, breeed, die velgen ... :lmao: Nog even tussen de file door naast de auto gereden en op t raam getikt, de nwe eigenaar schrok zich wezenloos (mischien kwam het wel door die witte semi politie klaphelm op me knar B) ) Nadat hij me herkende was ie even bang dat ik de auto terugwilde...., jeweetwel arm op de deurstijl , borst voorruit , mine mine mine mine Ik ben al een paar uur thuis and i can't get her outta my mind, dus ik dacht hmm hier op t forum de plek van alle zzz/zzzz liefhebbers.... daar zullen ze me wel snappen ....toch? :notworthy: Greet! Gman
  9. Hoi Manu! zo te zien heb je weer genoten,en in de zzz , altijd leuk , je enthousiasme voor de Ring is aanstekelijk.... Ook maar weer es die kant op ook al ist voor mij dik 3,5 uur verder! Greetz! Gman
  10. gman

    supercharger op 2.8

    je zit op t goede spoor, maarre ik denk dat als je het goed wilt doen dat je wel efkes wat meer kwijt bent greetz! Gman
  11. gman

    supercharger op 2.8

    Je bedoelt extra oliekoeler e.d? Meestal is de thermische belasting van een supercharged blok een van de dingen waar je op moet letten bij het monteren.... Dus niet alleen de kompressor erop monteren maar ook voor de extra koeler(s) gaan..... Greetz! Gman
  12. Vind ik ook!! Die van Thomas had ik ook op t oog en heb r een proefritje in gemaakt, de schnitzel vond ik echter gaafer rijden! Deze op MP is m volgens mij niet of de kleur komt niet helemaal uit op de foto's.... greetz! Gman
  13. gman

    Per Knudsen

    ooops, http://img222.imageshack.us/gal.php?g=dsc00161ebf.jpg
  14. gman

    Per Knudsen

    ALBIN is the KING, wat kan die gast gruwelijk lassen, keep it up. Ik weet al waar ik me volgende rolkooi laat maken! greetz! Gman
  15. Voor de liefhebbers: ik heb hier de originele engelse uitgave van het blad CAR liggen uit 1998 waar de coverstory over de coupe gaat. BMW THUNDERS INTO TVR TERRITORY je weetwel de tijd dat Vicki en Tiff nog meededen aan TG ( en Vicki was dus ook 10 jaar jonger ohlalaaa ) Greetz! Gman
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.