Ga naar inhoud

Jenkins

Member
  • Items

    31
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Mini Cooper
  • Geslacht
    Male
  • Locatie
    Sittard
  • Interesse(s)
    Audio, home cinema, automobielen, uiteten. (niet persé in deze volgorde)

Contact Informatie

Jenkins's prestaties

1.8 member

1.8 member (1/12)

0

Reputatie

  1. Onder andere vanwege dit soort zieke lui hou ik mijn kat binnen. Natuurlijk wil ik ook niet hebben dat anderen last zouden hebben van mijn huisdieren. Eigenlijk net als met kinderen dus. Vraagje, mag je die ook doden als ze je tot last zijn? ps.: wel grappige filmpjes.
  2. Ondanks dat ook deze winter weer zal verregenen is dit een goeie tip! Bij de minste kans op nachtvorst zullen onze gemeenten immers weer hun pekelvoorraden over de wegen uitbraken! Met alle vervelende bijwerkingen van dien. Ook de lak van onze karretjes hebben daar een hekel aan. Voor de prijs van 'n luxe dineer, 1 spijkerbroek of 'n paar schoenen kunnen forumleden hun Beamer (maar vast ook andere merken? :foto: ) verantwoord door de winter brengen!
  3. Om de stoel tot op de bodem te laten zakken lukte me heus wel hoor. De ZZZ van de handelaar had standaardstoelen, die van Keram sportstoelen. Allebei klem. Slechts als ik m'n kop zo gemanouvreerd had dat ie onder de balein zat die het hoogst uitsteekt, zat ik vrij. Maar dan kwam ik niet meer fatsoenlijk aan het stuur... Maar ja, tijdens remmen of gas geven beweeg je dus constant heen en weer tegen de bekleding... En ja... Of ik in de CZC pas... Ik zou 't niet weten eigenlijk... @ Joachim: thanks!
  4. Mannen, Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties! Allemaal ! Maar weest allen gerust! Dit voertuig is dus ECHT geen alternatief voor noch m'n Cooper, noch m'n vervlogen Z3 droom! En al helemaal geen voor een Z4! Dit is slechts een aardige bijkomstigheid van het werken bij deze autofabrikant. Maar v.w.b. het klem zitten onder de Z3-kap; Handelaar Jack van Buggenum en de occasie-verkoper bij Keram in Beek (waar onze Mini's vandaan komen) geloofden me ook niet. Allebei mee genomen, kap gesloten (indien nog dicht) en laten zien dat ik gewoon geen ruimte heb. ;) Heus, ik pas er niet in. Blijkbaar heb ik óf relatief korte benen, óf een relatief lang bovenlijf.
  5. Volgende week maandag ga ik 'n paar daagjes hierin proefrijden:
  6. Keuzes, keuzes, keuzes... We weten donders goed hoe je je voelt. Maar je noemt alleen de motor, bouwjaar en kms. Is de onderhoudshistorie bekend bij de verkopende partij? Zijn dat dealers, handelaren of particulieren? (ivm garantie) Welke unieke opties hebben ze? Velgen / kleur / leder / sportstoelen / audio... dat soort dingen. Zonder deze info zou mijn voorkeur naar de jongere 2.0i gaan; iets goedkoper in gebruik, ook geweldig mooi geluid, voldoende vermogen voor het hedendaagse verkeer (zeker met kap neer).
  7. Of wat dacht je van 'n bocht?
  8. BRMS had zo'n Mugello Individual staan.
  9. Nou... weet je, de liefde is er niet minder om geworden, maar het praktische gooit hier roet in 't eten. Ik zal blijkbaar noodgedwongen ( ) m'n ogen open moeten houden voor een Z4. Houdt echter ook in dat die droom voorlopig een ;) zal blijven...
  10. Hebben deze week nog eens in een ZZZ proef gereden. Nu alleen met de kap dicht. Alleen m'n vrouw heeft gereden, ik met 'n petje op (om m'n haren plat te drukken) ernaast. Ik zal kort zijn; ik pas NIET in een ZZZ. De dealer wilde me niet geloven, dus samen nog eens naar buiten gegaan. Ik zit letterlijk klem tussen stoel en kap. Goed te doen voor 'n kwartiertje, maar lange ritten zouden eindigen in koppijn of nog erger. Snel nog even in een ZZZZ gezeten, kap dicht en jawel hoor; 'n vuistbreed speling. Het zal dus geen Z3 worden. En alleen als ik 'n financiële meevaller tegemoet mag zien zal ik als extra auto een Z4 kunnen aanschaffen. Want daarop wil m'n vrouw onze Cooper niet inruilen...
  11. Hoi Rene, Excuses als mijn "inbreken" in dit topic voor verwarring heeft gezorgd. ;) Idd zijn m'n vrouw en ik op hetzelfde pad als Sandur. Omdat ik blijkbaar een erg lang bovenlijf heb voor iemand van 1,87 m lengte, zit ik heel krap onder het dak. Dus als er iemand tips / ervaring heeft om toch nog ergens een centimetertje meer ruimte te maken dan hoor ik dat graag.
  12. Nou, uitproberen hebben we vanmiddag dus gedaan; voor het eerst in een Z3 (1.9i) gereden. Wat me hierbij het meeste tegen viel is het feit, dat ik met m'n hoofd slechts 'n vingerdik speling heb tussen kap en schedel. De dealer waar we vanmiddag bij waren, zei dat die meer hoofdruimte biedt. Morgen gaan we proefrijden in een andere ZZZ, waar ook een hardtop bij zit. Weet iemand nog een tip of truuk om de bestuurdersstoel lager te krijgen? Alvast bedankt voor jullie reacties. Met vriendelijke groet, Roy
  13. Dit is vast niet het geschikte topic om deze vraag te stellen. Vanmiddag waren bij de dealer waar we onze Mini's gekocht hebben. We vroegen naar ZZZ roadsters en of we erin konden proefrijden. We overwegen namelijk om óf op termijn een oude Z3 erbij te kopen (hoe decadent dat misschien ook klinkt)... óf een nieuwere ZZZ en onze Cooper daarop in te ruilen. Hij vroeg of we de (enige) Z3 die hij had staan wel zagen zitten. Toen ik zei, dat die combi ons niet zo aan stond (kleur binnen, buiten, uitrusting), kon er geen proefrit meer van af... Wie oh wie kan ons helpen en ons aan een ontspannen proefrit helpen? Zodat we dus weten of we moeten doorsparen, of gelijk onze Mini inruilen... Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie reacties. Met vriendelijke groet, Roy & Daniëlle Jennen
  14. Ik heb er ook van maart 2006. Maar daar heb je niks aan?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.