Ga naar inhoud

MarkS

Member
  • Items

    162
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke Informatie

  • Auto(s):
    Ex BMW Z/// 2.8 (1999)
  • Geslacht
    Male

Contact Informatie

MarkS's prestaties

2.0 member

2.0 member (3/12)

1

Reputatie

  1. Is dat het DIY PDFje met: Stap 1: Bel Ruud!
  2. Zou dit topic daarom niet in de off topic lounge praatgroep staan??
  3. Vroeg me ook nog even af welk merk/type je voor erop hebt liggen.
  4. Een kenteken is ook maar gewoon een gele plaat met wat zwarte cijfers en letters. Als iemand (lees een crimineel) die na wil laten maken dan lukt hem dat wel. Geldt ook voor het natrekken van persoons-/adresgegevens op basis van een kenteken. Aan de andere kant, je wordt ook dagelijks gefilmd onderweg en ze kunnen de platen er ook fysiek afhalen.
  5. En nieuwe banden hebben natuurlijk weer een stuk meer profiel wat ook een ander "gevoel" en meer beweging veroorzaakt.
  6. Hoeft niks met uitlijnen te maken te hebben. Nieuwe banden zit een "fabrieks" laagje op dat een stuk gladder is. De ene keer heb je daar meer last van dan de andere. Maar heb het ook eens gehad met nieuwe conti's. Net alsof ik op eieren aan het rijden was. Na een paar honderd kilometer gummen zou het weg moeten zijn.
  7. MarkS

    optimotor

    Ben je nou een serieuze tester of niet? Ik lees hier net dat er mensen zijn die met -10 open rijden in weer en wind. En dan voorspellen ze deze hele week zon en temperaturen tegen de 20 graden en dan "duurt het nog even voor ik die 1500km gereden heb"
  8. Klinkt als een handmatige stand? Van belang is dat je hem in z'n 1 en 2 in de toeren kunt jagen en dat hij in die versnelling blijft zitten. Hij zal in z'n 2 niet snel terug gaan naar z'n 1. Ik weet niet of hij automatisch opschakelt naar z'n 3 als je hem richting begrenzer laat lopen. Met het driften zit je op zich ook niet continu tegen je begrenzer als het goed is. Je moet immers ook nog op het gas kunnen "sturen".
  9. Ken die automaten niet in de Z maar als je hem in z'n versnelling kunt laten staan dan moet het geen probleem zijn.
  10. Dit moet je de hele dag (lees effectief 6uur) doen. Tenzij jullie allemaal al volleerd drifters zijn en hem meteen dwars gooien en dwars kunnen houden is alleen een ochtend of middag echt te kort. Hem dwars krijgen is niet zo moeilijk maar hem dwars kunnen houden en op het gas door een bocht sturen komt echt nog wel wat techniek en vaardigheid bij kijken wat niet iedereen in 1 à 2 uurtjes onder de knie heeft. Als dat eenmaal lukt vind je het zo leuk dat je blij bent dat je nog een middag hebt.
  11. Mooie M Roadster. Betreft NL auto van forumlid die volgens mij ook hier te koop heeft gestaan. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=155611423&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=57&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.