Dan denk ik dat en M-Coupe de enige juiste voor je is Een M3 of M5 blijven met name in het interieur gewoon luxe 3 en 5 serie's. Beiden toppers in hun segment maar op de motor na geen hele speciale verschijning. De M5 staat wel bekend als oliezuiper maar dat zijn ze niet allemaal, koop zo'n ding dus wel altijd met goede garantie voorwaarden. Indien je een E46 M3 koopt zorg dan dat de onderhoudshistory compleet is en achterhaal in ieder geval of het blok ook de benodigde modificaties heeft gehad (krukas lagers). Tja 13 in een dozijn of niet maar de 911 blijft het toch helemaal (als hobby kar). Ik heb er een paar keer in mogen rijden en het is gewoon een beleving. Je zit in een klein koepeltje net als de ZQp met een heerlijke 6 cilinder (de reden voor mij om een Qp aan te schaffen, is gewoon het alternatief!). Onderhoud is duur zeker van de 964 maar een M5 zal ook niet goedkoop zijn. Boxster: Mooi maar duur, de basis versie een beetje underpowered en ik heb ook wel verhalen gelezen van motoren die kapot lopen. Eigenlijk moet je 252pk versie hebben maar die zijn nog duurder. Onderhoudskosten vallen relatief mee. S2000: Mooi en snel maar lusten ook wel olie. Nadeel is dat het geen 6 cilinder imo. Vermogen genoeg maar weinig koppel onderin. Mijn keuze ondanks dat ik een echte Porsche liefhebber ben is de M-Coupe. Ben je gewoon klaar voor een goede 20K.