Heren, dat is nou waarom je BMW rijdt. BMW zou BMW niet zijn als ze niet even een tweede, uiterst vriendelijke, brief stuurde om mij op de hoogte houden. Gezien de grammaticale fout, is deze brief met de hand getypt (Dit is overigens heel slim, een tussenbrief sturen, dat doen wij zelf ook als onze expertise wat langer op zich laat wachten, men voelt zich dan gehoord). BMW geeft het volgende te kennen: "Geachte heer Peterse, In reactie op uw brief van 23 juli 2008, willen wij u middels dit schrijven als volgt berichten. Uw reclamatie is behandeling genomen, echter wachten wij nog op de reactie van verschillende partijen. Mede gezien het technische karakter van uw reclamatie kan dit helaas enige tijd in beslag nemen. Wij hopen u spoedig aanvullend te kunnen informeren en willen ons verontschuldigen voor de vertraging en bedanken voor uw geduld in deze. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bieden u onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, BMW Nederland bv" Met is in de eerste zin 'in' vergeten De toon is prettig. Hopelijk komt er iets uit. I'm signing of again