Ga naar inhoud

hij komt hij komt

zter

Aanbevolen berichten

HIJ KOMT HIJ KOMT :kisstogether: en niet de goede sint met zijn stoomboot :kisstogether: maar wel frank met zij coupe met compressor als het mee zit kan hij heb volgende week na een inbouw van 1.5 week weer op halen uit munchen,,, vol verwachting klopt mijn hart,ik neem hem zeker mee naar de volgende meeting in zevenhuizen probeer al eerder wat pict te maken :holiday:

Het wordt dan ook wel eens tijd dat hij zich aanmeld op ons forum

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

ik moet eerlijk zeggen dat ik wel aan die(goed heilig) man dacht met die schimmel tussen zijn benen.............

Link naar reactie
ja ja een 2.8 en wat het kost . veel je kunt er een aardige ander z3 voor kopen maar hij wil zijn eigen houden heeft hij ooit nieuw gekocht.

ik vind het geweldig... :fiew: en dan idd ook nog eens veeel centjes uitgeven aan drastische modificaties. Kan je je voorstellen dat je je Z ooit nieuw bij de BMW dealer hebt opgehaald en al ruim 10 jaar geniet! Een goed huwelijk.

deze auto is voor mij reden om een kijkje te komen nemen op de volgende ZH meeting! ;)

Link naar reactie
De firma heeft het over het over 350pk en 5 sec van 0 naar 100 ik moet het eerst maar zien.

Maar de prijs is er wel naar.

Klink goed Marcel..maarre.. had hij de 2.8 niet origineel kunnen houden en er een :fiew: bij kunnen kopen..als ik het zo hoor dan ontloopt dat haast niet eens zoveel in prijs.... En dan had Frank de 2.8 weer een aantal jaren in de garage kunnen laten staan zodat deze nieuw blijft.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in