Ga naar inhoud

Niet erbij en toch aanweZig...

Zedri

Aanbevolen berichten

Niet erbij en toch aanweZig, ja, dat was je Ivo...

We Zijn er vanuit gegaan dat je onder normale omstandigheden tijdens dit Nürburgring-treffen aanweZig was geweest met je blauwe snelheidsmonster Ivo.

Omdat we allemaal op de hoogte Zijn van je huidige tegenslagen hebben we iets verZonnen om toch dat unieke Nürburgring gevoel dat wij beleefden met jou te delen.

Dit treffen kwam immers tot stand via het forum waarvan jij de oprichter bent en als jij er niet was geweest dan...

bladiebladiebla...nu wordt het te gevoelig... :lol:

We dachten dat de inhoud van het pakketje wel bij je Zou passen en hopen derhalve dan ook dat je er veel pleZier aan Zult beleven en dat je weet dat je niet alleen op de wereld bent en we van je houden en...bladiebladiebla...Damn...mijn emoties...

ZerineuZ...De inhoud van het pakketje is je van harte gegund door:

Aad & Ellie [ Die ons hartelijk kwamen uitZwaaien ]

Adopat

AnneWilko

Bianca & JoostVDL

BMW M-Optic

Coconut

Epuoc

Huub & Reinata

Iloon

Karin & RichardB

MarcelZ3

Marvin

M Coupé for life & huisvriend en gastrijder Math.

Navigator

Not2Fast

*Nicole*

PiérreZ101 & bijrijder René

R. Hellenbrand

Rob & Veerle

Roodkapje & Marijke

Sledgehammer

Tobiastoeter

YellowRider

Zedri & Co-Piloot [ Math ]

paddockgn8.jpg

Mocht het onverhoopt niet passen dan verplichten we je bij deZe om tóch een deZer dagen mee naar de ring te gaan om het aldaar alsnog in de juiste maat te ruilen.

[Na een rondje ring uiteraard... :thumbup: ]

See Ya... :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

dus daarom werd ik vanmorgen mijn bed uitgebeld (TPG) :thumbup:

Het pakketje staat nu bij de buren denk ik, eerst maar even douchen.

Ben wel erg nieuwsgierig :P

Het is mooi om tezien dat zoveel mensen elkaar ontmoeten en plezier beleven aan een idee wat ik ooit eens in mijn uppie tot uitvoering heb gebracht :wave:

Maar vergis je niet: alleen dankzij al jullie bijdragen en meetings wordt zo'n forum tot wat het nu is :lol:

*snif* ;)

Ik laat iets weten als ik iets meer weet ;)

Link naar reactie
Niet erbij en toch aanweZig, ja, dat was je Ivo...

We Zijn er vanuit gegaan dat je onder normale omstandigheden tijdens dit Nürburgring-treffen aanweZig was geweest met je blauwe snelheidsmonster Ivo.

Omdat we allemaal op de hoogte Zijn van je huidige tegenslagen hebben we iets verZonnen om toch dat unieke Nürburgring gevoel dat wij beleefden met jou te delen.

Dit treffen kwam immers tot stand via het forum waarvan jij de oprichter bent en als jij er niet was geweest dan...

bladiebladiebla...nu wordt het te gevoelig... ;)

We dachten dat de inhoud van het pakketje wel bij je Zou passen en hopen derhalve dan ook dat je er veel pleZier aan Zult beleven en dat je weet dat je niet alleen op de wereld bent en we van je houden en...bladiebladiebla...Damn...mijn emoties...

ZerineuZ...De inhoud van het pakketje is je van harte gegund door:

Aad & Ellie [ Die ons hartelijk kwamen uitZwaaien ]

Adopat

AnneWilko

Bianca & JoostVDL

BMW M-Optic

Coconut

Epuoc

Huub & Reinata

Iloon

Karin & RichardB

MarcelZ3

Marvin

M Coupé for life & huisvriend en gastrijder Math.

Navigator

Not2Fast

*Nicole*

PiérreZ101 & bijrijder René

R. Hellenbrand

Rob & Veerle

Roodkapje & Marijke

Sledgehammer

Tobiastoeter

YellowRider

Zedri & Co-Piloot [ Math ]

paddockgn8.jpg

Mocht het onverhoopt niet passen dan verplichten we je bij deZe om tóch een deZer dagen mee naar de ring te gaan om het aldaar alsnog in de juiste maat te ruilen.

[Na een rondje ring uiteraard... :thumbup: ]

See Ya... :lol:

Huisvriend??????

Ik dacht toch dat ik de vriendin van :P coupe for life ben, of weten jullie wat meer als mij :wave: ????

groet Reggie.

Link naar reactie

Thanx mannen (en vrouwen).

Ik kreeg het pakketje een paar uur geleden aangereikt op Z3 Forum HQ. Ik snap dat jullie me groot inschatten, en het shirt past, zij het wat ruim, maar het is tof B)

Tot mijn verassing zat er ook nog een vette Ring cap + sticker bij :nono:

Echt bijzonder dat jullie aan mij gedacht hebben en dat jullie mij dit sturen :)

Ik ben er zeer blij mee & zal het met trots dragen :m: ;) ;)

Link naar reactie

Ik kreeg het pakketje een paar uur geleden aangereikt op Z3 Forum HQ. Ik snap dat jullie me groot inschatten, en het shirt past, zij het wat ruim, maar het is tof :thumbup:

Echt bijzonder dat jullie aan mij gedacht hebben en dat jullie mij dit sturen :)

Ik ben er zeer blij mee & zal het met trots dragen ;) :fiew: :fiew:

:m: B) ;)

Link naar reactie

Ik kreeg het pakketje een paar uur geleden aangereikt op Z3 Forum HQ. Ik snap dat jullie me groot inschatten, en het shirt past, zij het wat ruim, maar het is tof ;)

Ik ben er zeer blij mee & zal het met trots dragen :m::thumbup: :fiew:

Ivo, hij is op de groei gekocht, zodat je er nog heeeeeeeeel lang mee kan doen B) ;)

En al ben je eenmaal uitgegroeid en mocht hij dan nog iets te ruim wezen kan je hem iets warmer wassen :schater:

Link naar reactie
Huisvriend??????

Ik dacht toch dat ik de vriendin van :m: coupe for life ben, of weten jullie wat meer als mij :nono: ????

groet Reggie.

:schater::schater: Ik dacht nog: Effuh Reggie op stang jagen...blijkt het ook nog te lukken... :lol: -_-

Link naar reactie
Ivo, hij is op de groei gekocht, zodat je er nog heeeeeeeeel lang mee kan doen -_- :nono:

En al ben je eenmaal uitgegroeid en mocht hij dan nog iets te ruim wezen kan je hem iets warmer wassen :schater:

De sticker is bewust in een bescheiden formaat gekoZen...dus het shirt mocht wat groter... :lol:

Link naar reactie
Pas op he!!!! :thumbup::schater:

Ik pas altijd op... :thumbup:

Kijk maar uit met die Zedri het is een ratje :blink:

Nee, geen ratje maar een oliefantje...ik heb namelijk geen staartje aan de achterkant maar een slurfje aan de voorkant... :party:

Jij bent toch een 'Rattum Frysia Rossum Sneaky' hé ??

Ik een 'Elifantino Eroticum Limbossum Jeukom'... :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in