Ga naar inhoud

Z3/4 hoedjes en petjes.


ZonderZ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ok, heren admins en mod.

De hele mod-admin club aanspreken is niet nodig, ik was de enige die de beslissing genomen heeft dit naar de offtopic lounge te moven. Meer dan dat heb ik ook niet gedaan.

Daarmee bedoel ik ook niet te zeggen dat dit topic "niet mag", maar dat het hier beter op zijn plek is.

Dat ik het als persoon een :rambo: topic vind, staat daar los van.

Voordat er nog vragen komen over de "cencuur" posts van Ben hierboven, deze zijn zelfcensuur.

Link naar reactie

Het was zo leuk begonnen:

Ok, laat maar zien wat voor mooie hoofddeksel jullie tijdens het rijden dragen !!!!

Dus nu graag on-topic.

Als je echt zo graag uitzinnige hoofddeksels hier wilt plaatsen, dan kom je er maar mee naar een treffen en vraagt iemand een foto van je te maken.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Nog 1 offtopic vraag; aangezien het ook enigszins op dit topic van toepassing is, daar er enkele berichten zijn verwijderd;..

Worden die verwijderde berichten nou ook afgetrokken van het totaal aantal berichten dat je hier op het forum gepost hebt,

die hier links<-------- staan vermeld? :rambo:

Link naar reactie

Vandaag, 19:39 Bericht #10

2.0 member

Groep: Members

Berichten: 114

Sinds: 17 July 2010

Van: IJmuiden

Gebruiker Nr.: 5.779

Kijk, kijk, dat mag ik graag zien... toch nog leden met HUMOR !!!!!!

Die Duitse helm uit WOI is ook geweldig, zie het al helemaal voor mij...met zoiets op over de Duitse snelwegen...

en als je echt lef heb zet je dit op je hoofd :schater:

039kac.jpg

]

Link naar reactie

Ik heb net mijn kop kaal geschoren dus mijn haar kan niet meer door de war waaien, geen hoedje meer nodig. En ik hou ook de kap constant dicht anders verbrand mijn hoofdhuidje zonder petje... :rambo: . heb ik daar ook geen gezeur meer over... ;)

Link naar reactie
Worden die verwijderde berichten nou ook afgetrokken van het totaal aantal berichten dat je hier op het forum gepost hebt,

die hier links<-------- staan vermeld? ;)

Nee. Maar als je dat perse wilt, kan ik dat alsnog voor je regelen. En als ik de indruk krijg dat je het daarom doet, verwerk ik er een bonus korting in :rambo: .

En voor alle duidelijkheid: als je serieus wat te klagen hebt over moderatie acties, dan kun je dat per PM aan mij doen :vader: .

Link naar reactie

Zojuist sportieve PM van Ben gehad. :vader: Dus ik zal sportief dan ook de huisvlijt van mijn Mizzz Coupe tonen

IMG_0047.JPG

Heb 'm wel nooit op, heb het niet zo op :rambo:

Worden die verwijderde berichten nou ook afgetrokken van het totaal aantal berichten dat je hier op het forum gepost hebt,

maak je daar serieus druk om? ;) Zoals Bart al zei, verminderd de postcount niet bij het wissen van berichten.

Link naar reactie

Wie o wie heeft er nog een basebalcap van Z3 Forum.nl die er wel vanaf wil.

Natuurlijk tegen een vergoeding.

Laat het mij s.v.p. dan even weten per email : Ferry at tiscali.nl of op dit forum

Alvast bedankt voor elke moeite.

Groet, Ferry

Link naar reactie

Ok beste forum leden, nu alle gekheid is langs geweest ( met en zonder irritatie van diverse kanten ) nu een foto uit de oude doos die in zijn geheel voldoet aan de on - topic zodat iedereen weer blij is en morgen de dag vrolijk kunnen beginnen.

Voor sommige heren misschien een teleurstelling maar hier een foto van de eerste Z3 meidenrit 2008 ( hoorde van de eigenaar later dat het een compleet kippenhok was die middag ) :schater::blink:

006eem.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.