Ga naar inhoud

tk2010 zforum exit poll


tk2010 exit poll  

85 leden hebben gestemd

  1. 1. op wie heb je gestemd?

    • CDA
      2
    • PVDA
      5
    • VVD
      38
    • D66
      10
    • Groenlinks
      2
    • PVV
      18
    • piratenpartij
      1
    • SGP/CU
      1
    • PvdD
      1
    • SP
      2
    • Shrike's liberation party
      5


Aanbevolen berichten

  • Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Slechts 9 partijen? Waar is de rest gebleven? :unsure:

welke rest?? De rest is toch niet relevant en begin me niet over de SP. Ik heb met RvE afgesproken dat een eenieder die vraagt naar de SP een permaban krijgt ;)

Link naar reactie
Ik heb met RvE afgesproken dat een eenieder die vraagt naar de SP een permaban krijgt ;)

liar, liar, pants on fire :unsure:

Link naar reactie
welke rest?? De rest is toch niet relevant en begin me niet over de SP. Ik heb met RvE afgesproken dat een eenieder die vraagt naar de SP een permaban krijgt :unsure:

Nee, dan de Piratenpartij. Die is lekker relevant... :schater:

(Mijn partij staat trouwens gewoon in de poll hoor. Hier geen SP-aanhanger.)

Link naar reactie

1 groenlinks stemmer tot nu toe.

Deze heeft zondag geen 60 l benzine weggeknald naar/tijdens de ardennen rit en zal waarschijnlijk ook niet met de Munchen rit mee gaan :schater:

Link naar reactie
Ach ik heb ook de SP aan de lijst toegevoegd voor andere om kiezen....

Ruud, graag een permaban voor Joost! :unsure: ;)

p.s.

ff zereneus, Joost, misschien moet je aan de andere admins uitleggen/vertellen hoe je een verandering hebt doorgevoerd zonder de data (stemmen) kwijt te raken. Dit is de eerste keer dat iemand gaat rommelen aan een poll en dat de data bewaard is gebleven bij mijn weten, dus je hebt iets anders gedaan of zijn de zachtewaren verbeterd????

Link naar reactie
Ruud, graag een permaban voor Joost! ;) :)

dachthetnie... Ik heb Joost nog nodig om allerlei hightech stuff te doen onder de motorkap van ons forum, zodat het forum native iphone apps ondersteund.

Dit is de eerste keer dat iemand gaat rommelen aan een poll en dat de data bewaard is gebleven bij mijn weten, dus je hebt iets anders gedaan of zijn de zachtewaren verbeterd????
daar heb je een punt, een wijziging in de poll-keuzes wiste altijd alle resultaten tot dan.

magic joost :unsure: (misschien was het wel de eerste keer dat iemand met Admin rechten een poll bewerkte)

Link naar reactie
Misschien moet ik maar voor presidentschap gaan :schater:

doe maar niet, de poll is nu "verneuqed", er staat nu maar 1 stem voor PvdA... :unsure:

Link naar reactie

sjeit. Ook als je de eerste post opent en een link toevoegt, zonder de poll verder aan te raken, ben je de data kwijt. :unsure: ;)

mea culpa heren admins. Ik had eerder een woordje verandert en dat kan wel.

de stand was:

2x pvda

3x d66

11x vvd

6xpvv

1x groenlinks

(indien mogelijk svp toevoegen)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.