Ga naar inhoud

Nieuwe member heeft hulp nodig!

Gielleeh@Z3

Aanbevolen berichten

Hey z3 rijders,

Ik heb sinds 2 weken een 100% nederlandse z3 gekocht en hij bevalt me uitstekend. :rolleyes:

Om maar meteen met de deur in huis te vallen,

ik wil alle achergrond verlichting in het interieur vervangen(blauwe LEDjes) ipv. het super saaie oranje, dus de dashboard verlichting, verwarming, klokje etc.

Waar moet ik ergens beginnen om mijn middenconsole los te halen en achter bijvoorbeeld. het klokje te komen?

Ik kan het maar beter eerst vragen voordat ik iets sloop en m'n geweldige interieur verknal.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast hartelijk bedankt, :blink:

Michiel

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welcome in the Z-Lane... :rolleyes:

Volgens mij ben je de enige, i.i.g. de eerste die de oranje verlichting saai vindt... :blink:

Anyway...Misschien helpt dit je op weg.

Twee schroefjes achter, een onder de asbak, en vier voor om te beginnen met de middenconsole...

Link naar reactie
Hey hartstikke bedankt voor je snelle reactie, denk wel dat deze link zal helpen. ik vind het oranje licht gwoon heel standaard. ik wil zelf alle ledjes gaan solderen.

gr. gielleeh.

De rode verlichting hoort bij BMW, net zoals blaadjes aan een boom :smart:

Link naar reactie
De rode verlichting hoort bij BMW, net zoals blaadjes aan een boom :rolleyes:

Dat is wel zo maar blaadjes vallen er regelmatig uit en worden vervangen door nieuwe. Dat zouden ze bij BMW ook eens moeten doen, het begint mij ook te irriteren. Ik heb gehad een 316 uit 1976 een 318 uit 1994 een 328 uit 2000, een 320 uit 2002, de Z3 uit 2002 en een 325 uit 2005 en allemaal hetzelfde oranje licht, met een design uit het jaar 0. Het gaat bij mij niet zover dat ik het zelf zou willen veranderen maar ik zou bijvoorbeeld wit/blauw wel mooi vinden. Bij Verkeer en Rijkswaterstaat begrijpen zij precies wat ik bedoel. De oranje lichtborden boven de snelwegen worden ook vervangen door wit/blauw.

Link naar reactie
en allemaal hetzelfde oranje licht, met een design uit het jaar 0.

Als ik mag uitdrukken hoever onZe meningen hierover verschillen dan moet ik het in kilometers doen... :schater:

Als er een soort cockpit is waar ik niet op uitgekeken raak dan is het wel van de Beamers... :rant:

Tegelijkertijd is het een feit dat de blauwe verlichting Zoals in de moderne Golfjes bijv. is aangeslagen als een BOM bij héél veel mensen.

Kort daarop verscheen dan ook de ene na de andere autoradio met blauwe verlichting, DUS...er is behoefte aan verandering voor velen... :rant:

Mijn mening is [nog altijd]: Iedereen moet van Zijn Z'tje maken wat hij of Zij mooi vindt... :rolleyes:

Bij de absolute grens voor de ene begint voor de ander juist de uitdaging...[Damn...Wat ben ik weer filosofisch... :muur: ]

Link naar reactie
Vraag is alleen of daarmee al je lampies blauw zijn?

Ze hebben het heel duidelijk over tellerverlichting, meer niet.

Daarnaast kun je ze verder nog plaatsen waar je wilt. Gesteld dat je dat wil.

Link naar reactie

Volgens mij wordt de kleur van je verlichting bepaald door de glaasjes waar het doorheen schijnt, de lampjes erachter zijn meestal gewoon wit dus zal je hier en daar het een en ander moeten "slopen"

om de blauwe kleur te krijgen.

Bij je sigarettenaansteker bijvoorbeeld ben ik benieuwd of dit gaat lukken, 2 kleuren lijkt me niet het mooiste om te zien IMHO

André

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
nog niet eerder gezien maar benieuwd naar het resultaat dussss :wave: maken en posten

foto's van de zzz van gielleeh@z3

pict0012aj5.jpg

pict0016fp3.jpg

Link naar reactie
foto's van de zzz van gielleeh@z3

Diana... :wave: Lezen...

:foto: :foto: van de LED-jes ;) :wave:

Enne, gielleeh@z3... ik neem aan dat die dingen er na een ½ jaar wel inzitten, dus wat let je...

Gossie, maak nog een leuke woordspeling ook, zie ik nu pas....

Link naar reactie
Goed opletten, anders mag je niet meer meedoen :wave:

zit ik nu niet meer in de race,henk???

Link naar reactie
Diana... :foto: Lezen...

:foto: ;) van de LED-jes ;) :wave:

Enne, gielleeh@z3... ik neem aan dat die dingen er na een ½ jaar wel inzitten, dus wat let je...

Gossie, maak nog een leuke woordspeling ook, zie ik nu pas....

:wave: ik moet eerlijk bekennen dat ik 't draadje niet helemaal heb gelezen,maar michiel wist niet hoe hij z'n foto's op 't forum kreeg.

ik heb ze per msn gekregen en de zzz hier maar geparkeerd.

nou michiel,foto's van de LED'S maken...... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in