Ga naar inhoud

Verkiezing mooiste Z van de dag


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Ik weet het is wat laat en misschien hebben we er geen tijd voor maar zou het niet leuk zijn om zondag de mooiste Z van de dag te kiezen. Ik ben bereid om de beker te sponsoren (die is natuurlijk ook niet op tijd klaar, maar dat komt later dan wel) T'is dat ik morgen de gehele dag onderweg ben en zaterdag al om 12.00 uur naar Nijmegen ga anders zou ik het wel willen organiseren maar nu lukt dat niet. Iemand anders tijd en zin? 60 A4'tjes met naam eigenaar voor op de auto tijdens de verkiezing en 60 keuzeformulieren en klaar is Kees. Als we er een wisselbeker van maken koop ik een extra grote :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heel leuk idee. Geen criteria vastleggen (mooist gepoest of mooiste uitvoering maar heel gewoon : welke auto (z3/z4/coupe) vindt jij vandaag het mooist.

Link naar reactie

Ik heb het vermoeden dat 90% op Zijn of haar eigen bolide Zou stemmen...tenZij dat niet mag natuurlijk.

En er moet een Coupé én Roadsterklasse Zijn en natuurlijk voor de Z4's alles apart... :rolleyes:

Link naar reactie
Heel leuk idee. Geen criteria vastleggen (mooist gepoest of mooiste uitvoering maar heel gewoon : welke auto (z3/z4/coupe) vindt jij vandaag het mooist.

Dit Zou het allerleukste Zijn. Effe checkuh...Gewoon straks in dit draadje, Zou dat niet gaan ?

Link naar reactie
Dit Zou het allerleukste Zijn. Effe checkuh...Gewoon straks in dit draadje, Zou dat niet gaan ?

Dat is ook nog wel een aardige ja. Een poll na de dag. Aan de andere kant is het natuurlijk wel leuk om op de dag zelf te horen ....... hoewel, niet iedereen blijft na de rit aanwezig natuurlijk dus organisatorisch weer lastig.

Link naar reactie
Ik heb het vermoeden dat 90% op Zijn of haar eigen bolide Zou stemmen...tenZij dat niet mag natuurlijk.

En er moet een Coupé én Roadsterklasse Zijn en natuurlijk voor de Z4's alles apart... :party:

Op je eigen auto stemmen mag natuurlijk niet. Die enkele Z4 die meedoet kan gewoon bij de Z3 meedoen. En de Z3 coupe? Tja :rolleyes:

Link naar reactie
lekker belangrijk wie de mooiste heeft, we vinden onze eigen toch allemaal het mooist :rolleyes:

Is ook niet belangrijk en je hoeft niet mee te doen.

De techneuten/kenners kijken toch wel kritisch naar de autos.

Vooral nieuwe mensen, als ze meedoen, worden nu "gedwongen" om meer gericht, objectief naar andere autos te kijken en kunnen ideeen opdoen voor opleuken, andere kleurcombinaties (al je de Z3 eens in ruilt voor een andere) enz.

Deelnemer moeten nicknaam, eigen kenteken en kenteken van keuze invullen.

Kanshebbers mogen niet meer drankjes/rondjes weggeven als ze anders zouden doen.

Link naar reactie
60 A4tjes uitprinten met de deelnemers lijst, waarop de naam van de deelnemer zelf steeds ontbreekt, of juist bovenaan staat. Bij het aanmelden uitdelen.

dus...... danny is DRUK aan 't printen :schater: :schater:

Link naar reactie
Sorry, inkt is op... :rolleyes:

:schater: :schater: de kleur ook? kan je de namen in de kleur van de zzz drukken....

Link naar reactie

Re Sledgehammer :

Die 60 paginas wil ik wel uitprinten, probleem is dat als je een mooie rode ziet staan, je niet weet van wie die is dus moet je het kenteken noteren lijkt me (of elke auto een nummer geven). Overigens weet ik de draagkracht van het idee niet (hier 4 voor en 1 tegen) en moet het de goedkeuring hebben van de organisatie.

Link naar reactie

Als we nou allemaal een digitale foto maken van de voor jou mooiste ZzZ op de 17e en die post je daarna in dit topic (met toelichting waarom je het de mooiste ZzZ vindt) . Dan nog een forum-polletje. Dan hebben we nog wat moois te bekijken en ook nog wat achteraf te discussieren op het forum.

En wat d8 je van een MiZzZ verkiezing :rolleyes:

Link naar reactie
Als we nou allemaal een digitale foto maken van de voor jou mooiste ZzZ op de 17e en die post je daarna in dit topic (met toelichting waarom je het de mooiste ZzZ vindt) . Dan nog een forum-polletje. Dan hebben we nog wat moois te bekijken en ook nog wat achteraf te discussieren op het forum.

En wat d8 je van een MiZzZ verkiezing :rolleyes:

Ik ben jurylid!

Link naar reactie
Ja hoor jongens en het gaat regenen dus natuurlijk wordt het dan een MiZZZ wet t-shirt verkieZZZing. Keep dreaming...

:wave:

Niks mis mee met dromen, toch? :rolleyes::lol::wave:

Link naar reactie

Ik zal er Zondag niet bij zijn, maar ik wil graag op "Hartge Z3 coupe 5.0 V8 6-speed" stemmen !!!

(Of rakel ik nu teveel oud zeer op!! :rolleyes: )

Dan toch maar liever een Mizzz Z3 verkiezing, dan zie ik ongetwijfeld de foto's wel !!

Link naar reactie

kan een enorme glimlach niet onderdrukken :schater:

vind het wel een goed idee!

misschien een battle/stemrondje 'Hartge The One vs. Z3 QP 2.8 met knalpot en verse paintjob' organiseren?

of we spelen het 'Ban van Fortuin' .. doel van het spel laat zich raden :rolleyes:

Ik zal er Zondag niet bij zijn, maar ik wil graag op "Hartge Z3 coupe 5.0 V8 6-speed" stemmen !!!

(Of rakel ik nu teveel oud zeer op!! :wave: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.