Ga naar inhoud

raad de plaat


The Shrike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sorry Lowietje en Davido, jullie zijn van een ander nivo (al heb ik het laatste plaatje gezien, ik kan het alleen niet plaatsen). Ik ga dus mijn eigen regels breken en ook alvast nog een paar plaatjes uploaden

pic3qc.jpg

Zwaktebod hoor.... even beter je best doen! Deze is in ieder geval van de 2 live crew, 'as nasty as they wanna be'. Op de 2e studeer ik nog...

Link naar reactie
man, ik moet vroeg naar huis vandaag. Ik herken het (concentratiekampgezicht met onduidelijke "lyrics" en heb het thuis), maar kan het niet plaatsen, dus moet naar huis door albums heenbladeren.

Als je deze plaat in de kast hebt ben je bij deze gecomplimenteerd met je muzieksmaak... <_< Een van mijn all-time favoriete platen!

Link naar reactie
man, ik moet vroeg naar huis vandaag. Ik herken het (concentratiekampgezicht met onduidelijke "lyrics" en heb het thuis), maar kan het niet plaatsen, dus moet naar huis door albums heenbladeren.
Pfff... dat was even zoeken in de platenkast, maar daar hebben we 'm dan:

'let it bleed' van de Rolling Stones. Natuurlijk.... :thumbup:

Kom op bluffers,

waarschijnlijk controleren jullie het door bij google "album cover +rolling stones" in te typen en dan op"afbeeldigen te selecteren.

Link naar reactie
14:24' post='196288'

man, ik moet vroeg naar huis vandaag.

Werk je ook bij zo'n organisatie waar de laatkomers verzocht worden rechts te houden zodat ze de vroeg naar huis gangers niet in de weg lopen?

Link naar reactie
Kom op bluffers,

waarschijnlijk controleren jullie het door bij google "album cover +rolling stones" in te typen en dan op"afbeeldigen te selecteren.

Natuurlijk... maar pas nadat ik het boekje en de cd in de hand heb. >3000 titels in de platenkast, dus ik kom een aardig eind. En geen kopietjes ;-)

Link naar reactie
pic3qc.jpg

Deze wist ik zelfs. Voor iemand zonder muziekkennis leidt dit tot allemaal nieuwe vragen op deze vrijdagmorgen. Want ja, waarom is dit plaatje wel blijven hangen in mn tienerjaren en vele andere niet? :thumbup:

a) ik ben een neger

:fiew: ik ben een man

c) ik hou van goud

d) ik ben as nasty as I wanna be.

Of ben ik de prutser links (voor de kijkers rechts) die schrikt van een spinnetje in het zand? :schater:

PS nooit geweten dat Kanye West bij 2LiveCrew heeft gezeten :ph34r:

Link naar reactie
En daar is de volgende uitdaging alweer:

foto3.jpg

Marillion - Brave

Overigens niet zelf gevonden, maar met behulp van secondanten. Ik heb hem ook niet (sorry dat ik je teleur moet stellen)

Het blijft alleen knagen dat er een andere cover is die hier op lijkt, maar misschien is de Marillion cover gewoon blijven hangen. Ik heb ~ 350 albums (8 jaar geleden gestopt en over gegaan op Terabites HDD met muziek) en allen doorgekeken, maar kan niks vinden.

@ Mohikaan. Ik ben uiteindelijk een rondje golf gaan doen met dat mooie weer en bij de executive in/uitgang (naast de executive toilet) die ik gebruik kom ik niemand tegen :thumbup:

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
:newblush: Perfect!! Heb je zelf een nieuwe?

Heb een aantal dvd/cd's van hem.

Een beetje blues liefhebber kent hem toch?

Zo wat alle bekende engelse blues artiesten hebben bij hem gespeeld cq zijn ondekt door hem, oa Eric Clapton

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.