Ga naar inhoud

Elektrische raambediening defect


Alpiemeltje

Aanbevolen berichten

Kun je zelf.

Helemaal openen en daarna nog ca. 5 sec de knop ingedrukt houden. Je hoort een zachte klik.

Daarna helemaal openen en knop weer opgetild houden gedurende ca. 5 sec. Je hoort weer een zachte klik.

Klaar!

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Het piepend geluid bij raambediening was niet meer om aan te horen :D

Vandaag het rechter paneel eraf gehaald en eens gekeken of er nog iets te smeren viel.

Kabeltjes zagen er nog goed uit, maar de blokjes die over een soort rails glijden gaven een zeer droge indruk.

Dus alles wat maar bewegen kon heb ik goed ingevet :rolleyes:

Voorlopig loopt alles gesmeerd en het geluid is verdwenen.

Link naar reactie

Ik wil je niet ontmoedigen maar de roestvorming zit meestal in de buiten kabel die in een klein bochtje loopt,Daar blijft water instaan Dus daar knapt het kabeltje ook . :rolleyes:

(kwestie van tijd)

Link naar reactie
  • 7 jaren later...

Even dit oude topic weer wat leven inblazen.. 🙂

Gisteren heeft ook bij mij de kabel van de rechter deur het begeven (3.0si 2006 FL) Nu ben ik dus op zoek naar een nieuw deurmechanisme.

De oude was er met behulp van de howto van dit forum binnen 40 minuten uit.

Maar... nu vind ik op het interweb geen leveranciers die een gehele set kunnen leveren. Wel een reparatieset (alleen kabel), maar die is bij niemand op voorraad.

 

Gelukkig is er dit forum; is er iemand die een adres weet waar ze snel een raammechanisme of reparatieset  kunnen leveren?

 

Link naar reactie
16 uur geleden zei CorvH:

Google even hier op:

 

51337198909 repair

 

Staan er genoeg op, zie niet dat ze niet op voorraad zijn.

Dankje! 

Heb inmiddels een setje besteld en is onderweg vanuit duitsland.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.