Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!


Ralf

Aanbevolen berichten

  • Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Z3'ers op de reservelijst !!!!! er komt een plekje vrij! Helaas moet ik me afmelden. Ik wens de deelnemers veel plezier en zeer mooi weer toe.

Link naar reactie
Reggie is van harte welkom op de rechterstoel. Ik rij wel in het Jackie-P groepje dus graag een boekje meenemen. (Heb geen zin in kruiswoordpuZZels) :(

chilli.jpg

Link naar reactie
Roger, be prepared, der LimboFreetzzz is gefocused.... :(

je naam is gisteren in de auto enkel keren gevallen, het lijkt wel of Frido iets recht te zetten heeft? :schater:

Ik verdenk m ervan dat ie tijdens de route met name heeft opgelet waar zijn automaatje in het voordeel is en hij je kan verschalken haha.....

Hey badmuts, dat was pure insiders-info die ik je alleen maar vertelde omdat ik je dashboard ongevraagd beswaffeld had... :)

Maar ik weet het goed met je te maken: Ik ga eens een praatje maken met buurvrouw Dolly DD.

Dááááááág cariërre bij Kim Holland... :schater: :schater: :schater:

Link naar reactie
Roger, be prepared, der LimboFreetzzz is gefocused.... :rambo:

je naam is gisteren in de auto enkel keren gevallen, het lijkt wel of Frido iets recht te zetten heeft? :schater:

Ik verdenk m ervan dat ie tijdens de route met name heeft opgelet waar zijn automaatje in het voordeel is en hij je kan verschalken haha.....

Als je nu al weet welk leer 't gaat worden...... vertel 's Z, ZZZ, ZZZZ, ZZZZZZZZ ?

Friedje heeft al zaadloze :huh: ehhhh slapeloze nachten. Ik heb mezelf vandaag getrakteerd op een zakelijk 4 persoons cabriootje. Standaard 20.. PK maar maak je geen zorgen er wordt nog wat extra peper ingepomt :( En wat zal het worden... De zakelijke was voor mij prio 1. Had geen auto meer heb de afgedankte Voyager verkocht aan een huisgenote...die de factuur nog moet betalen :) Volgende stap is jaja weer een :m: roadster. Hoop voor de limborit geslaagd te zijn. Zo niet dan rij ik Friedje met de zakelijk het snot voor de ogen :schater:

Hey badmuts, dat was pure insiders-info die ik je alleen maar vertelde omdat ik je dashboard ongevraagd beswaffeld had...

Maar ik weet het goed met je te maken: Ik ga eens een praatje maken met buurvrouw Dolly DD.

Dááááááág cariërre bij Kim Holland...:schater:

:nono: geen dreigementen Mr. slicks ik weet waar jouw huis woont :schater:

Link naar reactie
:) geen dreigementen Mr. slicks ik weet waar jouw huis woont :schater:

Derde tent van rechts... :schater:

260551091_6578f25498.jpg

Ben wel erg benieuwd of je nog wel mee mag van de organisatie, je weet wel, BMW-Z only... :(

(Dus ik hoop op een Z8 met aanhanger... :rambo: )

Link naar reactie
Ik heb nog een paar foto's, maar die komen later...(ben helemaal doorelkaargeimageshacked... :( )

Gaan we weer ff:

Deh mit det greune truike, da's de pap... :schater:

img4668w.jpg

Ambachtelijk metselwerk in de ruimste Zin van het woord...

img4670x.jpg

Jackie's thumb-Up...

img4673j.jpg

Link naar reactie

Het meeste is al weg...

img4622d.jpg

De beer en de schlemiel...(Jaja, wie is er nu de schlemiel?... :( )

img4627p.jpg

img4662c.jpg

Link naar reactie

De Vliegende Hollander in the air...

img4576n.jpg

img4608j.jpg

Stuuruhman, tot je een ons weegt...

img4644.jpg

Link naar reactie

img4702u.jpg

Aan alles komt een einde...

img4717eu.jpg

Naar huis tijdens een ondergaand Zonnetje...

img4719s.jpg

Tot Zover de sfeerimpressie van een ritje uit duiZenden, óók dankZij het weer natuurlijk!

Als je er Zo twee van kan bijschrijven in je Z-Dagboek per jaar dan heb je niets te klagen.

Da's ware es für heute, viel spaß mit gücken und biß bald, Dah FreetZZZ... :(

Link naar reactie
Stuuruhman, tot je een ons weegt...

img4644.jpg

Kwestie van in je gedachten de hele serie opeenvolgende haarspeldbochten visualiseren (zonder je zorgen te maken hoe het uitziet voor anderen B) )

Inderdaad heel mooie foto's Frietje, ik stuur je dadelijk een uitnodiging voor Dropbox mik je ze daar maar op in full res! :P

Link naar reactie
@Rve ...zie ik nu goed dat jij een short stick antenne hebt....das nie origineel he :P

klopt, niet origineel (heb de originele wel nog).

De short stick antenne is wel origineel van bij Roodkapje uit de "kijk maar eens boven of daar nog wat ligt" vitrine B)

IMG_1059.JPG

anders past de coupe niet onder zijn pyjama...

IMG_0132.JPG

en...real men have a short stick antenna :fiew:

Link naar reactie
Mag ik bij deze dan een petitie beginnen dat de signature fotos maximaal 3x4 cm zijn en NIET 8x12 cm!!! De compensatie voor een klein geslacht via een grote foto is een beetje jammer.

ik onderteken de petitie bij deze.

Link naar reactie
.....komt me zo bekend voor..............! :wave:

da's mooi. :ok: Maak je nu aub ook je signature foto een tikje kleiner? :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.