Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!


Ralf

Aanbevolen berichten

<_<

Super-dag gehad, prachtig weer, prachtige route en fijn gezelschap!!!!

Kurven-reiche strecken?? , de teller bleef steken bij 869, inclusief de haarspeldbochten.

Beloofd heel wat op 5 juni a.s.

Maar deze dag nemen ze ons niet meer af!!

Frido, prachtige picts !!!

Thanks all.

Jackie_p en Navigator Bart.

Link naar reactie
  • Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ziet er uit als een bijzonder nare rit... kunnen wij ons nog afmelden... :punk:

:m: B) Ziet er helemaal top uit dames en heren! Heb al helemaal zin in 5 juni (nog 6 weken B)).

Gaan we "met kaart" rijden of TomTom-en? Schijnt een programaatje te zijn wat je op je telefoon (met GPS) kunt installeren waarmee je de route berekend. Die kan je dan weer inlezen in Tyre of een dergelijk programma en TomTom-route (itn) van maken. Of breng ik nou oud nieuws.. <_<:nono:

Link naar reactie

De liefhebbers van mooie optrekjes komen volop aan hun trekken...

img4696v.jpg

Hoe BMW aso's voorsorteren...

img4698hr.jpg

Dart Vader is coming to get you...

img4714xi.jpg

Link naar reactie
Gaan we "met kaart" rijden of TomTom-en? Schijnt een programaatje te zijn wat je op je telefoon (met GPS) kunt installeren waarmee je de route berekend. Die kan je dan weer inlezen in Tyre of een dergelijk programma en TomTom-route (itn) van maken.

Daar Zijn Zimone en Ralf volop mee beZig ZaZ, wellicht meelen Ze jou nog voor jouwn gebruikerservaring met Tyre... <_<

Link naar reactie

Zij wou ook mee...

img4703j.jpg

En hij wou me bijten...

img4704o.jpg

En wát reed er weer in de weg?...

img4716l.jpg

Link naar reactie

Ik heb nog een paar foto's, maar die komen later...(ben helemaal doorelkaargeimageshacked... <_< )

Link naar reactie

Het waren weer een prachtige paar honderd kilometers.

De ochtend begon met een lichte teleurstelling, Zedri was niet paraat en LimboFreetzzz kwam met de Shadowliner.

Daar was echter snel een goede oplossing voor gevonden, der Fritzzz was voor een dagje Co-Piloot ! Frietje was hebben we gelachen. :punk::schater:

Het tweede deel van de route (na de lunch) hebben we gisteren voor het eerst proefgereden. Navigator Frank had (oude rally ?) pacenotes aangeleverd aangezien hij zelf niet van de partij kon zijn. Frank het is een prachtig stuk route geworden. Wielrenfans opgelet, kijk vandaag naar Luik-Bastenaken-Luik en je hebt een preview te pakken van een stuk route....

Ik heb slecht geslapen vanwege het feit dat ik een lichte zonnesteek heb opgelopen en zo rood als een kreeft ben hahaha.

Jackie_P (t#r!ng wat gaat die 1900 hard, hulde aan Kurvenmeister Sr.), Bertus, Fritzzz, Rudi en ZZZimone thanks voor de leuke rit, dit was er een om in te lijsten.

BTW ik wist niet dat je in 1 dag zoveel remstof kunt 'kweken' op de velgjes.... en dat zelfs op een dag dat ik op ongeveer 70% van kruissnelheid reed, anders zou Fritzzz wagenziek worden :schater:

remstof.jpg

Link naar reactie
Jammer dat ik niet zelf in een zzz rij, anders hadden jullie nog een extra groepje kunnen maken :kisstogether:

Het "wij worden volledig zoek gerden door een zwangere vrouw" groepje, goed plan!! :P

Weet trouwens niet of die 800-zoveel Kurven wel zo goed zijn voor het kleine prinsesje :P De grootte van de porties bij de lunch in Hellenthal daarentegen wel ;)

Maar zonder gekheid, er is misschien wel een co-drivers seat voor je te vinden? :rolleyes:

Link naar reactie
Maar zonder gekheid, er is misschien wel een co-drivers seat voor je te vinden? :kisstogether:

Reggie is van harte welkom op de rechterstoel. Ik rij wel in het fridogroepje dus graag een spuugzakje meenemen. Heb geen zin in vlekken op mijn dure leer :rolleyes:

Link naar reactie

Allez,

Goed te lezen dat het Belgische luik bevalt.

En inderdaad, er zitten twee voormalige snelheidsproeven van de vroegere "boucles de Spa" rally en nog een kort stukje uit de "Ardennes Bleus" rally. Die bochten zijn toch net iets anders dan die op de hoofdwegen, hé :rolleyes:

Zelf ben ik gisteren samen met een aantal duitse Z3 forummers "Kurventraining" gaan doen in het Bergische Land.

Kwestie van geen mal figuur te slaan de 5e juni :kisstogether::schater:

Link naar reactie

Roger, be prepared, der LimboFreetzzz is gefocused.... :kisstogether:

je naam is gisteren in de auto enkel keren gevallen, het lijkt wel of Frido iets recht te zetten heeft? :schater:

Ik verdenk m ervan dat ie tijdens de route met name heeft opgelet waar zijn automaatje in het voordeel is en hij je kan verschalken haha.....

Als je nu al weet welk leer 't gaat worden...... vertel 's Z, ZZZ, ZZZZ, ZZZZZZZZ ?

Link naar reactie
Reggie is van harte welkom op de rechterstoel. Ik rij wel in het fridogroepje dus graag een spuugzakje meenemen. Heb geen zin in vlekken op mijn dure leer :rolleyes:

Nou Troost je Roger, ik heb totaal geen last van zangerschapskwaaltjes haha :kisstogether: , ik heb een heerlijke zwangerschap, dus dat spuugzakje kan ik thuislaten haha ;)

tof dat je me je rechterstoel ter beschikking stelt, maar je weet toch dat ie dan dubbel bezet is he haha

als ik me nog zo goed voel als nu tegen die tijd, want mijn buik groeit nu met de dag, dan sla ik je aanbod zeker niet af Thanx mate ;)

:P:P

Link naar reactie
Goed te lezen dat het Belgische luik bevalt.

In Luik zijn we gisteren niet geweest Frank :rolleyes::P

We moeten wel even kijken dat we ergens in de buurt van Eupen of omgeving eindigen, maar daarvoor hebben we nog tijd tot Proefrit III. :kisstogether:

Link naar reactie
Geldt ook voor jou buddy:

"We moeten hierheen" "Nee, juist niet" "Jawel, daarvoor naar links" "Nee joh, het was rechts"... :schater:

Lijkt ook een hele mooie route, heeft iemand misschien een GPS route gemaakt (bij voorkeur .int Tomtom).

Kunnen al diegene die er niet bij kunnen zijn later ook nog eens gaan genieten.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Lijkt ook een hele mooie route, heeft iemand misschien een GPS route gemaakt (bij voorkeur .int Tomtom).

Kunnen al diegene die er niet bij kunnen zijn later ook nog eens gaan genieten.

Grrroeten

Ad

Zal wel voor gezorgd worden, maar ik denk dat we na 16 mei pas over alle gegevens zullen beschikken van de complete route.

Je moest eens weten wat RvE allemaal meesleurt aan devices in z'n QP, hij heeft daar zelfs een extra batterij voor ingeschakeld.

En dan zullen we ze nog niet meteen mogen vrijgeven, want RvE dreigt met de Cosa Nostra als iemand van de Limbo's dit voor 5 juni doorspeelt aan buitenstaanders. :kisstogether:

Link naar reactie
Zal wel voor gezorgd worden, maar ik denk dat we na 16 mei pas over alle gegevens zullen beschikken van de complete route.

Onze route is inderdaad nog niet optimaal. We zijn wat enthousiast geweest met het bij elkaar sprokkelen van hairpins :rolleyes: , dus er moet nog wat geoptimaliseerd worden hier en daar. 16 mei gaan we weer schnitzels eten in de Eifel, uh proefrijden.

Uiteindelijk komt de route zowiezo in het route topic.

RvE dreigt met de Cosa Nostra als iemand van de Limbo's dit voor 5 juni doorspeelt aan buitenstaanders. :kisstogether:

wat doe ik? :P (oh, iets met mobsters guntootsmiley.gif )

Link naar reactie
En dan zullen we ze nog niet meteen mogen vrijgeven, want RvE dreigt met de Cosa Nostra als iemand van de Limbo's dit voor 5 juni doorspeelt aan buitenstaanders. :kisstogether:

Wij wachten rustig af :rolleyes::P

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Je moest eens weten wat RvE allemaal meesleurt aan devices in z'n QP, hij heeft daar zelfs een extra batterij voor ingeschakeld.

mmm, dat noemt zichzelf dan 'voorstander van originalo' ondertussen hangt het apparaat vol met gadgets en andere technische snuisterijen :kisstogether: of probeert RvE op deze wijze een verlaging te bewerkstelligen :rolleyes:

Link naar reactie
mmm, dat noemt zichzelf dan 'voorstander van originalo' ondertussen hangt het apparaat vol met gadgets en andere technische snuisterijen ;)

Nog niet eens zozeer "voorstander van Originalo", maar meer "ziet het nut van al dat gemod niet in". Tijdens onze rit afgelopen zaterdag bleek ons OEM onderstel (en ditto rijhoogte) op de zeer frequente "route degradee" een zegen...

angler-fischt-in-schlagloch.jpg

Maar de bochtjes zijn het waard, gaat met recht "die Kurven Edition" heten :ok:

of probeert RvE op deze wijze een verlaging te bewerkstelligen :lol:

Dat kan goedkoper/effectiever :thumbup: :

betontegels.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.