Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!


Ralf

Aanbevolen berichten

Vandaag een voorproefje gedaan.

De Kirschensteinweg aka de K16 zit die ook in de route?

Wat een slagveld, in het midden een geul van 10cm breed en diep moet er niet aandenken dat daar een motorrijder

met zijn voorwiel in terecht komt.

Voor degene die tijdens de rit alleen maar tijd hebben om voor zich tekijken een paar :unsure:.

DSC_0023.jpg

DSC_0020.jpg

DSC_0034.jpg

Grtz Ron.

Link naar reactie
  • Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Noteer mij maar voor het 4 cylinder groepje (dat is dus helemaal achteraan :muur: ).

De viercilindergroep vertrekt als eerste!

Reden: die 6 cilinders vallen meestal uit met rammelende vanossen en losgescheurdee differentieels etc.

Ik vind het ook wel erg voor ze( :unsure: ) maar ik wil die ellende niet zien en het geeft alleen maar oponthoud.

Lekker voorop rijden dus met als motto: Wat niet weet, wat niet deert :P

Link naar reactie
Is er iemand die de moeite neemt om een rit te organiseren met veel moeite en tijd er in geinvesteerd te hebben.

Dat valt met die limbos wel mee hoor, op een avond een paar kratjes bier kopen is niet zo zwaar en die hebben ze verbluffend snel op :P .

Voor de rest wat zwammen in dat taaltje en de route van de tom tom uitprinten. :unsure:

Link naar reactie
Dat valt met die limbos wel mee hoor, op een avond een paar kratjes bier kopen is niet zo zwaar en die hebben ze verbluffend snel op :muur: .

Voor de rest wat zwammen in dat taaltje en de route van de tom tom uitprinten. :unsure:

Haha.... er klopt verdacht veel van.... :P:schater:

zaterdag gaan we wederom op pad om het laatste stuk route te doublechecken en een tweetal passages waarover we niet tevreden zijn om te leggen (verder gaan we gewoon weer genieten, dus met de organisatie hoeven jullie geen medelijden te hebben hoor).

Link naar reactie
Voor de rest wat zwammen in dat taaltje

det numme veer "kalle" jungske! :P

zaterdag gaan we wederom op pad om het laatste stuk route te doublechecken en een tweetal passages waarover we niet tevreden zijn om te leggen

Vergeet niet het onderdeel "menukaart testen", deze keer ga ik voor de Schnitzel! :unsure:

Link naar reactie
Dat valt met die limbos wel mee hoor, op een avond een paar kratjes bier kopen is niet zo zwaar en die hebben ze verbluffend snel op :rant: .

Voor de rest wat zwammen in dat taaltje en de route van de tom tom uitprinten. :sleepy:

:schater: :schater: :schater:

Hénk is okeeeeeee

Hénk is okeeeeeee

olaaa

olaaa

Hénk is okeeeeeee

Dat mogen we Zaterdag a.s. van mij gerust doen, maar wel eerst even een Ac-SchnitZeltje verkrachten in de eiffel... :smart:

Ik heb al veel Zin in de proefrit, twee keer woordwaarde, maar os Ron kon Zich gisteren al niet meer bedwingen en ging volle Jaas op Zoek naar haarspeldjes... :groupwave:

Link naar reactie
... te doublechecken en een tweetal passages waarover we niet tevreden zijn om te leggen (verder gaan we gewoon weer genieten, dus met de organisatie hoeven jullie geen medelijden te hebben hoor).

Ik las toch echt eerst " een tweetal passagiers waarover we niet tevreden zijn om te leggen..."

:groupwave:

Link naar reactie

Dat stond er eerst ook, Shrike haha.

Maar toen bedacht ik dat er alleen Limburgers mee gaan :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Voor onze proefrit zaterdag wordt 22 graden voorspeld, in het zuijje! weathersun.gif

Wij als enige blechdach, maar onze roadster vrienden kunnen lekker toploos toeren :m: kunnen jullie de rubberdampen van Frido's slicks inhaleren! (dit gaat toch echt de laatste rit worden op die slicks Frietje :nono: ).

Link naar reactie
Voor onze proefrit zaterdag wordt 22 graden voorspeld, in het zuijje! weathersun.gif

Wij als enige blechdach, maar onze roadster vrienden kunnen lekker toploos toeren B) kunnen jullie de rubberdampen van Frido's slicks inhaleren! (dit gaat toch echt de laatste rit worden op die slicks Frietje :nono: ).

Wel, die 22 graden hebben we wel gehaald, en het was G-E-W-E-L-D-I-G... <_<

Okay, geen smeulend rubber van Zedri in andermans neus, de 3e mei wordt een feestdag omwille van nieuwe slofjes en A.P.K., dan gehts wieder loos!

Ik was voorbereid om Shadowliner de sporen te geven in de Eifel en Ardennen, Zei het met frisse tegenZin, ik Zou het beestje toch aardig de sporen moeten geven wilde ik drie Zetjes bijhouden, of 'ie daar tegenkan???

But(t) mee was e luckie gaay...Ralf had in Zijn Velvetblauwe schatje een stoeltje vrij en dussssssssssss...

kon Dah FreetZZZ met een big smile eens bijrijder Zijn in een juweel van een Z, onder Zoepah geZellig geZelschap, verwarmd door een stralend Zonnteje, een werkelijk schitterende route meerijden en volop genieten... :m:

Ik kan de inschrijvers dan ook mededelen dat het enige wat we de vijfde juni nodig hebben is een Zonnetje Zoals vandaag, de rest is méga BMW-Z waardig... :punk:

Gastuh van vandaag, Dah FreetZZZ heeft Zich enorm vermaakt, weinig van de route in Zich opgenomen maar deste meer genoten van gewoonweg álles wat de dag gebracht heeft, Thanks... B)

Link naar reactie

Lekkere dikke voorpret...

img4570w.jpg

Der Rüdi vol nach rechts...

img4579w.jpg

De mannen oet Boalder on the pavement to heaven...

img4634.jpg

Link naar reactie

UitZicht van Epen over Belgïe...

img4584l.jpg

En een paar bochtjes verder...

img4585r.jpg

En langs het SM-party kasteel...

img4591c.jpg

Link naar reactie

Zoeper foto's Frido!! Vooral deze is zeer fraai!

Velvetblau naast een rode muur...

img4659d.jpg

:punk:

Dit atmosferisch perspectief doet het anders ook wel mooi.

img4679t.jpg

<_<

Het was inderdaad geweldig weer en de route is helemaal top. Bij ons geen foto's, ik was te druk met sturen en Simone B) heeft met haar eigen pacenotes (route tot aan Hellenthal) en die van Navi-Frank op schoot ons door het landschap genavi'd. Navigator heeft "echte" rallyweggetjes weten op te snorkelen, die je anders niet zo 123 zou vinden. Erg mooi.

Dah FreetZZZ heeft Zich enorm vermaakt, weinig van de route in Zich opgenomen

Uh....Frietje, je moet een groep leiden op 5 juni... Dan nog maar een keer rijden tijdens Proefrit III van Limborit III! :nono: (dan gelukkig met meer coupe's, aangezien Maarten en Navigator dan ook meegaan :m:)

Link naar reactie
Uh....Frietje, je moet een groep leiden op 5 juni... Dan nog maar een keer rijden tijdens Proefrit III van Limborit III! <_<

Geldt ook voor jou buddy:

"We moeten hierheen" "Nee, juist niet" "Jawel, daarvoor naar links" "Nee joh, het was rechts"... :schater: (Foto by Jackie-P)

img4677gl.jpg

img4706j.jpg

We want more, we want more...

img4700du.jpg

Link naar reactie

Zo ligt dit menneke nu ook in bed...met een brede grijns op de smoel...

img4690s.jpg

Quote Navigator Frank: Als ge de idiale lijn kunt rijden mot ge het nie nalaten...

img4711.jpg

img4708y.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.