Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!


Ralf

Aanbevolen berichten

  • Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb een mooi hotelletje geboekt in Valkenburg voor dat weekend!

Komen we een heel klein beete uitgeslapen aan bij de rit :mellow:

Jonge...zeg gewoon dat je dan direct vanuit de kroeg je nest in kan rollen.... :thumbup:

Link naar reactie
Ik zit op 4 afvallers te wachten. Beetje op tijd graag i.v.m hotelboeking :P

Boek maar alvast een hotelletje elders, want die plekken komen niet meer vrij. Dit is een rijdersrit en geen poetsersrit. <_<

Link naar reactie
Boek maar alvast een hotelletje elders, want die plekken komen niet meer vrij. Dit is een rijdersrit en geen poetsersrit. :notworthy:

:schater:

Helaas hebben we niet meer plekjes.....

Valkenburg is geen straf om een weekendje door te brengen,

1 dagje ANWB mergelland route met de ZZZ(Z) Klikkerdeklik voor een kaartje

1 dagje Chateaux route met de ZZZ(Z) of Maastricht

Link naar reactie
RNR zijn drie groepen. ^_^

Maareh wie rijdt? jijzelf of je pa ? :notworthy:

Ok, ja zolang we maar bij 1 van deze groepen zitten. :thumbup:

M'n pa rijdt heen, ik terug, wieso? :rambo:

Enne, ik vind het geen gek idee van Frank, van die rijbewijzen... kunnen ze (als de juutjes er staan) de mensen zonder rijbewijzen eindelijk eruit plukken. :P :D

Link naar reactie
En je bedoelt daarmee ? Problemen met mijn leeftijd ?

Leeftijd, hoezo? ik bedoel wat er staat: reken niet teveel op vrijkomende plekken bij deze rit. Daarbij vind ik je eerdere verzoek tot afmelden zodat jij meekan onbehoorlijk, maar dat terzijde.

Maar ehm, je leeftijd zit je dwars? :thumbup:

Link naar reactie
Leeftijd, hoezo? ik bedoel wat er staat: reken niet teveel op vrijkomende plekken bij deze rit. Daarbij vind ik je eerdere verzoek tot afmelden zodat jij meekan onbehoorlijk, maar dat terzijde.

Maar ehm, je leeftijd zit je dwars? :mellow:

snap gewoon niet wat je bedoelt met 'rijdersrit en geen poetsersrit'. Bedoel je daarmee dat ik de auto alleen maar poets of zo ?

Mijn verzoek 'waar blijven die afvallers' stond een smiley achter. Om aan te geven dat het me heel leuk leek om mee te gaan.

Maar als jij de norm bent voor het humorgehalte en het afzeiken van mensen die je niet kent, blijf ik liever thuis. Heb je toch nog je zin.

Link naar reactie

Beste Rob,

veel mensen die zich hebben opgegeven kennen de forumrit van eerdere edities en zijn mensen die meer forumrit ervaring hebben. Helaas voor jou zijn dit ook leden die eigenlijk altijd komen als ze zich aanmelden.

Mdv probeert dan ook met rijdersrit gekscherend te zeggen dat deze mensen gewoon gaan komen en niet afhaken mocht het die dag regenen of iets dergelijks.

:thumbup:

Link naar reactie
Beste Rob,

veel mensen die zich hebben opgegeven kennen de forumrit van eerdere edities en zijn mensen die meer forumrit ervaring hebben. Helaas voor jou zijn dit ook leden die eigenlijk altijd komen als ze zich aanmelden.

Mdv probeert dan ook met rijdersrit gekscherend te zeggen dat deze mensen gewoon gaan komen en niet afhaen mocht het die dag regenen of iets dergelijks.

:thumbup:

Geen probleem Ralf. Wil alleen niet als 'newby' afgezeken worden door wie dan ook. Schrap mij maar van de reservelijst. Ik red me wel,

Ik sta er boven. Ben ook al 51.

Link naar reactie

Limbo Rit III, De Kurven Edition

Als er toch met groepjes gereden wordt, kunnen de reserve's makkelijk mee?

Hoeft Robbie zich ook niet beledigd te voelen, toch?

Gewoon de vertrekpauzes iets ruimer maken

icon5.gif

Link naar reactie
Schrap mij maar van de reservelijst.

:thumbup: Jammer. Grapje gemaakt, bij iemand verkeerd gevallen...

Digitale media, het blijft een beperkte communicatievorm.

Hoe dan ook; de kans dat er vier afvallers zijn is niet zo groot.

Link naar reactie
ik wilde ook nog een duit in t zakje doen maar ik durf haast niet meer!

Watje gaat het een keer niet over velgjes durf je niet meer :thumbup:

Nou vooruit maar weer...

Ik sta er boven. Ben ook al 51.

Deze rit is leeftijds gebonden tot 50 dusss.... :angry:(geldt overigens niet voor de organisatie) :thumbup:

Link naar reactie

De "oproep voor afvallers" viel bij MdV slecht, MdV's reply viel bij Rob weer slecht. Dat dat een reden is om af te melden voor de rit is jammer, maar is zoals het is.

Als er toch met groepjes gereden wordt, kunnen de reserve's makkelijk mee?

Het aantal auto's is al uitgebreid tot 30, daar blijft het bij.

Gewoon terugpesten! Dat houd het forum leuk!

Het is maar net hoe je dat ziet. :unsure: Het lijkt me niet wenselijk als er tig forum members hier nu hun (grappig bedoelde) commentaren op gaan geven.

Toch veel plezier gewenst die dag.

Thanks

Link naar reactie

Het is maar net hoe je dat ziet. :P Het lijkt me niet wenselijk als er tig forum members hier nu hun (grappig bedoelde) commentaren op gaan geven.

Wel weer grappig dat je dat hier pas opvalt :unsure:

Link naar reactie

Wat een stel kleine jong hiero zeg.

Juffrouw ik wordt gepest :schater: .

Kom op zeg, take it like a man.

Is er iemand die de moeite neemt om een rit te organiseren met veel moeite en tijd er in geinvesteerd te hebben.

Gaan er sommige figuren het zitten te verpesten met commentaar en gezeur en achterdocht.

Zo zal RvE en mede uitzetters, de volgende keer wel nadenken voordat hij een rit zal uitzetten.

Voor de orginasators ga vooral door met het organiseren met deze mooie ritten. :unsure:

En laten de mensen die negatief commentaar geven zelf eens een keer een rit uitzetten en plannen.

of in een ander topic hun frustraties luchten.

Link naar reactie
bootjes???

Omdat ze op het forum beetje pesten?

Ze bedoelen het goed... :P

Gewoon terugpesten! Dat houd het forum leuk!

Ik zal even duidelijker zijn. Dat van die bootjes is ook ironisch bedoeld. Zit ook maar een beetje te ouwehoeren.

Ik vind de reacties en 'terugpesten' alleen maar grappig.

Nogmaals : ik wilde graag mee met de rit en als ie vol zit zit ie vol. Jammer dan.

Maar mensen, en dat geldt in het dagelijks leven ook, moeten zichzelf niet zo serieus nemen...

(Neem dan je vrouw een keer...serieus :unsure: )

Basta

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.