Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!

Ralf

Aanbevolen berichten

• Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Haha was mij nog niet eens opgevallen... :thumbup:

Wil ook graag een beetje genieten van al het moois dat Limburg te bieden heeft en daarnaast heb ik ook nog een heel klein beetje rekening te houden met de Mrs.. :thumbup:

Link naar reactie
Ralf/Navigator*/RvE Gruppe - motto : lekker doorrijden, maar wel met rijbewijs thuiskomen chilli.jpgchilli.jpg

* eventueel kan Frank met ingeschakelde ACS (Automatic Christel Slowdown) afzakken naar de laatste groep :thumbup:

ik heb dit uiteraard moeten melden aan mijn ACS systeem en ze kon d'er niet mee lachen. :schater:

Tuurlijk heb ik uitgelegd dat ik hier voor niks tussen zit en dat dit jouw uitleg is. Maw : you're on your own, buddy :thumbup:

Maar waar het eigenlijk om gaat : Laat ons maar staan in de RNR gruppe.

Als ik voorop rij, valt het niet zo op hoe snel het soms gaat ... :fiew:

Link naar reactie
Word een Qp groep.... :schater:

dat klinkt goed. :ok: Met Rogier, Sander, David en Martijn in de RvE Gruppe is het een 100% coupe groep (maar waarschijnlijk willen Navi en Maarten ook nog wel wat coupe's in hun groepjes)

Maw : you're on your own, buddy :fiew:

o-oh... :thumbup: krijg ik klop vrijdag? :thumbup:

Link naar reactie
Hoeveel Qpee rijden er eigenlijk mee?

ingeschreven coupe's

1. TF RvE / Mizzz_Coupe

2. TF Navigator

9. MdV

11. HoedjeQp

13. Brandrover

16. MisterGreen

27. Davids Z3

En als ie eindelijk slim wordt :thumbup: :

19. Sjonnie Kroket (met Z !)
Ik boek iig een hotelletje erbij!

Goed plan! Vorige keer was het erg gezellig op vrijdagavond in Schin op Geul, bij de lokale kroeg. :thumbup:

Link naar reactie
ingeschreven coupe's

En als ie eindelijk slim wordt :fiew: :

Goed plan! Vorige keer was het erg gezellig op vrijdagavond in Schin op Geul, bij de lokale kroeg. :thumbup:

Neem aan dat het daar op Zaterdagavond toch ook wel gezellig is :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb even met vrouw de vriendin overlegd en we gaan 2 nachtjes slapen in Limburg! :thumbup:

Weten nog niet of het bij de oude molen word, maar lijkt ons erg gezellig met wat forumleden nog wat te kroegen savonds!

Valkenburg is ook erg dichtbij :thumbup: Volgens mij zijn daar genoeg leuke kroegen e.d.!

Link naar reactie

RNR, Gruppe 3 bitte! De hoeveelste roadster is dit nu in deze groep? :m:

Link naar reactie
RNR, Gruppe 3 bitte! De hoeveelste roadster is dit nu in deze groep? :m:

RNR zijn drie groepen. :lol:

Maareh wie rijdt? jijzelf of je pa ? :m:

Link naar reactie
RNR zijn drie groepen. :thumbup:

Maareh wie rijdt? jijzelf of je pa ? :unsure:

Best op voorhand al doorgeven, want als Gruppenfuhrer moeten we bij aanvang de rijbewijzen controleren. :schater:

Kwestie van op voorhand te weten dat iedereen er eentje bijheeft om af te geven aan de flikken...

Link naar reactie
.... de rijbewijzen controleren.....

Ik dacht toch echt onlangs ergens gelezen te hebben dat ze het in België niet zo nauw nemen met het bezit van een rijbewijs als voorwaarde voor het rijden in een voertuig. Weten jullie wel hoe zo'n papiertje (of tegenwoordig kaartje) er uitziet? :schater: :schater: :unsure:

Link naar reactie

Van Epscheuten's SMS aanmelding verwerkt, met een "met Z" toevoeging :thumbup: (het is wat al die forummers die op een Z-forum geen Z meer hebben ;) )

Link naar reactie
Ik wil graag op de reservelijst, samen met mijn vriendin die ook mee mag.

Je staat op de reservelijst.

Wel hotel vooraf indien het doorgaat...

Zou mooi zijn he, als dat ook nog voor je geregeld werd. :thumbup: Even in de startpost lezen:

Overnachten in Zuid-Limburg

Kom je van ver? overnachten kun je evt. in het bij forumleden bekende hotel “De Oude Molen” in Schin op Geul. Dit is al jaren een bekend logeeradres bij vertrek uit Zuid-Limburg. Regel je overnachting svp zelf

Hotel de Oude Molen

Strucht 22,

6305 AH Schin op Geul

Tel: 043-459 1271, Fax: 043-459 9014

Link naar reactie
(het is wat al die forummers die op een Z-forum geen Z meer hebben ;) )

En die dan bij de familie moeten gaan schuimen om toch nog mee te kunnen doen :thumbup: . Tof!

Link naar reactie
Eigenlijk zouden de Z-jes voorrang moeten hebben op de niet-Z-jes bij het aanmelden... :D

niet nodig. er mogen alleen Z-tjes mee. :thumbup:

kan me wel voorstellen dat mensen die zeggen "yes!! ik ga mee" voorrang krijgen op mensen die zeggen "het klinkt niet oninteressant" ;)

Link naar reactie

Jackie_P Gruppe - motto : wat een moooooi uitzicht :rant: bij deze snelheid heb je geen windvanger nodig, ideaal ;) chilli.jpg:angry:

Kijk dit is voor mij straf genoeg. :thumbup:

Moet natuurlijk wel alles kunnen bijhouden.

Mijn ZZZ moet natuurlijk niet te hard werken.

Bandjes moeten ook nog een half jaartje mee.

Die liggen er pas 20000km op. :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.