Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!

Ralf

Aanbevolen berichten

• Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met zo'n toelichting lijkt me dat niet meer nodig :schater:

toelichting? je bedoeld die mindfart? :kisstogether:

Link naar reactie

KAN EEN VAN DE MODS DE ONZIN POSTS HIERBOVEN EVEN VERWIJDEREN? :schater:

Link naar reactie
Ik ben ook al vanaf vrijdag in Limboland. Hotel (met afgesloten parkeergelegenheid) in Valkenburg. :wave:

Aangezien de ledenvergadering van vrijdagavond verplaatst is van schinuupgeul naar valkenburgcity, heb ik hotel ""de oude molen" aldaar geannuleerd en we (Mohikaan jr (20j) komt ook mee) zitten nu in Hotel Schaepkens van St. Fijtni, op slechts een beschuitworp afstand. (geen taxi nodig, vervoer eventueel per kruiwagen).

Link naar reactie
Aangezien de ledenvergadering van vrijdagavond verplaatst is van schinuupgeul naar valkenburgcity, heb ik hotel ""de oude molen" aldaar geannuleerd en we (Mohikaan jr (20j) komt ook mee) zitten nu in Hotel Schaepkens van St. Fijtni, op slechts een beschuitworp afstand. (geen taxi nodig, vervoer eventueel per kruiwagen).

Dit hotel is ok Henk.

Bovendien is het voordeel van Schaepkens de enorme afgesloten parking.

Het hotel is tevens gelegen pal naast het politiebureau.

Hier staat je ZZZ veilig.

Link naar reactie

kijk eens hoe stralend blauw de lucht is zaterdagmorgen, 8:00u

(Mohikaan jr (20j) komt ook mee)

aha, vandaar dat je 40 euro over hebt gemaakt ipv 20 euro. Tenminste, ik neem aan dat Jr ook meegaat op de rit zaterdag? :wave:

Link naar reactie
Mooi gesproken hoor... :wave:

Ben zelf ook al tijdje bezig de auto gewoon helemaal technisch klaar te krijgen voor de rit!

(waterpomp, thermostaathuis, . . . . kat is foetsie,

Ga je die aan een boom binden, of ergens droppen? ;) :nono: Laat Saskia dat maar niet horen. ;)

Link naar reactie

Schaepman ...... goed hotel........

Hotel Schaepkens van St. Fijt is gelegen in het mooie pittoreske

Valkenburg aan de Geul. Het hotel beschikt over een grote tuin,

een mooi tuinterras en gratis prive parkeerplaats.

Tevens beschikt het hotel over 3 liften en diverse faciliteiten voor

minder valide en is dus rolstoelvriendelijk.

Het hotel heeft naast 3 sterren kamers ook 4 sterren kamers

Het bedrijf beschikt over een defibrilator en diverse

medewerkers die in het bezit zijn van het diploma AED en BHV

;) Ze zijn op het ergste voorbereid Mohikaan....... Je kan met een gerust hart gaan stappen...... :schater:

Jongens, ik heb er zin an.....

Link naar reactie

jaja ik dus ook al kakelend met de buuv de z maar even een beetje opgekuist,olietje gepeild (en wat bij gegooid ;) oja misschien door de 5000km die ik alweer heb gereden sinds de laatste keer dat er wat bij moest)

velgjes ook meegesopt (ook op zwart zie je vuil zitten :schater: )

de buuv kon ook wel even gesopt worden denk ik maar ja dan krijg je dat gezeur weer he :schater:

oja ook nog even de cp600 geupdate! weet nog niet wat er verbeterd is maar voorlopig doet ie t prima.

kortom we zijn dr klaar voor,morgenavond na t eten reizen we af naar schin op geul en we zien dan wel verder ;)

zal wel pas om een uur of 9 worden eer we aankomen.

we gaan dr een mooie gebeurtenis van maken als ik t zo inschat!

Link naar reactie

B)

Weersverwachting:

Morgen is het opnieuw zonnig, maar wel is er later op de dag in het westen kans op wat meer hoge sluierbewolking. Met 21 graden in het noordelijk kustgebied en 27 plaatselijk in het zuiden van het land wordt het iets warmer dan vandaag. De wind is zwak tot matig uit noordoostelijke richtingen
Link naar reactie

Gezien de weersverwachting (brandende zon B) ) is het zinvol de originele z3/z4FORUM-CAP te dragen.

Heb je er nog niet een?

Bij Ruud (roodkapje) en Marijke kan je misschien nog wel een van de laatste (zeer exclusieve!) exemplaren scoren.

Op E-Bay bieden ze er vaak al het dubbele voor!

Link naar reactie

Met m'n blechdach weinig last van... :schater:

Ik liep net naar buiten om de auto in te pakken... moest een zonnebril dragen om hem te kunnen zien! GLIMMEN... pfff

Maarja zometeen eerst al een rit van 200km dus k ben benieuwd hoe hij daarna nog is!

Link naar reactie
Maarja zometeen eerst al een rit van 200km dus k ben benieuwd hoe hij daarna nog is!

ik herken het... QP zal wel met een uitgebreide collectie aangekoekte vliegen & stof in het Limburgse verschijnen B)

dus: niet poetsen maar rijden :unsure: zal een keertje tijd worden :thumbup:

Link naar reactie

Mocht je echt een poetsfetish hebben.......

carwash.jpg

Op circa 1.5 km van Eurotel, Hotel Schaepkens ligt Esso Emmaberg (pal aan afrit 4 van de A76).

Hier zijn diverse wascabines.

<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Emmaberg+40,+6301+ER+Valkenburg+Lb+(Esso+Service+Tankstation)&daddr=hotel+schaepkens+to:Nieuweweg+7,+6301+ES+Valkenburg+Lb+(Atlas+Eurotel+B.V.)&hl=nl&geocode=FeJVCAMdtjtZACEXC1XFV0t80SnbQdh18L_ARzG3HdZsO4ynvg%3BFQA0CAMdpAlZACEmmXCxABp7qilzPWse_7_ARzGJJCQcWTWs8g%3BFVYsCAMdnAFZACF9vHgxPmMkSCnXH5UPAMDARzHtRfq5DmvcRg&mra=ls&sll=50.867912,5.824377&sspn=0.039868,0.07699&ie=UTF8&ll=50.872605,5.840545&spn=0.01065,0.01483&output=embed"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.nl/maps?f=d&source=embed&saddr=Emmaberg+40,+6301+ER+Valkenburg+Lb+(Esso+Service+Tankstation)&daddr=hotel+schaepkens+to:Nieuweweg+7,+6301+ES+Valkenburg+Lb+(Atlas+Eurotel+B.V.)&hl=nl&geocode=FeJVCAMdtjtZACEXC1XFV0t80SnbQdh18L_ARzG3HdZsO4ynvg%3BFQA0CAMdpAlZACEmmXCxABp7qilzPWse_7_ARzGJJCQcWTWs8g%3BFVYsCAMdnAFZACF9vHgxPmMkSCnXH5UPAMDARzHtRfq5DmvcRg&mra=ls&sll=50.867912,5.824377&sspn=0.039868,0.07699&ie=UTF8&ll=50.872605,5.840545&spn=0.01065,0.01483" style="color:#0000FF;text-align:left">Grotere kaart weergeven</a></small>

Link naar reactie
Mijn tocht richting het Zuiden gaat beginnen!

:unsure:

Hier vandaan ook.

Ps. lange rit, +"bergen", dus oliepeil gecontroleerd, geen druppel erbij B) :thumbup:

Link naar reactie

Wat??? nog aan de tocht beginnen, ik ben al een tijdje in Limboland B), dakterrasje, terrasje in Hoensbroek, groot ijs :thumbup::schater:

Wordt straks vervolgd in Maastricht en Valkenburg... :unsure::blink:

Link naar reactie

BoyZ and GirlZ,

Vanwege het slechte weer gisteren de route nog maar eens gereden, wat een straf... B)

Leuk was het feit dat de tripmeter bij thuiskomst op 333.0 stond.

Het is een waanZinnig mooie route, hulde voor de "uitZetters"...

Er Zitten wel héle fraaie scheurstukjes in maar daar hebben we geen voorgangers bij nodig, Zijn die er toch dan is het uitZicht fantastisch...

Met het beloofde weer gaat het Zoepah worden ZowieZo.

Tot morgen, dah FreetZZZ...

Link naar reactie

We zijn er helemaal klaar voor!!

IMG_1086.JPG

Ik ga proberen om vanavond rond negenen in het hotel in Valkenburg te zijn. Zo te zien staat er alleen al op het stuk van hier naar Valkenburg een file van 19km!! B)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.