Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!


Ralf

Aanbevolen berichten

  • Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

shine2010.jpg

Frank, dat belooft veel Glimmerzzz met het voorspelde weer.

Ik heb afgelopen weekend ook mijn flesje Auto Glym uit de schuur genomen en aan de Roadster begonnen.

Je handen ruiken vervolgens 2 dagen erg lekker :schater:

Ben nog steeds erg tevreden over dit poetsmiddel !

Verder gisteren nog een setje velgen gekocht bij ene Ruud in Limburg, Styling 32 in kleur Antraciet.

Leek me echt zo'n onderdelenhandelaar, de hele schuur ligt vol met Z3 onderdelen. Ik zag zo 1-2-3 een hele berg oranje knipperlichten, een paar setjes Styling 32's en wat ander spul in de bergkast liggen. Vanaf nu noem ik 'm gewoon RuudoBraath :rolleyes:

Is 't wat?

zettie001.jpg

zettie002.jpg

Link naar reactie
Na een k..dag op 't werk gisteren, effe verstand op nul en anderhalf uurke goed doorwerken... :rolleyes:

Mijn QP mag ook weer gezien worden bij het beloofde stralende weer op zaterdag. B)

gelukkig heb ik voor poets-inspiratie kunnen zorgen B)

Link naar reactie
dat antraciet op montreal blauw staat G E W E L D I G B) B)

ja, op Velvet Blue :rolleyes: ook.....

Ruud heeft me wel op een idee gebracht, wellicht maar eens op zoek naar een setje 17" 32's

Link naar reactie
Verder gisteren nog een setje velgen gekocht bij ene Ruud in Limburg, Styling 32 in kleur Antraciet.

Is 't wat?

ik zeg doen! :rolleyes:

Link naar reactie

Iemand een idee hoe het nou met die wielrenners zit, qua bereikbaarheid van een en ander? Ik kan wel de diverse routes vinden, maar niet wanneer ze welke wegen afsluiten. Ik neem aan dat ze niet de hele route de hele dag afsluiten, want dan is half Limburg een dag onbereikbaar, maar kan nergens vinden hoe het dan wel gaat. :rolleyes:

Link naar reactie
gelukkig heb ik voor poets-inspiratie kunnen zorgen B)

Daar heb je idd full credits voor B)

Nu durf ik weer naast je parkeren...

@ Ralf en RVE : stop met me te jennen met die anthraciet grijze velgen. Het was net uit mijn gedachten...

Maar het staat gewoonweg super onder eender welke Z :rolleyes:

Link naar reactie
Iemand een idee hoe het nou met die wielrenners zit, qua bereikbaarheid van een en ander? Ik kan wel de diverse routes vinden, maar niet wanneer ze welke wegen afsluiten. Ik neem aan dat ze niet de hele route de hele dag afsluiten, want dan is half Limburg een dag onbereikbaar, maar kan nergens vinden hoe het dan wel gaat. :rolleyes:

Best even kontakt opnemen met de organisatie :

Stichting Grand Ballon

Valkenburgerweg 24

6411 BN Heerlen

E-mail: info@limburgsmooiste.nl

Fax: 045-5718698

Zelf ga ik een zo groot mogelijke omweg om NL maken zaterdag...

Link naar reactie
Iemand een idee hoe het nou met die wielrenners zit, qua bereikbaarheid van een en ander? Ik kan wel de diverse routes vinden, maar niet wanneer ze welke wegen afsluiten.

Ik heb het ook nergens kunnen vinden. Voor de terugweg (na 19:00) zou je mogen hopen dat het fietsgedoe inmiddels wel afgelopen is. Maar met de wegafsluiting van de A2 thv Echt kun je zowiezo niet makkelijk terug via (nederlands) Limburg. B)

@ Ralf en RVE : stop met me te jennen met die anthraciet grijze velgen. Het was net uit mijn gedachten...

huh? B) Welke bedoel je? :rolleyes:

deze ;) :

zettie002.jpg

of deze :D :

IMG_5232.JPG

Link naar reactie

Rijkswaterstaat maakt melding van een omleiding in pdf document dat je HIER vindt.

Link naar reactie

Als ik dit allemaal lees moet ik de auto nog even behoorlijk gaan poetsen!

Van binnen laatst nog met de nieuwe interieurlijsten gedaan...

Morgen heel even technisch nakijken (wind, water, olie).

Vandaag toch stiekem de kat leeg gehaald. (geluid valt nog wel mee...)

En dan donderdag maar mooi wassen en poetsen!

Vind het ook allemaal zo erg om te doen! :schater:

BTW... Die donkere styling 32 zien er iid wel netjes uit!!

Link naar reactie
Als ik dit allemaal lees moet ik de auto nog even behoorlijk gaan poetsen!

Ik mag het hopen :hamer:

Als ik het goed heb, rij je mee in mijn groep, dus begin maar te poetsen :schater::thumbup:

(en nu ophouden hierover, voor we de discussie openen over poetsers en niet-poetsers van Zetjes :rant: :sadder: )

Link naar reactie
Als ik het goed heb, rij je mee in mijn groep, dus begin maar te poetsen :schater::thumbup:

ja hey, ik heb die Montreal Blauwe stofzuiger in mijn groep, dus ik moet ook gaan poetsen voor de matching überglans.

Komen we trouwens ook nog door een paar leuke tunnels :hamer: ?

Nee, geen echte tunnels, wel flinke Kurven langs wat rotswanden, daar echoot (schrijf je dat zo? :sadder: ) het ook wel goed met een setje van die Ztjes :rant:

Link naar reactie

Er komt een heel mooie showroomglans overheen :schater:

Dus gaat glimmen!!

De weersverwachting wordt ook met de dag beter! :thumbup:

Kunnen cabriorijders mooi bakken in de auto... En de Qprijders een mooie verbrande linker arm krijgen!

Link naar reactie

:sadder: Het wordt een topdag, de weergoden lijken ons goed gezind, de voorbereidingen lopen volgens planning kortom "Samstag geht's ab !"

Zojuist is de lunch besteld bij de stop in Hellenthal en verder zijn de overige kostenposten ook definitief bevestigd.

Vanaf dit moment kan er dus niet meer worden geannuleerd !

Even voor de zekerheid:

Zorg dat je op tijd op de startplaats bent.

Je kunt dan nog een lekker kopje koffie drinken en genieten van een lekkere Limburgse lekkernij voor of tijdens de Briefing.

Iedereen is ingedeeld in een groepje en het tijdschema is strak. Ben je niet op tijd, dan zijn we helaas genoodzaakt zonder jou te vertrekken.

Startplaats

Vanaf 8.45 verzamelen op het startpunt (Shell tankstation aan A76 nabij Heerlen/Kerkrade)

Svp even aanmelden bij de organisatie, je krijgt dan door in welke groep je zit en hoe laat je groep gaat vertrekken.

Bovendien ontvang je dan een koffiebon.

Vervolgens is er een korte briefing, we moeten een aantal zaken even goed afspreken om logistieke redenen maar met name vanwege verkeersveiligheid.

Het motto is immers: "Samen uit, samen -veilig- thuis!"

We vragen iedereen bij de start de Z helemaal vol te tanken, je zult de benzine hard nodig hebben :thumbup:

We vertrekken tussen 9:30 en 10:00.

Onthoud goed welke maaltijd je hebt besteld voor de lunch, uit ervaring weten we dat dit nogal eens wordt vergeten :schater: gevolg: koude Schnitzels...

Link naar reactie

Soms heb je van die ritten :shifty: vooraf enigszins onverschillig over hoe het weer zal zijn, hoe de route zal zijn, het loopt wel los en gezellig 'is het altijd wel' :huh: . Maar zo 1x per jaar, komen de echte limbo's onder ons los :ph34r: en dan bestoken ze het forum met een van de mooiste en puurste forum-evenementen van het jaar. Een rit, waarbij zelfs de voorbereiding een wekenlang excuus is om mega-veel heerlijke kilometers te maken <_< . Komende zaterdag is het eindelijk weer eens zo ver, deze deelnemer kan haast niet wachten. De QP staat klaar, voorzien van verse laag poets, bandjes op spanning, brandblussertje gemonteerd :newblush: helemaal klaar voor Die Kurven. :rambo:

We gaan er een mooi feest van maken dit weekend! :wave:

Link naar reactie

Mooi gesproken hoor... :shifty:

Ik heb nog geen Limborit meegemaakt, maar aan de voorpret te merken moet dit wel een toprit zijn!

We maken er zeker een topweekend van!! <_<:wave:

Ben zelf ook al tijdje bezig de auto gewoon helemaal technisch klaar te krijgen voor de rit!

(waterpomp, thermostaathuis, kat is foetsie, interieurlijsten gespoten, subwoofer gemonteerd, olie ververst, remvloeistof ververst, nieuw luchtfilter, nieuwe brandstoffilter, nieuwe koelvloeistof, m-tech rubbers... ga zo maar door!)

Nu blijft alleen het poetsen nog over :newblush:

En volgens mij moet ik dat goed dan anders krijg ik van mijn Gruppenfuhrer (navigator) en schop onder m'n ***!

Link naar reactie

Effe een opmerking vooraf aan alle deelnemers (die hier al dagen lang aftellend meelezen <_< )

Ik heb vandaag nog een deel van de route gereden (was weeral eens in de buurt en je moet ergens terug naar huis rijden :newblush: )

Het viel me op hoe dicht begroeid de planten en bomen langs de weg staan, zeker in vergelijking met onze laatste verkenning.

Daarom zijn heelwat Kurven minder zichtbaar en ook onoverzichtelijk geworden.

Dus voldoende afstand en reserve houden zal voor iedereen de boodschap zijn :wave:

Link naar reactie

Iemand heeft hier ooit eens wat over porto's geroepen...

PMR's neem ik aan? Welk kanaal/subkanaal?

Dan kan ik mijn niet-PMR daar eens op gaan instellen. De vorige keer was het geloof ik kanaal 5, sub 1 of zoiets. Komt dat bekend voor?

Link naar reactie
PMR's neem ik aan? Welk kanaal/subkanaal?

Dan kan ik mijn niet-PMR daar eens op gaan instellen. De vorige keer was het geloof ik kanaal 5, sub 1 of zoiets. Komt dat bekend voor?

In het roadbook staat dat we op "kanaal 5" gaan zenden. Of dat PMR-dinges compatible is, dunno <_< Op Motorola's staat er iig gewoon "5" op het schermpje :wave:

Link naar reactie

mensen alvast veel plezier gewenst aanstaande weekend. Bij dit soort ritjes krijg ik ook de kriebels.

p.s. Bart (Tja) kun je RVE even uitleggen dat hij niet altijd reply hoeft te gebruiken en zeker niet als hij antwoord op een post die er direct boven staat! Misschien is hij nog wat nieuw op het forum en behoeft hij wat uitleg over het gebruik van add reply :kisstogether:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.