Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!


Ralf

Aanbevolen berichten

  • Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zojuist heb ik een email verstuurd aan iedereen die ingeschreven heeft voor de Limborit, dus als je een email krijgt van een of andere "blechdach" gast, ben ik dat :rolleyes:

Voor de volledigheid de contents hier:

Hallo Allemaal,

Je hebt je ingeschreven voor de Limborit III - Die Kurven Edition, op 5 juni, een rit die we met veel plezier uitgestippeld en geregeld hebben.

Dagplanning - Onze Limborit-dag ziet er zo uit:

Verzamelen op het startpunt (Shell tankstation aan A76 nabij Heerlen/Kerkrade) vanaf 8:45 uur. We moeten nog even kijken wat we hier regelen vwb eten/drinken. Je krijgt hier een routeboek. Ook krijg je door in welke groep je zit en hoe laat je groep gaat vertrekken. We vragen iedereen hier de Z helemaal vol te tanken, tankpauzes onderweg met grote groepen slokken veel tijd op en die hebben we niet, we moeten gaan sturen! We vertrekken tussen 9:30 en 10:15.

Het eerste deel van de route zal ons tot in de Eifel brengen, waar we tussen 12:00 en 13:00 op de lunchlocatie aankomen. Hier hebben we een heerlijke lunch geregeld. Dit is het type lunch waarvan je zegt "ik hoef vanavond alleen nog maar een boterham", Gutbürgerliche kost dus. De lunch en twee drankjes zijn bij de ritprijs ingebegrepen.

Tussen 14:00 en 14:30 vertrekken alle groepen weer, deze keer richting de Belgische rallyweggetjes van ons aller Navigator. Hij heeft een tussenstop kunnen regelen op een heel erg mooie plek in Stavelot. Hier krijgen we een kop kofie/thee met gebak/taart (in de ritprijs inbegrepen).

Rond 16:00 vertrekken we weer, richting de laatste stop. Hier zullen we tussen 17:30 en 18:00 aankomen. Aangezien we niet in kunnen schatten of iedereen hier nog wat wil drinken/eten of meteen door wil rijden naar huis hebben we hier geen drankje/eten geregeld, maar dit kan natuurlijk wel, voor eigen rekening weliswaar.

De eindlocatie ligt bij Eupen, in Belgie, dichtbij de snelweg (E40), vanwaar iedereen makkelijk weer verder kan na afloop. Voor diegenen die een hotel in het Zuiden hebben geboekt op zaterdagavond, hebben we een mooie route terug (inverse van onze originele route) die je dan op eigen gelegenheid kan rijden als je wil.

Wat jij nog moet doen? - Met de datum van de rit nog een kleine drie weken verwijderd hebben we nog een aantal zaken te regelen. Dit zijn:

- precieze aantal deelnemers vaststellen -

Geef in een reply op deze mail aan of je met 1 of 2 personen komt, je naam/jullie namen en ook even je "forumnaam" waaronder je ingeschreven hebt, dat puzzelt makkelijker bij elkaar. Vermeld aub ook meteen een 06-nummer waar we je op kunnen bereiken.

- menukeuze voor de lunch

Voor de lunch kun je een keuze maken tussen:

- Hamburger met friet + salade

- Cheeseburger met friet + salade

- Grote gemengde salade met gebakken kipfilet, brood en boter

- Kipfilet Bombay met tropisch fruit, kerriesaus, basmatirijst en salade

- Schnitzel met champignonroomsaus, friet + salade

Geef in je reply aan voor welk gerecht je kiest (als je met twee personen bent, twee keuzes doorgeven)

Let op: Stuur die reply aub voor vrijdag 29 mei terug. We hebben deadlines voor het doorgeven van onze cateringwensen en -aantallen.

- overmaken van het ritgeld

Per persoon vragen we je om €20 euro (dus voor een auto met twee personen €40) over te maken op rekening pieeeeeeep. Vermeld bij je betaling absoluut je forumnaam anders krijg ik de zaken niet gelinked (weet ik uit ervaring van de grote forum sponsor-actie 2010).

That's it. Verder hoef je alleen nog maar met je Z naar het Zuiden te komen op 5 juni en te genieten van de Kurven!! Wij hebben er enorm veel zin in!!

Namens de Limborit-organisatie,

Ruud (aka RvE)

Link naar reactie
Hoeveel man is er nu dan ook echt organisatie?

Ralf, Mark, Katja,Frank, Simone & me plus our trusty sidekicks, de TF's: Jackie_P, Maarten, Arno en "sideways is also forwards" Frido :unsure:

En waar gaan we afspreken met de overnachters om vrijdag en/of zaterdag wat te gaan drinken??? :schater:
Sander, open gewoon even een nieuw topic waar iedereen die overnacht aan kan geven waar ie zit op 4 en/of 5 juni. Anders sneeuwen die posts hier onder.

Ik ben in ieder geval van plan om vrijdagavond even naar het zuiden te komen in welke kroeg jullie dan ook samen komen :rolleyes:

Link naar reactie
Hoeveel man is er nu dan ook echt organisatie?

Dat is een goede vraag :schater:

Het is een joint effort inderdaad zoals Ruud hierboven als schrijft maar er mogen wat mij betreft veel credits gaan naar huize vE :rolleyes:

Ruud en Simone zijn absolute toppers, de alternatieve route vanwege de fietsers was zo gepiept,

onstar_command_center_500.jpg

Manusje-van-alles van Limboritevents.nl aan het werk

in Commando-centrum vE ligt dan ook standaard een stafkaart klaar op de eettafel en de kids klagen al dat ze hun Mickey Mouse placemats hebben zien verdwijnen en ze nu dagelijks van Eifelkaart-placemats moeten eten..... ("Papa mag ik van jou de hagelslag, die staat op de Ruhr Stausee")

Link naar reactie
("Papa mag ik van jou de hagelslag, die staat op de Ruhr Stausee")

:schater:

Manusje-van-alles van Limboritevents.nl aan het werk

De zolder is nu ook af:

800px-ISS_Flight_Control_Room_2006.jpg

De eerste bestellingen lopen binnen. De schnitzels gaan goed!! :ok: (ik geef jullie groot gelijk ;) )

Salade zal wel door onze mr Montignaqe uit Mont Chene gekozen worden (brood niet opeten dan he :wave: ), hij gaat voor de optimale power-to-weight ratio zodat ie optimale Kurvenlage heeft! :ok:

Link naar reactie

Wat rot voor je man :) . Echt balen!

Hoor ik daar iemand juichen vanaf de reservebank, of is die inmiddels leeg :thumbup:

Misschien moet je dan maar gewoon zelf een rit organiseren :thumbup: . We zullen in ieder geval aan je denken :thumbup: .

Link naar reactie
:) Ik moet me afmelden.....

Dat zuigt Rogier :notok:

Hoor ik daar iemand juichen vanaf de reservebank, of is die inmiddels leeg :mellow:

Er is geen reservelijst meer -_-

Link naar reactie
Dan is er dus een vacature :) ... Bij opbod dan maar? :schater:

je vat 'm niet he? :mellow: De organisatie wil geen geschuif meer met aanmeldingen, we hebben nog genoeg te regelen, die lijst is definitief, kunnen alleen maar mensen vanaf.

Link naar reactie
je vat 'm niet he?
Nee, dat had ik inderdaad ff niet door.

Ik wist niet dat het zo strak persoonsgebonden was. In dat geval: een M en een 146 :schater: .

Link naar reactie
je vat 'm niet he? :) De organisatie wil geen geschuif meer met aanmeldingen, we hebben nog genoeg te regelen, die lijst is definitief, kunnen alleen maar mensen vanaf.

Mocht er toch nog iets wijzigen (wijzigt net zo snel als het in geplanned) dan laat ik het ZEKER weten!

Nou.....dan moet ik de twee lange rubber strepen maar volgen als ik de rit zelf nog wil rijden een tijdje later :mellow:

Link naar reactie

Aangezien ik 3 ritten moet missen (Aspergetour, QP meeting, LimboRit) omdat de data mij niet uitkomen is de kans erg groot dat ik volgend jaar een tour ga organiseren want dan kan ik tenminste! Dit ga ik dan waarschijnlijk samen doen met Merlijn (donkerblauwe Z4 Coupe). Verwacht kleine puzzel elementen, zeer bijzondere locaties en daardoor veel Freude am Fahren!! Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Aangezien ik 3 ritten moet missen (Aspergetour, QP meeting, LimboRit) omdat de data mij niet uitkomen is de kans erg groot dat ik volgend jaar een tour ga organiseren

Waarom denk je dat wij Limbo's dit doen ? Voor jullie toch niet hé ! Gewoon een reden om met de Z door Eifel en Ardennen te gaan vlammen... <_<

Link naar reactie
  • Administrator
Aangezien ik 3 ritten moet missen (Aspergetour, QP meeting, LimboRit) omdat de data mij niet uitkomen is de kans erg groot dat ik volgend jaar een tour ga organiseren want dan kan ik tenminste! Dit ga ik dan waarschijnlijk samen doen met Merlijn (donkerblauwe Z4 Coupe). Verwacht kleine puzzel elementen, zeer bijzondere locaties en daardoor veel Freude am Fahren!! Wordt vervolgd!

Heb je 20 juni wat te doen??? <_<

LINK

Link naar reactie

Countdown tot Limborit loopt fijn door: nog 10 dagen :thumbup:

Inmiddels heb ik van 16 deelnemers de menukeuzes, mobiele nummers ontvangen. Van 14 mensen heb ik ook al het geld ontvangen, waarvoor dank.

Oproep aan de overige 17 deelnemers om ook aub een reply op de mail van vorige week te sturen, zodat we de catering-aantallen door kunnen geven en ons overzicht van alle gegevens compleet is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.