Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!


Ralf

Aanbevolen berichten

  • Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gelukkig ben ik brutaal geboren :holiday:

Ik weet niet hoe je duits is, maar daar zouden ze zeggen : "Die Limborit ist mit Vorsicht zu geniessen".

Na je profiel bekeken te hebben, ben ik daar niet zo zeker van dat jij dit gaat kunnen.

Link naar reactie
Ik weet niet hoe je duits is, maar daar zouden ze zeggen : "Die Limborit ist mit Vorsicht zu geniessen".

Na je profiel bekeken te hebben, ben ik daar niet zo zeker van dat jij dit gaat kunnen.

Ik zeg altijd maar zo : 'machen Sie meinentwegen keinen Pummel'.

Bron : Tampert, Kriminalpolizei

En met deze post bin ich 1.9 Mitglied, JAWOHL !

Link naar reactie
WTF laat jij jezelf afbluffen. ;)

Ik geloof er niets van beste kerel.

Het zal wel te ver rijden zijn :schater::schater: .

Ja precies Sjonnie.

Ik deel Nor's advies:

Iemand meldt dat die nog harder kan schreeuwen dan jij. Nou fijn. prima. Volgende topic lezen.

Wij blijven gewoon nog lol maken op het forum.

En als we iedereen die wel eens elkaar botst met een fust bier in een kroeg stoppen dan wordt het daar uiteindelijk ook weer gezellig.

Link naar reactie

Ik las net een berichtje op een duits forum over controles op snelheid in Duitsland,

Herr Schnabel Oberkreisdirektor van het Autobahn district Dusseldorf kondigt strenge controles aan in de maanden juni ,juli .

Vooral op hollandse autobahn Racers.

Dus Heren!! Let op,Dit is geen grapje!! ;)

Maar ik wens jullie wel veel plezier ;)

Link naar reactie
Ik las net een berichtje op een duits forum over controles op snelheid in Duitsland,

Herr Schnabel Oberkreisdirektor van het Autobahn district Dusseldorf kondigt strenge controles aan in de maanden juni ,juli .

Vooral op hollandse autobahn Racers.

Dus Heren!! Let op,Dit is geen grapje!! ;)

Maar ik wens jullie wel veel plezier :D

Dit soort informatie wordt gewaardeerd ;)

Link naar reactie
Herr Schnabel Oberkreisdirektor van het Autobahn district Dusseldorf kondigt strenge controles aan in de maanden juni ,juli .
Dank voor de tip. ;)

Er zit gelukkig 0km Autobahn in de route van de Limborit. :D

De Autobahn rondom Düsseldorf is echter wel een groot deel van de "route" tijdens de Coupemeeting, maar die is dan weer in augustus ;)

Link naar reactie
Ik weet niet hoe je duits is, maar daar zouden ze zeggen : "Die Limborit ist mit Vorsicht zu geniessen".

Na je profiel bekeken te hebben, ben ik daar niet zo zeker van dat jij dit gaat kunnen.

Ik kan prima normaal rijden, vind dat zelfs leuker.

Hard rijden is niet moeilijk, goed rijden wel.

:unsure:

Link naar reactie
Ik las net een berichtje op een duits forum over controles op snelheid in Duitsland,

Herr Schnabel Oberkreisdirektor van het Autobahn district Dusseldorf kondigt strenge controles aan in de maanden juni ,juli .

Vooral op hollandse autobahn Racers.

Dus Heren!! Let op,Dit is geen grapje!! :unsure:

Maar ik wens jullie wel veel plezier :blink:

nu we het er toch over hebben

hoe kun je nou zeker weten hoe hard je in DE mag rijden op de weg waar je rijd

ik vind het nogal eens onduidelijk ,jullie ook?

er zijn toch zat stukken waar geen beperking geld ,oder?

Link naar reactie
nu we het er toch over hebben

hoe kun je nou zeker weten hoe hard je in DE mag rijden op de weg waar je rijd

ik vind het nogal eens onduidelijk ,jullie ook?

er zijn toch zat stukken waar geen beperking geld ,oder?

Er zijn in DE stukken zat waar geen beperking is, en als een stuk van de Autobahn wat onbeperkt is overgaat in een stuk wat beperkt is, wordt dat zeker 2x vantevoren aan beide kanten van de weg duidelijk aangegeven, dus ik zou de ogen maar goed de kost geven op de Autobahn als ik jullie allen was. Op gewone wegen staat het meestal ook een paar keer aangegeven, buiten bebouwde kom is het daar meestal 70km/h. :rolleyes:

Sorry dat ik een beetje offtopic was, maar ik heb effe een vraag beantwoord. :hmmsmiley02:

Link naar reactie
  • Administrator
buiten bebouwde kom is het daar meestal 70km/h.

100... bij gevaarlijke kruisingen 70.

In Duitsland zijn de bekeuringen (en de daarmee onvermijdelijke punten) niet mis tegenwoordig. Zolang je je aan de geldende limieten houdt, niets aan de hand. En een tipje... doe de zonneklep omlaag :hmmsmiley02:. In Duitsland bekeurt men bij flitsacties (van voren) op persoon, dus als je gezicht onherkenbaar is, krijg je geen bekeuring, althans dat was tot voor kort. Volgens mij nog steeds, maar ik ben niet verantwoordelijk voor enige prent... :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Zeg mijn beste Limlandtourregelneven ... ik zag eerder een opmerking voorbijkomen of er mogelijk een groep kan worden bijgevoegd ?? welnu dit evenement staat naar alle waarschijnlijkheid op papier en mogelijk zelfs op tomtom file .... dus ik zou zeggen, inleveren bij de Baron en dan werpt deze zich wel op als tour guide :hmmsmiley02: :rolleyes:

Of is Limland beperkt in het aantal voertuigen wat er die dag de weg op mag :thumbup:

Ik zou me er graag bij toevoegen, maar ik krijg met geen mogelijkheid op die dag mijn bezetting rond op de zaak, anders had ik er sowieso wel illegaal achteraan getuft :thumbup:.

Tipje: volgende keer op zondag houden :thumbup:

Link naar reactie
Zeg mijn beste Limlandtourregelneven ...... dus ik zou zeggen, inleveren bij de Baron en dan werpt deze zich wel op als tour guide :hmmsmiley02: :rolleyes:

Beste Arno, de Limlandtourregelneven en -nichten zijn erg gecharmeerd van je voorstel. Je biedt een oplossing aan, erg verfrissend. We nemen dan ook graag je aanbod aan. Bij deze ben je de zevende Tourführer!! :thumbup: We gaan je vragen om in de stijl van de RNR gruppe te rijden. :sleepy: Dat wordt dus de RNRB Gruppe. :thumbup:

Dit betekent dat de hele reservelijst in 1 keer ingeschreven is. :thumbup:

Dit betekent ook dat de rit nu definitief op slot zit. Geen reservelijst meer.

Komende week stuur ik een email naar iedereen die zich ingeschreven heeft met het verzoek om:

- aan te geven of je met 1 of 2 personen komt

- het geld over te gaan maken (aantal personen x €20)

- een menukeuze door te geven voor de lunch

- je mobiele nummer door te geven, zodat de organisatie van iedereen een nummer heeft

Link naar reactie
Tipje: volgende keer op zondag houden :hmmsmiley02:

Er is een reden waarom we dit op zaterdag doen Rob :rolleyes:

Link naar reactie
Zit dit ook in de route ? :hmmsmiley02:

Ja!

Dat driften in de bochten zal voor nieuwelingen even wennen zijn, maar het leert snel en naarmate de rit vordert zul je er steeds beter in worden :rolleyes:

Link naar reactie
Zit dit ook in de route ? :hmmsmiley02:

Yip, wat door mij omschreven werd als haaks Rechtsaf, werd achteraf door Simone verandert in : zeer haaks !!!!

Maar we doen zoals de kerel in het filmpje, effe handrem trekken en dan komt die kont wel. Gas erop, driften en op naar de volgende ... :rolleyes:

@ David : knap filmpje, thanks !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.