Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!


Ralf

Aanbevolen berichten

anders past de coupe niet onder zijn pyjama...

Graag weer on topic, :wave: om alvast in stemming te komen voor deze rit. :ok:

Dus alleen fotos, van waar het werkelijk om gaat : haarspeldbochten, pullen bier,vakwerkhuizen, weisswursten en dirndel jurken met lage decolletees :wave: .

Link naar reactie
  • Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Graag weer on topic, :wave: om alvast in stemming te komen voor deze rit. :ok:

Dus alleen fotos, van waar het werkelijk om gaat : haarspeldbochten, pullen bier,vakwerkhuizen, weisswursten en dirndel jurken met lage decolletees :ok: .

Ja ruim de rommel hier eens op admins, jullie staan ook echt alles toe.

Als "topic opener" vraag ik jullie alle onzin weg te poetsen....... uuuh wat bijft er dan over :wave:

Wellicht goed om enkel de aanmeldingen en pics te laten staan inderdaad.

Link naar reactie
Als "topic opener" vraag ik jullie alle onzin weg te poetsen....... uuuh wat bijft er dan over :wave:

Wellicht goed om enkel de aanmeldingen en pics te laten staan inderdaad.

schei toch uit man! 12 pagina's voor een aanmeldtopic, met nog een dikke maand te gaan tot het daadwerkelijke event, hoort gewoon bij de voorpret (en bij ons forum). :wave:

Link naar reactie
schei toch uit man! 12 pagina's voor een aanmeldtopic, met nog een dikke maand te gaan tot het daadwerkelijke event hoort gewoon bij de voorpret (en bij ons forum). :wave:

Mee eens! en de voorpret is al goed aanwezig!

De dag zelf word ook helemaal top!! :wave:

Nog mensen die er het hele wekeend zijn? Leuk om met een paar man daar in de buurt wat te gaan drinken??

Link naar reactie
Mee eens! en de voorpret is al goed aanwezig!

De dag zelf word ook helemaal top!! :wave:

Nog mensen die er het hele wekeend zijn? Leuk om met een paar man daar in de buurt wat te gaan drinken??

Ik heb zojuist de extended royal suite van hotel de oude molen geboekt.

Er zijn nog een paar kamers over!

Link naar reactie
schei toch uit man! 12 pagina's voor een aanmeldtopic, met nog een dikke maand te gaan tot het daadwerkelijke event, hoort gewoon bij de voorpret (en bij ons forum). :wave:

Haha, we gaan lekker door !!!

Inderdaad nog een dikke maand te gaan, een derde proefrit en stel ahumm 'gekken' enthousiastelingen die de boel ophitsen.........

Link naar reactie
Ik heb zojuist de extended royal suite van hotel de oude molen geboekt.

Er zijn nog een paar kamers over!

We hebben wel een hotel in schin op geul!

Dus zijn in de buurt! :wave:

Even hier op het forum iets afspreken met een paar man dan maar?!

Link naar reactie
We hebben wel een hotel in schin op geul!
Ik heb zojuist de extended royal suite van hotel de oude molen geboekt.
Wij gaan denk ik voor hotel Vaalsbroek in Vaals...

iig genoeg volk om een terrasje mee te vullen! :wave:

Vorige keer hebben we 's avonds in "oud schin" gezeten, maar bij de oude molen kun je ook fijn buiten zitten. :wave:

@Ralf, ben jij op vrijdagavond ook al in het zuijje?

Link naar reactie
Vorige keer hebben we 's avonds in "oud schin" gezeten,

Jeetje ruud, Limburg op zn smalst!

Ik heb de link even aangeklikt en lees tussen de regels door dat die site voornamelijk is bedoeld om de nieuwe eigenaars af te zeiken.

Ze geven ook hotel de Oude Molen niet als referentie op.

En wij maar denken dat die limbos altijd maar vrolijk aan het carnavallen zijn.

Afijn, its none of my business en zal er vrijdag avond geen spaatje-rood minder door drinken :blink:

Link naar reactie
Jeetje ruud, Limburg op zn smalst!

Ik heb de link even aangeklikt en lees tussen de regels door dat die site voornamelijk is bedoeld om de nieuwe eigenaars af te zeiken.

dat is idd tenenkrommend Henk :notok:, had het niet eens gezien. Vooral...

Voor al onze gasten die dit hebben gelezen en eigenlijk meer zochten naar een hotel, rustig gelegen, midden in het bijzonder mooie Limburgse heuvellandschap en nog goed bereikbaar ook. Speciaal voor u hebben wij hier enkele adressen geselecteerd die uw bezoek meer dan waard zijn. Zonder dat u daar meer voor hoeft te betalen !!
Vorige keer zaten we daar best fijn aan een grote tafel :wacko: (minder fijn voor de andere gasten :blink: ), erg relaxed.

Afijn, its none of my business en zal er vrijdag avond geen spaatje-rood minder door drinken :ph34r:

me neither :ph34r:

Link naar reactie
Vorige keer zaten we daar best fijn aan een grote tafel

het is altijd, "hoor en weder hoor".

Als die tafel er nog staat en de nieuwe eigenaars zijn aardiger en minder wraaklustig dan de oude (ze waarschuwen ook toekomstige kopers voor voor gebreken aan het geboouw) kan het nog leuker worden :blink:

Link naar reactie
Nog mensen die er het hele wekeend zijn? Leuk om met een paar man daar in de buurt wat te gaan drinken??

Dat niet, maar als je vanuit het Hoge Noorden naar het Verre Zuiden moet rijden, is vrijdagmiddag/avond een bakkie koffie op de Noordgrens van Limburg wel bespreekbaar te Huize Tja :blink: .

Link naar reactie

Gisteravond waren we om 10 uur thuis na een leuke test-rit van de Limborit-3.

Als navigator dit maal mijn vrouw Truuzzz mee, die zich de Kurven wel mogelijk lang zal heugen. :thumbup:

Het weer was wisselvallig, zon :guitar: en regen :D wisselde zich af met een temp van rond de 10 graden.

Alom toch een pracht rit gisteren.

Op het Belgische stuk van de route nog even bij kennissen langs geweest.

Dat kasteeltje in dal, na de bunker uit W.O. 2 met vlag, wie van de organisatie kan het zich nog voor de geest halen?

Harry was er niet deze zondag, wat we erg jammer vonden.......

laatsteimport1.jpg

laatsteimport2.jpg

Link naar reactie
Kijk eens wie er afgelopen week op ons afternoon tea plekje te vinden was ?

Die lokatie heb je top geregeld. <_< Worden vast ook mooie foto's :thumbup:

Link naar reactie
Met zulke foto´s krijgt iedereen er vanzelf al wel zin in!! :thumbup:

Ik heb een foto gevonden waaruit duidelijk blijkt dat RALF er in ieder geval klaar voor is.

ralft.png

Voor alle deelnemers makkelijk om te weten wie de route kent.

Allemaal veel plezier op 5 juni, veel goed weer , en allemaal veilig weer thuis <_<

Grrrroeten

Ad

Link naar reactie
:schater::thumbup:
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.