Ga naar inhoud

Limbo Rit III - 5 juni 2010 - Eifelrit - VOL!!


Ralf

Aanbevolen berichten

Verdere huishoudelijke mededelingen:

Tanken van Euro98 voor de :m: etjes.

Ik ben tank-technish niet zo bekend daar (als ik er tank is het in mijn daily diesel). Dus ik weet niet of er daar ergens Euro98 te krijgen is. Ik weet wel dat ze het bij Tango in Echt (+-50 km verwijderd van Heerlen) hebben, daar kom je langs als je de A2 afzakt richting Zuiden. Eventueel daar volkiepen en in Heerlen dan even aftoppen met 5 litertjes V-power?

Tango in Elsloo heeft ook Euro98, maar dan moet je eerst onder de A76 door rijden en daarna weer terug naar het noorden rijden om richting Heerlen te kunnen.

TomTom route bestanden

Ik heb een vraag gekregen over het vooraf beschikbaar stellen van de TomTom routebestanden. We hebben (door het grote aantal bochten :thumbup: en het beperkte aantal route-punten die je maar in een tomtom route file op mag nemen :thumbup: ) de hele dag in vier routes moeten onderbrengen.

Van deze routebestanden bleken er twee goed te werken en bij de andere twee staat er ergens een punt "verkeerd", waardoor ie je de hele tijd terug blijft sturen. Fouten aanpassen en de route nog eens rijden is lastig (lees: kost een dag en is weer 400km). Dus wij hebben besloten op de routebeschrijving te rijden, wat goed gaat omdat we er ook voor gezorgd hebben dat iedere groepsleider een co-piloot heeft die kan navigeren.

afsluiting A2 en A73

Ze zeggen wel eens dat Rijkswaterstaat wegwerkzaamheden en afsluitingen beter kan coordineren. Dat hebben ze nu gedaan. In samenwerking met de organisatie van Limburgs Mooiste (die ervoor zorgen dat je in Zuid Limburg alleen maar kan fietsen op 5 juni :( ) hebben ze ook nog even de A2 richting het Noorden afgesloten ergens ter hoogte van Roosteren. Het is dicht van zaterdag 5 juni 20.00u tot zondag 6 juni 6.00u. Leuk dus voor de mensen die weer richting Noorden moeten na een dagje sturen.

Wij rijden dus vanuit Eupen via Duitsland terug (kun je nog even je carterpan doorwarmen :thumbup: ) dan kom je via de A44 (verlengde van de Belgische E40 die langs Eupen gaat) uiteindelijk op de A61 uit, die kun je tot Venlo volgen, vandaaruit kun je A73 nemen (Noord) of A67->A2/A58 (richting West).

Link naar reactie
  • Reacties 485
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

TomTom route bestanden

Ik heb een vraag gekregen over het vooraf beschikbaar stellen van de TomTom routebestanden. We hebben (door het grote aantal bochten :thumbup: en het beperkte aantal route-punten die je maar in een tomtom route file op mag nemen :thumbup: ) de hele dag in vier routes moeten onderbrengen.

Van deze routebestanden bleken er twee goed te werken en bij de andere twee staat er ergens een punt "verkeerd", waardoor ie je de hele tijd terug blijft sturen. Fouten aanpassen en de route nog eens rijden is lastig (lees: kost een dag en is weer 400km). Dus wij hebben besloten op de routebeschrijving te rijden, wat goed gaat omdat we er ook voor gezorgd hebben dat iedere groepsleider een co-piloot heeft die kan navigeren.

Die vraag was van mij, maar ging (vooral) over de facultatieve terugrijroute. Hoort die niet tot de werkende bestanden?

Link naar reactie
Die vraag was van mij

onder andere :thumbup:

ging (vooral) over de facultatieve terugrijroute. Hoort die niet tot de werkende bestanden?

De "terugrijroute" is niet 1 van die 4 bestanden (die zijn allen van de "nieuwe" route. Ik zal even checken bij de Chef Navigatiebestanden of we die ook al hadden (als we 'm al hebben staat ie verkeerd om (Wittem->Eupen ipv Eupen-Wittem)

Link naar reactie
Oproep aan de overige 17 deelnemers om ook aub een reply op de mail van vorige week te sturen, zodat we de catering-aantallen door kunnen geven en ons overzicht van alle gegevens compleet is.

Ben momenteel in "verwegistan", kan hier (bewust) geen e-mails lezen, maar zal a.s weekend lezen en reageren.

Link naar reactie

Final Countdown loopt door. Nog 8 dagen....

Er moeten nog 13 mensen de gegevens doorgeven. :thumbup:

Vanavond timmer ik een rad van fortuin in elkaar, dat voor deze 13 members gaat beslissen wat we door gaan geven richting lunchlokatie :blink:

Link naar reactie
Gaan jullie wel met de taxi naar Valkenburg om nog een kroeggie te pikken? :thumbup:

Ik neem nu zeker een taxi naar Valenburg...

51 meldingen van autodiefstal in 1 jaar!!

pff... doe er wel een extra hangslot aan! en een ketting erbij...Schijfremslot...

Wie heeft verzonnen om daar wat te gaan drinken?? :schater:

Link naar reactie

Via mail cancellations van Maarten en Jorn (JLS3.0) ontvangen.

Lijst bijgewerkt, nog 31 indiaantjes B)

Link naar reactie
TF Maarten B)?

Die. Hij schijnt een verborgen carriere als tennis champ te hebben, staat per ongeluk in de finale....op 5 juni. Make us proud Maarten :)

borg.jpg

Met 31 indiaantjes over was het makkelijk om de groepen opnieuw in te delen. Ik neem gewoon 1 Z extra in mijn groep!!! :P

Link naar reactie

Hej,

Ja het was een moeilijke keuze, limborit of kampioenswedstrijd op 5 juni.

Maar ik kan mijn tennismaatjes nu niet in de steek laten na 6 zaterdagen boven ons zelf te zijn uitgestegen!

Aanstaande zaterdag gaan we voor de titel! Slechts een 3-3 gelijkspel tegen de nummer 2 bezorgd ons al de titel, dat moet gaan lukken. En dan promoveren we weer terug naar de 1ste klasse!

Anders gaat er een racket sneuvelen, net als mijn grote voorbeeld Johnie Mc Enroe...

(Borg was aardig Ruud, maar Mc Enroe is the best!)

johnmcenroe.jpg

Maar die mooie rit gaat zonder mij ook door, hoop velen van jullie weer te zien tijdens de munchen rit!

(Nogmaals mijn excuses voor het afhaken Ruud, ik baal er wel een beetje van..) B) :P

Greetz Maarten

Link naar reactie
(Nogmaals mijn excuses voor het afhaken Ruud, ik baal er wel een beetje van..) :P:)

no worries. We zullen die 20 euro van je met plezier omzetten in een paar lekkere biertjes :thumbup: B)

Link naar reactie
Via mail cancellations van Maarten en Jorn (JLS3.0) ontvangen.

Lijst bijgewerkt, nog 31 indiaantjes B)

Oei, JLS3.0 ...toch niet afgeknapt op mijn strenge woorden :P

Maarten, jammer, maar laat ons weten als jullie gewonnen hebben en waar we die biertjes kunnen drinken, dan.

Wij gaan zaterdagavond nml. grote dorst hebben :)

Link naar reactie
Oei, JLS3.0 ...toch niet afgeknapt op mijn strenge woorden :P

nee, vanwege het straffe olieverbruik van de 3 liter :) Hopelijk snel gefixed B)

Link naar reactie
Hoeveel KM is de route eigenlijk??

Ik meen iets van 280 km, maar weet niet of dat met de nieuwe route-layout ook zo is.

Vandaar dat het ook verplicht voltanken is bij de start, hebben we verder op de dag geen tankstop meer nodig.

Link naar reactie

RvE wil je de juiste lokatie van de start aangeven.

Mijn garmin weet geen raad met Shell A76 tienbaan.

Dus ik denk dat je beter 6422PW heerlen nr4 kan plaatsen.

Wat ik na een poosje rondstruinen op internet heb gevonden.

Als dit natuurlijk de startplaats is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.