Ga naar inhoud

Temparatuur stijgt!


Benderrocks

Aanbevolen berichten

Krijg nou wat! Ik heb net even zitten ETK'en. Conform het ETK heeft een M43TU een "extra ventilator" welke electrisch is. De M43TU heeft inderdaad ook airco. Wist ik niet ! Heb jij ook het ETK programma? Ik zou wel eens willen weten wat er verder nog verschilt tussen de M43 en de M43TU. Van welk jaar is jouw 1.8?

jaja die xtra fan is alleen voor de airco,deze gaan trouwens nog wel eens kaduuk ook!

wat wel vaker wil gebeuren is dat de visco koppeling het begeeft van de fan voorop de motor!

zodra je dan een keer in de file staat loop je motortje ineens heet,omdat je geen rijwind meer hebt.

kun je testen door de fan met bv een krant stop te zetten als de motor goed warm is,lukt dit dan is dat ding kapot.

wat betreft dat verhaal over olie en peilen en zo: ik word daar echt altijd een beeeeetje triestig van,waarom lezen mensen hun handleiding nou nooit eens om dit soort dingen even te weten??

misschien is het omdat ik niet beter weet dan regelmatig te peilen en verder redelijk technisch ben dat ik het niet begrijp,maar mag je verwachten dat iemand die een auto bezit ook weet hoe hij ermee moet omgaan??????

ik bedoel zomaar even 2 liter olie in je motor kiepen zonder dat je zeker weet dat er zoveel in moet :kisstogether:

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het probleem is opgelost. Er zat toch te weinig koelvloeistof in, en de circulatie was niet helemaal top. Maar Z3 Dokter Ruud heeft hem weer opgelapt :notok:

Tevens ook de Angel Eyes afgesteld dus het scheel kijken is verleden tijd!

En ook maar gelijk Xenon verlichting erin nu ik er toch was :chick:

Ruud Thanks was weer top!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.