Ga naar inhoud

Aanmeldtopic Munchen III


MdV

Aanbevolen berichten

voor zover mij bekend:

- Z3MRunner

- Sjonnie van der Sloot K.

- Van Epscheuten

- Gessel

- MdV

- Shrikey

voor de aanwezigen: rond 20.30u eten we even een hap met appelmoes toe.

Aha, dan heb ik een nieuwtje:

's avonds ook al aanwezig bij de toekan. Ik hoop dat ik op tijd ben voor de maaltijd. Moet nl uit Friesland komen, eerst thuis een schone onderbroek aan trekken en kan dan pas vertrekken naar vd Valk in Amersfoort.

Link naar reactie
  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wij zijn er pas erg laat, dus wij zien jullie wel in de ochtend denk ik (nacht :kisstogether: )

Ik zit nog te twijfelen welke Z4 mee te nemen op deze rit.......

Die rooie, die mintgroene of toch maar dat zwarte hok wat in de garage staat. :schater:

jukeboxdagrosmalen003.jpg

jukeboxdagrosmalen028.jpg

Link naar reactie
Nou Bartje, ik zeg inkoopactie :unsure:

Ja, en dan een klein blank mannetje onder en een grote neger, cq. donker gekleurde meneer boven.

kortom, weer een knap discriminerend speeltje <_<

Om rond te lopen in Munchen lijkt dit beter:

Klein mannetje met tenue Mannschaft onder en grote oranje kerel boven ;) Wie durft?

Link naar reactie
Klein mannetje met tenue Mannschaft onder en grote oranje kerel boven <_< Wie durft?

Ik wel. Waar kun je ze kopen?

Als ze niet vooradig zijn blijft er weinig anders over dan toch dat kleine negertje. De "dutchdress" is geen optie: heb ik aangehad, maar deze accentueert te weinig van boven en te veel in het kruis. Je ziet direct dat ik geen vrouwtje ben.

Link naar reactie
Het zal pas echt mijn :blink: verdienen als deze outfit in het WK organiserende land zou worden gedragen ipv in de deelstaat Beieren.

niet iedereen is er van gecharmeerd :angry: ;)

Link naar reactie
:schater: Ik had hem ook al gezien op geenstijl.. wat een actie, dit soort humor kan ik echt waarderen. :blink:

De oorsprong van "zwarte humor" is zelfspot.

Humor ten koste van anderen is bespottelijk!

Ik vind blauwe ogen erg mooi!

Er één krijgen een stuk minder.

(bron: een maffe Indo) :angry:

Link naar reactie

Sorry Marcel als je je aangesproken voelt, maar er zit geen greintje racistische toon in voor mij. Als het een vrouw was geweest hadden de vrouwen ook niet gaan zeuren dat het tegen de emancipatie was. Het is zo over-the-top, dat het juist weer wel zelfspot is (voor mij).

Een versie met Duitse dirndl-dames was voor ons nog beter geweest in Munchen natuurlijk. Maarre, ik lees net dat ze EUR100,- ps kosten, dat is me voor een 1-keer-dragen-geintje iets te veel

Een zuinige Hollander.

p.s. voor de mensen die hem nog niet hebben: link

Link naar reactie
Een versie met Duitse dirndl-dames was voor ons nog beter geweest in Munchen natuurlijk. Maarre, ik lees net dat ze EUR100,- ps kosten, dat is me voor een 1-keer-dragen-geintje iets te veel

kan je toch wel huren in een feestartikelen, carnavalswinkel?

Link naar reactie
Sorry Marcel als je je aangesproken voelt, maar er zit geen greintje racistische toon in voor mij. Als het een vrouw was geweest hadden de vrouwen ook niet gaan zeuren dat het tegen de emancipatie was. Het is zo over-the-top, dat het juist weer wel zelfspot is (voor mij).

Een versie met Duitse dirndl-dames was voor ons nog beter geweest in Munchen natuurlijk. Maarre, ik lees net dat ze EUR100,- ps kosten, dat is me voor een 1-keer-dragen-geintje iets te veel

Een zuinige Hollander.

p.s. voor de mensen die hem nog niet hebben: link

Nee hoor Bartje, ik voel me echt niet aangesproken hoor, ook al ben ik geboren met een mooi tintje. :schater:

Ik ben nou eenmaal zo, dat ik slecht tegen onrecht kan en dat heeft totaal niets met ras of wat dan ook te maken.

Ik neem het ook op voor het vrouwenvolk, als één van hen gedissed zou worden vindt men mij ook op hun pad. (desnoods ga ik voor ze op de vuist)

Zij die mij beter kennen weten dat maar al te goed.

Overigens schat ik jou niet in als iemand die maar met enige gedachte in die richting denkt/leeft.

Maken jullie nou maar gewoon lekker lol daar in München en kom heelhuids en zonder panne/brokken thuis. :scratchchin:

Link naar reactie
Ik neem het ook op voor het vrouwenvolk, als één van hen gedissed zou worden vindt men mij ook op hun pad. (desnoods ga ik voor ze op de vuist)

Master Swing (343 BC): Everything is allowed to get to the pussy!!! :schater::schater:

p.s. goed te horen dat je het niet persoonlijk neemt en mij niet als een "verzuiler" ziet.

Ik heb mijn vooroordelen, maar die hebben meer te maken met hoe mensen uit hun ogen kijken, dan wat de kleur van hun ogen zijn. (Master Bart (2010 BC)).

Link naar reactie
Ik heb mijn vooroordelen, maar die hebben meer te maken met hoe mensen uit hun ogen kijken, dan wat de kleur van hun ogen zijn. (Master Bart (2010 BC)).

En wat voor auto ze rijden toch? :schater:

Link naar reactie
Maken jullie nou maar gewoon lekker lol daar in München en ...

Yeah, fotos van die eeuwige Z3's hoeven we niet, maar post vooral wat pics van jullie in dirndels en/of Bavaria jurkjes :unsure:

Link naar reactie
Yeah, fotos van die eeuwige Z3's hoeven we niet, maar post vooral wat pics van jullie in dirndels en/of Bavaria jurkjes :P

mmm geen Z's... ach, dat komt wel goed ;)

Sehr geehrter Herr De V.,

selbstverständlich können wir für Sie am Freitag, 25.06.2010 einen Schnitzelabend für Ihre Gesellschaft organisieren. Wir erwarten Ihren Bescheid und verbleiben bis dahin mit freundlichen Grüßen,

Roswitha Müller

wiener-schnitzel.jpg

lekker belangrijk ;) die lappen vlees...

dit is namelijk Roswitha! :mellow:

34951_dirndl23.jpg

Link naar reactie
kijk nu maar eens goed naar die ogen. Daar kun je toch geen nee tegen zeggen. En de kleur maakt ook niks uit. :mellow:

Kijk Bart, dat past m.i beter bij je dan dan magere scharminkeltje van de vorige keer. :P

Link naar reactie

Guten Abend,

Het begint te kriebelen! Fast ist es wieder so weit!!!!!!!!!

Nog een weekje en dan gaat het weer richting munchen!!!

Ik heb er veel zin in, ;) B) :D

word vast weer een top gebeurtenis!

volgende week donderdagavond gaan we ons nu opmaken voor het voetbal: Nederland- Kameroen!

Begint de Munchen koorts bij de rest van de crew ook al op te spelen???????????? :unsure::unsure:

Greetz Maarten

Link naar reactie

Ja Maarten dat is zeker het geval. Alle randgroep jongeren en ouderen van het forum gaan weer mee. Met de LOL zit het wel goed! Die kroeg in Munchen gaat weer een leuk voetbal avondje meemaken. Graag geen Bavaria jurkjes aan mensen anders worden we er weer uitgezet.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.