Ga naar inhoud

3de paas-rit.

zzztje

Aanbevolen berichten

• Reacties 235
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:notworthy: shit, heb ik net mijn dagje meubelboulevard omgegooid kan ik me niet meer inschrijven :blink:

voor jou maak ik graag een uitzondering,ik zet je erbij!

(wie A zegt moet ook B zeggen) :wub:

Link naar reactie

is aangepast Lawrence.

de aantal deelnemers is doorgegeven,dus niet meer veranderen A.U.B. :schater:

Roger,veel plezier in de dierentuin. ;)

Link naar reactie

oke,dus Roger & Ed organiseren de 4de paas-rit. :drank:

nog 3 dagen,hopelijk werkt 't weer ook een beetje mee.

Link naar reactie
Zolang als dat het maar droog is....de vooruitzichten zijn momenteel niet al te best...ff duimen..

Ja echt hopen dat het weer beetje goed word...

wat lopen jullie nou te janken.. :thumbup: je hebt toch niet voor niets een QP ;)

Link naar reactie
Zijn er nog mensen die vanuit omgeving Haarlem Zondag naar de paasrit gaan? Mischien leuk om tesamen heen te rijden :rolleyes:

Ik hoor het wel...

Gr, Stefan!

Ik rijd vanuit Amsterdam zondag in m'n eentje, mn vriendinnetje moet ik in Arnhem oppikken.. Komt vanaf dr ouders in brabant, heel gedoe.. Tezamen rijden?

:kisstogether:

Link naar reactie

wij komen vanuit Haarlemmermeer, rijden via N205, A9, A2 richting A12 naar McDonalds Houten, dan door naar Mona's Oosterhout/ Nijmegen.

Aanhaakschema:

- 8.15u A9 - Q8 Amstelveen

- 8.45u A12 - McDonalds Houten

Laat even weten of je aanhaakt.

@David & Yangkie, zie jullie in Houten!

Zijn er nog mensen die vanuit omgeving Haarlem Zondag naar de paasrit gaan? Mischien leuk om tesamen heen te rijden :)
Ik rijd vanuit Amsterdam zondag in m'n eentje, mn vriendinnetje moet ik in Arnhem oppikken.. Komt vanaf dr ouders in brabant, heel gedoe.. Tezamen rijden?
Link naar reactie

Het mooie week-end is voor sommige van jullie al begonnen... :)

Dus, voordat ik het vergeet BoyZ and GirlZ...

Wens ik jullie onverwacht hoge temperaturen en lots of sunshine en maak er een vet Freak-end van... :thumbup:

(Schreef Dah FreetZZZ, die nú al uitkijkt naar de spannende verhalen en dito fotoverslagen... :muur: )

Link naar reactie
Zijn er nog mensen die vanuit omgeving Haarlem Zondag naar de paasrit gaan? Mischien leuk om tesamen heen te rijden :)

Ik hoor het wel...

Gr, Stefan!

Ja wij !!! Maar helaas gaan wij later uit Haarlem na een uitgebreid paasontbijt. Wij schuiven pas bij de lunch aan.

Link naar reactie
oke,dus Roger & Ed organiseren de 4de paas-rit. :thumbup:

nog 3 dagen,hopelijk werkt 't weer ook een beetje mee.

Kan ik al inschrijven voor de 4e paasrit? volgens mij heb ik nog niks die dag. Is dus nog niet helemaal zeker maar dat is de rit ook niet..... :)

Link naar reactie
Kan ik al inschrijven voor de 4e paasrit? volgens mij heb ik nog niks die dag. Is dus nog niet helemaal zeker maar dat is de rit ook niet..... :unsure:

Ik maar zou eerst aan Roger vragen op welke meubelboulevard we de rondjes gaan rijden, voordat je je inschrijft. :schater:

Link naar reactie

morgen is 't zover. :unsure:

voor degene die komen,niet vergeten;

-walkie talkie's,

-goede zin,

-mooi weer.

als er nog iemand is die heel graag mee wilt,ik heb nog een plekje. (een afmelding gehad,aantal was al doorgegeven)

tot morgen,en rij voorzichtig.

Link naar reactie

Yvonne (ChristineXS) komt ook en rijd met Merlijn mee. :ok:

tot morgen :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
-walkie talkie's,
Met mobiel bellen is tegenwoordig goedkoper :)
-goede zin,
Hangt van het weer af
-mooi weer.
Hangt van mijn humeur af :unsure:
als er nog iemand is die heel graag mee wilt,ik heb nog een plekje. (een afmelding gehad,aantal was al doorgegeven)

Zedri?! Als ik dan een slecht humeur heb, wordt het door hem vanzelf beter :ok:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.