Ga naar inhoud

3de paas-rit.

zzztje

Aanbevolen berichten

Lawrence,ik zal 't aanpassen.

ik zal in 't kort ff uitleggen hoe 't in zijn werk gaat.

verzamelen vanaf half 10 bij Mona's,daar je even melden bij Robert-Jan , Saskia, Willy of mij.

je betaald je bedrag,in jou geval de 35,00 en je krijgt een badge's en de route.

als iedereen er is en de koffie is op,stappen we in de zzz(z)

en gaan proberen om de hele kudde in een lange rij naar ''het Veerhuis'' te krijgen zonder dat er iemand verdwaald. :schater:

rond 1 uur zullen we bij de lunchplek aankomen,daar parkeren we de zzz(z) en gaan lunchen.

na de lunch gaan we verder en nu weer richting ''Mona's''

hier zullen we rond 5,half 6 weer aankomen.

voor diegene die geen avond-eten erbij hebben kunnen nog lekker op 't gemak iets drinken.(deze wel op eigen kosten) en nakletsen.

en als je gaat de badges a.u.b. weer inleveren.

voor diegene die wel blijven eten,de badges ophouden tot het einde,dan kan 't personeel zien of je betaald hebt,zo krijgen we geen misverstanden met de rekening.

was dit wat je bedoelde Lawrence?

Link naar reactie
  • Reacties 235
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:thumbup: Wat heet actief... Als je iedere dag meeleest, maar niet post, ben je dan actief? Darn, je maakt me wel nieuwsgierig.

Forumsoftware zegt: 532 'actieve' leden in het tijdvak van 1 januar 2010 tot vandaag. :wave: Als ik het goed interpreteer vindt het forum je 'actief' als je inlogt (er worden namelijk ook leden meegeteld die nog niet gepost hebben). Daarvan 111 die niet gepost hebben in dat tijdvak..

50 Z-tjes (met daarin soms méér dan één forumlid) die meerijden op de 532 'actieve' leden is ruwweg 10%.

Of: 50 op de 421 'actieve' en postende leden is 12%.

Maar nu is het mooi weer, dus ik heb wat anders te doen :banaan:

Link naar reactie
:thumbup: Wat heet actief... Als je iedere dag meeleest, maar niet post, ben je dan actief? Darn, je maakt me wel nieuwsgierig.

Forumsoftware zegt: 532 'actieve' leden in het tijdvak van 1 januar 2010 tot vandaag. :wave: Als ik het goed interpreteer vindt het forum je 'actief' als je inlogt (er worden namelijk ook leden meegeteld die nog niet gepost hebben). Daarvan 111 die niet gepost hebben in dat tijdvak..

50 Z-tjes (met daarin soms méér dan één forumlid) die meerijden op de 532 'actieve' leden is ruwweg 10%.

Of: 50 op de 421 'actieve' en postende leden is 12%.

Maar nu is het mooi weer, dus ik heb wat anders te doen :banaan:

Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel dat er volgens mij heel veel mensen puur i.v.m. problemen hier even komen kijken,

maar niet echt interesse hebben in tourritten of meetings.

Actief hoef je niet elke dag je postings te doen....

Link naar reactie
Kunnen Amanda en ik ook nog meedineren bytheway?

Lijkt ons wel gezellig namelijk! :kisstogether:

tuurlijk,ik pas 't aan aangepast,gezellig.

Link naar reactie

aanmelden (of afmelden) kan tot morgenavond 22.00u!

hierna worden de meldingen verwerkt en wordt de reservering bij start/lunch/finish definitief gemaakt.

indien hierna nog afmeldingen komen zullen helaas de volledige kosten in rekening moeten worden gebracht.

p.s. vergeet vanavond de klok niet een uur vooruit te zetten. :kisstogether:

Link naar reactie

Zou leuk zijn als er nog 2 bij kwamen...

2 autio´s dan natuurlijk!

Ik heb zon besteld... :kisstogether: konden ze me niet garanderen, maar ze doen hun best!

Want met 45 cabrio´s... dan moet het dak eraf!! toch?!

Maar heb er ook zin in! Ken trouwens ook nog niemand in het echt... dus ben ook benieuwd hoe het is!

Link naar reactie
Ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel dat er volgens mij heel veel mensen puur i.v.m. problemen hier even komen kijken,

maar niet echt interesse hebben in tourritten of meetings.

ieder zijn ding. sommigen zien dit inderdaad als een "vraagbaak", andere als een "Z community" waarbij het online forum, ritten en meetings hetgeen zijn waar je interesse in hebt. Beide okay wat mij betreft, ieder zijn ding.

Link naar reactie

Ivo & Jenny gaan ook mee. Ze redden 't niet om op tijd te zijn voor de start

en haken aan bij de lunch en eten 's avonds mee.

Leuk dat jullie erbij zijn Ief. :ok:

nog 1 plaats te gaan.

Ik werk morgen de lijst bij.

Link naar reactie

Omdat ik meestal erg hongerig ben in de ochtend vertrek ik volgende week Zondag vanaf de McDonald's Houten..

Mochten er mensen zijn die via Utrecht rijden,en die zijn er ongetwijfeld :ok: , dan is het wellicht een idee om gezamelijk te knallen...euh rijden naar Oosterhout :ok:

Link naar reactie

Hoi hoi. Ik kom alleen....! :ok: , dus eten en lunch 1x! Ik blijf wel slapen in Mercure Hotel.. :ok:, Wil je dit bij mij aanpassen. Thanxxx.

:thumbup:

Link naar reactie

lijst weer bijgewerkt.

Suzan & Peter,jullie staan er ook bij. :ok:

Link naar reactie

zo,de 50 is gehaald,top! :wub:

ik gooi 'm nu op ''gesloten'' , 't maximale is toch bereikt.

we hebben er zin in,nog een weekje.

Link naar reactie

***inschrijving gesloten***

(als er vanaf nu nog afmeldingen komen zullen helaas de volledige kosten in rekening moeten worden gebracht.)

Link naar reactie
Omdat ik meestal erg hongerig ben in de ochtend vertrek ik volgende week Zondag vanaf de McDonald's Houten..

Mochten er mensen zijn die via Utrecht rijden,en die zijn er ongetwijfeld :blink: , dan is het wellicht een idee om gezamelijk te knallen...euh rijden naar Oosterhout :wub:

OK, tijdstip?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.